Creekside میلز در Cultus دریاچه: خوش آمدید به 'agrihood'

محتوای مقاله در ادامهآشپزخانه ویژگی های یک جزیره بزرگ با آشپزخانه کوارتز گزینه های رنگ سفید یا خاکستری, نرم, ن

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Westcoast Homes Out of Town Properties story about Phase 3 of Creekside Mills project at Cultus Lake VS0725
آشپزخانه ویژگی های یک جزیره بزرگ با آشپزخانه کوارتز گزینه های رنگ سفید یا خاکستری, نرم, نزدیک زیر شلواری و کابینت زیر کوه فولاد ضد زنگ سینک ظرفشویی, عتیقه شیشه درب کابینت لهجه, سیاه مات, خانه رعیتی سخت افزار و مترو کاشی backsplashes. /jpg

خانه محدوده در اندازه دو تا سه خوابه و دن (1,436 به 2,185 فوت مربع ) با قیمت شروع در فقط کمتر از $700,000. دامداران و دو طبقه خانه نشستن بر آنچه به نام سر زمین stratas.

"پس شما خود و حفظ اموال خود را مانند شما می خواهم به طور منظم صفحه اصلی" Van Geel گفت. صاحبان جمعی در فضاهای مشترک از جمله 4,600 فوت مربع ساختمان جامعه/باشگاه وانجمن به نام "انبار" — جذاب بالا-سقف تسهیلات که شامل یک آشپز تظاهرات آشپزخانه یک اتاق بازی و سالن منطقه است.

امکانات دیگر شامل دامان, استخر بچه ها, چلپ چلوپ, استخر, تناسب اندام, جای بدنسازی, سونا, سالن, منطقه چاله آتش و کباب مناطق.

هر کسی می تواند ساخت یک زیربخش. ما می خواستیم برای ساخت یک جامعه است که به معنی آن را می دهد و چیزی بیش از فقط چهار دیوار که شما زندگی می کنند."

اما چه چیزی باعث Creekside منحصر به فرد است که توسعه کشاورزی ویژگی های آن نیز ثابت می شود یک پیوند مشترک برای تمام دارندگان. دارایی شامل بیش از 80 جامعه قطعه باغ که در آن ساکنان می تواند در باغ و رشد سبزیجات است. تاپیک بری پچ تاکستان با آینده برداشت انگور و انواع دیگر محصولات کشاورزی از جمله ذرت و کدو تنبل و حتی اسطوخودوس و وحشی است.

با فضل برداشت ساکنان که در مجموع مدیریت محصولات کشاورزی با کمک از حرفه ای agrologists در حال حاضر در صحنه بازار یک کشاورز برای فروش به خارج از جامعه و برنامه ریزی در عین حال یکی دیگر به زودی.

Westcoast Homes Out of Town Properties story about Phase 3 of Creekside Mills project at Cultus Lake VS0725
در Creekside آسیاب وجود دارد که بیش از 80 جامعه قطعه باغ که در آن ساکنان می تواند در باغ و رشد سبزیجات است. /jpg

"تفریح و سرگرمی, کشاورزی ساخته شده است به زندگی در اینجا در Creekside میلز ساخت آن گرد agrihood که در آن دوستی ها رشد می کنند و خانواده ها جمع آوری" گفت: Van Geel. "ما گرفته اند استفاده از زمین طبیعی از جمله خاک به ترکیب انواع مختلف فضاهای که با ارائه یک سیستم غذایی پایدار. و آن ساخته شده است به راه روزانه از زندگی در اینجا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب