آلو مقامات ترویج یک کارآگاه پلیس به دستیار رئیس یک patrolman به کارآگاه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

آلو مقامات ارتقا از درون در هنگام انتخاب یک معاون جدید رئیس پلیس و نوجوانان کارآگاه.

علامت Focareta و جو کمی بودند به اتفاق آرا منصوب مربوطه خود را در موقعیت های جدید توسط یک 6-0 رای گیری شنبه شب. شورای اسلامی معاون رئیس جمهور دیو Vento غایب بود.

هر دو سوگند توسط شهردار هری شلگل.

Focareta, 48, آلو بومی خدمت در قصبه نیروی 22 سال گذشته 19 عنوان آن اطفال کارآگاه.

او فارغ التحصیل از آلو دبیرستان در سال 1990 و مشغول به کار به عنوان یک افسر ویلکینسبورگ و Blawnox پلیس قبل از پیوستن به آلو.

"من بسیار هیجان زده هستم که این گروه به رهبری" Focareta گفت. "با رئیس (لانی) کانلی ما باید یک چشم انداز خوب برای چگونه ما می توانیم این گروه در حال حرکت به جلو است. من می خواهم به دریافت ما به سرعت تکنولوژی-حکیم روند ساده و به ما در این جهت بیشتر از ما هستند. من می خواهم به ما بسیار قوی تر با استفاده از ابزار است که ما داریم.

"من فکر می کنم ما باید عالی جامعه وجود دارد را در هیچ جای دیگری من می خواهم به کار."

کانلی ستایش Focareta فن آوری دلاوری.

"علامت است که نقاط قوت را به یک چشم انداز جدید به بخش (و) گرفتن ما تا به امروز در فناوری اطلاعات" کانلی گفت. "اساسا آوردن نرم افزار جدید, برنامه های جدید تجدید نظر در سیاست ها و روش. او به ارمغان می آورد یک نگاه تازه در همه چیز. آن را فقط فوق العاده ای آنچه او می تواند انجام دهد تکنولوژی-دانا است. این چیزی است که ما نیاز به کمک در تبدیل شدن به قرن 21 اداره پلیس است که ما نیاز به بود."

Focareta پسر تری Focareta که خدمت در قصبه بخش از 29 سال از جمله 10 به عنوان رئیس در اواخر 1990s و 2000s اولیه.

کمی 45 از آلو بوده است و در قصبه نیروی 16 سال از جمله پنج به عنوان یک افسر منابع مدرسه برای آلو منطقه مدرسه.

او به عنوان یک نظامی افسر پلیس برای نیروی هوایی از سال 1993 تا 1997 و در ادامه به عنوان یک کارآگاه در Pasco شهرستان کلانتر دفتر در فلوریدا تا سال 2002.

کمی گفت که او به نظر می رسد به جلو به ادامه تلاش های خود را کمک به قصبه جوانان در موقعیت جدید خود را.

"این یک مادام العمر هدف از معدن" ، "من تا به حال یک کارآگاه در فلوریدا به حرکت به عقب تا اینجا که من بومی و (این موقعیت) بود هدف من رسیدن به زمانی که من شروع به اینجا. من شده اند در اینجا تا زمانی که من چون من دوست دارم افرادی که با آنها کار کنم. من دوست دارم مردم که من برای کار.

"جامعه است یک جای خوب برای بالا بردن یک خانواده است. من پسر آنتونی فقط فارغ التحصیل دبیرستان از آلو. من یک شور و شوق برای ساخت مطمئن شوید که بچه ها سالم هستند و من فقط می خواهم برای ادامه به کار که من انجام داده اند با آن و کمک به حفاظت از کودکان."

کانلی گفت: کمی است که یک افسر عالی و بسیار خوب کار می کند با جوانان.

"او خوب است انگشت خود را روی نبض جامعه و نوجوانان در منطقه" کانلی گفت. "او قطعا مرد مناسب برای این کار نیز می باشد. من فکر می کنم آنها دو حق مردان برای شغل. آنها بسیاری را به این اداره در موقعیت جدید خود را. من نگاه به جلو به بسیاری از سال ها کار کردن با آنها است."

شورا همچنین ایجاد دستیار رئیس موقعیت دوشنبه شب.

شلگل گفت: این یک اداری نقش و موقعیت اتحادیه مانند ستوان که Conley شد برای سال ها قبل از تبدیل شدن به رئیس.

آلو دارای 27 full-زمان افسران از جمله رئیس که گفت: پس از جلسه ای که او می خواهم برای اضافه کردن برخی از اعضای بیشتر به نیروی.

مایکل DiVittorio یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-871-2367, mdivittorio@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | آلو پیشبرد رهبر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن