خانواده مردی که به قتل Marpole زن و شوهر "dumfounded" قتل توسط: وکیل

محتوای مقاله در ادامه"شواهد روشن است که آقای Kam خانواده کاملا زبانم بند آمده توسط چه پسر و برادر خود را انجام

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"شواهد روشن است که آقای Kam خانواده کاملا زبانم بند آمده توسط چه پسر و برادر خود را انجام داده است. و آنها آن را درک نمیکنند و نمی دانم چگونه آن را احتمالا می تواند رخ داده است" زنبق گفت.

Kam به طور معمول به صورت یک حکم اجباری از زندگی در زندان بدون آزادی مشروط واجد شرایط بودن برای 25 سال اما تحت یک قانون است که اجازه می دهد تا امکان متوالی زندگی جملات در موارد متعدد قتل تاج در Kam مورد به دنبال داشته Kam صرف 50 سال پشت میله های زندان قبل از او می تواند درخواست آزادی مشروط.

دادستان در حال مشاجره هستند که جنایات خود بودند به طوری جدی و شخصیت خود را به طوری قابل سرزنش اضافی که زمان زندان موجه است.

اما زنبق گفت که چنین جمله طولانی خواهد بود بیش از حد طولانی و غارت خود مشتری بود که در 25 در آن زمان از جرم و قبل هیچ سابقه کیفری از هر فرصتی در توانبخشی.

زنبق گفت: B. C. دیوان عدالت لورا Gerow که شرایط Marpole قتل نمی شد به عنوان فاحش به عنوان دیگر قتل های متعدد موارد که منجر به دوره متوالی از آزادی مشروط رد صلاحیت.

او گفت: Kam مورد دیدم که مشتری خود را شکاف گلو میلی آمپر ساعت-جونز و تحمیل بیش از 100 شارپ-نیروی صدمات در جونز را شامل نمی شود ویژگی های دیگر قتل های متعدد از جمله آدم خواری, تجزیه, تروریسم و یا شکنجه.

در یک پاسخ کوتاه اما تاج مشاور دانیل مولیگان استدلال کرد که متعدد صدمات وارده جونز و طولانی مدت در طبیعت از این حمله بود که شواهدی از شکنجه و خواست قاضی به چنین پیدا کردن.

قاضی رود به تصمیم روز شنبه که آیا یک دوره متوالی از آزادی مشروط صلاحیت مورد نیاز است.

kfraser@postmedia.com

twitter.com/keithrfraser



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن