COVID-19: مورد تایید در ونکوور, 7-Eleven, Slurpee Day لغو

محتوای مقالهیک کارمند در ونکوور 7-Eleven دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان شرکت اعلام آن محبوب Slurpee

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

محتوای مقاله

یک کارمند در ونکوور 7-Eleven دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان شرکت اعلام آن محبوب Slurpee بعد لغو شده است.

کارکنان در 7-Eleven, واقع در 710 غرب 6th Ave. و هدر خیابان را پس فرستاده شده است با پرداخت به خود منزوی. مشتریان که برای بازدید از فروشگاه بین 20 ژوئن تا 6 ژوئیه در حال خواست به تماس 8-1-1 برای هدایت و نظارت بر علائم.

"ما باید به طور موقت بسته فروشگاه به طور کامل تمیز کردن و پاکسازی محل" حق رای دادن زنجیره ای در بیانیه ای گفت.

"ما برنامه ریزی برای دوباره باز کردن فروشگاه و یا قبل از تاریخ 13 ژوئیه سال 2020 در مشاوره با ونکوور ساحلی بهداشت اقتدار."

زنجیره ای دارای 636 فروشگاه ها در سراسر کانادا و نصب عطسه سپاه پاسداران در همه فروش متر و طبقه نشانگر برای هدایت مشتری ترافیک پا.

روز سه شنبه این شرکت همچنین اعلام کرد محبوب خود Slurpee روز در سال برگزار می شود در 11 ژوئیه لغو خواهد شد. این رویداد ارائه می دهد رایگان Slurpees به مناسبت 7-Eleven تولد.

این زنجیره ای است که تشویق مردم به منظور Slurpees از طریق بارگذاری می خورد و جست و خیز ظروف از جولای 6 تا 12 با ارائه یک خرید-یک-دریافت-one-free معامله است.

از آخرین آمار و ارقام داده شده در جولای 6 وجود دارد 2,978 مردم در میلاد کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس پس از همه گیر آغاز شد. از آن 166 فعال هستند که از ژوئیه 6. برخی از 2,629 بهبود یافته اند در حالی که 183 فوت کرده اند. هنوز 16 همچنان در بیمارستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن