ونکوور رستوران ها ارائه می دهد یک طعم و جهان – برای رفتن

محتوای مقالهبرای بسیاری از مواد غذایی و سفر مترادف هستند آنها را انتخاب کنید مقصد کشور مبتنی بر خوردم. جستجو ب

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

برای بسیاری از مواد غذایی و سفر مترادف هستند آنها را انتخاب کنید مقصد کشور مبتنی بر خوردم. جستجو برای که احساس هنگامی که برانگیخته داخل یک رستوران دنج, اشتیاق برای هیجان می آید که با مزه چیزی جدید و یا رضایت می آید که از حموم یک وعده غذایی خانه پخته شده در کشور دیگری ؟

این رستوران ونکوور خواهد جرقه خاطرات —اچ آشپزخانه در تایپه یک tapas bar در کنار خیابان در بارسلونا یا sipping کوکتل در بکر ساحل کارائیب – خود را-در خانه غذا کیت.

تایوان: Torafuku

استیو Kuan, مالک و سر آشپز در Torafuku ارائه شده است Vancouverites یک نوع کاملا جدید از غذای روح. از طریق منوی جدید شما در حال دعوت به یک صندلی در Kuan, خانواده, جدول برای یک سفر آشپزی کاوش سنتی تایوانی مواد غذایی از خانه خود را.

Torofuku در حال آماده سازی غذا کیت مانند زشت Zongi بامبو برگ پیچیده glutinous برنج دامپلینگ پر شده با قارچ و ترشی شانه خوک با الهام از آشپز مادر دستور از خانه در تایوان است. لیلا Kwok

الهام خود را از دستور العمل های کوان منو احساس نوستالژی در طول زمان هنگامی که او را از دست رفته خانواده اش بیشتر است. زشت چیماکی—یک دستور است که تصویب شده است را از طریق نسل—ساخته شده است با ترشی مهم برنج, گوشت خوک شکم شور و زرده تخم مرغ و قارچ shitake پیچیده شده در برگ بامبو خدمت با مامان کوان راز سس ساخته شده از تایوانی فلفل سس میسو و توفو رب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن