تهیه پیش نویس های متعدد بازیکنان از همان مدرسه نه تنها یک روند اخیر برای استیلرز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

در سال 2017, این یک جفت از داوطلبان. سال بعد یک زن و شوهر از کابوی ها. در اردوگاه های آموزشی در سال گذشته مایک Tomlin بود که اغلب شنیده فریاد "آبی بزرگ."

سپس در عرض 3 و نیم ساعت طول تاریخ و زمان آخرین شنبه بعد از ظهر Pittsburgh Steelers در زمان دو Terrapins.

آن را تبدیل به یک روند چهار متوالی پیش نویس NFL در حال اجرا است که استیلرز را انتخاب کنید یک جفت از هم تیمی در همان آخر هفته.

"ما همیشه در حال رفتن به هر یک از دیگر پشت" ششم دور ایمنی آنتوان بروکس گفت: از او و سابق مریلند هم تیمی آنتونی مک فارلند. "من و او که در همان اتاق قفل است مانند پیوست. ما فقط در سطح بعدی در حال حاضر."

فقط دوست دارم که چگونه در سال گذشته میشیگان Devin بوش (دور اول) و ژاک جنتری (دور پنجم) ملحق شد ماه بعد از آنها می خواهم به فکر آنها می خواهم در بازی نهایی خود را در بازی به عنوان هم تیمی. در سال 2018 پس از کارفرمایی/گیرنده دو ماسون رودلف و جیمز واشنگتن انجام شد پاره از هم جدا بزرگ 12 به مدت چهار سال در ایالتی اوکلاهما آنها احتمالا نمی توانست پیش بینی همان تیم خواهد پیش نویس آنها را در سوم و دوم دور بود.

سه سال پیش از آن بود تنسی کامرون ساتون (دور سوم) و جاش دابز (دور چهارم) که انتخاب شدند 31 میدارد جدا استیلرز.

استیلرز بارها و بارها انکار ارتباط بین چیدن کالج هم تیمی طوری به نقطه ای که مدیر کل کوین کلبر بود که حتی نمی خواست در مورد اضافه کردن دو مریلند بازیکنان در پست پیش نویس ویدئو کنفرانس هفته گذشته است.

حتی در سال 2018 زمانی که این دو به طور گسترده با هم (سه تن دیگر اخیر مجموعه از هم تیمی های, هر, ویژه, یک حمله و یک بازیکن دفاعی) Colbert گفت: مصرف واشنگتن در دور 2 و رودلف در دور 3 "یکی تا به حال هیچ چیزی برای انجام با دیگر."

مربی مایک Tomlin دارای یک جفت قوی لینک کلیک کنید برای مریلند – پسرش, دینو, یک دانشجوی سال اول گیرنده برای Terrapins و جدید خود را quarterbacks مربی مت کانادا به عنوان تیم مربی موقت در سال 2018 است.

"شما می توانید در قرعه کشی تشابه به دلیل روابط و ایجاد یک داستان از این دو" Tomlin گفت: "اما واقعیت این است که ما کار ما دم به جمع آوری اینتل بر هر کس که ما را انتخاب کنید و این یکی فقط احتمالا بیشتر آشکار از خارج نبوده است."

استیلرز در نظر گرفتن دو (یا بیشتر) بازیکنان از همان مدرسه است که به دور از های اخیر پیش نویس پدیده است. آنها آن را انجام داده اند 12 بار در 28 پیش نویس پس از انتخاب سالانه نشست کمرنگ از 12 دور در سال 1993 (آن هشت دور که در سال اول تحت نامحدود رایگان آژانس شده است و هفت دور تا کنون از).

که اولین پیش نویس سال 1993 تا به حال یک جفت یا زوج مختصات برای استیلرز در مورد کالج هم تیمی. خود را بالا دو میدارد (cornerback Deon آمار و ارقام و linebacker چاد قهوه ای) بازی کرده بود در کلرادو. که یکی از تنها دو بار در کالج هم تیمی بودند استیلرز' دو میدارد – در سال 1980 آن آریزونا دولت کارفرمایی علامت مالون و پایان دفاعی باب Kohrs).

سپس با چهارم و پنجم دور میدارد استیلرز در زمان پایان دفاعی کوین هنری و linebacker علامت وودوارد – هر ایالتی می سی سی پی.

دو پیش نویس استیلرز در زمان همه چیز را یک گام بیشتر و اضافه شدن سه بازیکن از یک کالج در هر زمان: Michigan State را مایرون بل (دور پنجم) جیم میلر (ششم) و برایس آبرامز (هفتم) در سال 1994 و نبراسکا برندان ض (دور سوم), Donta جونز (چهارم) و بارون مایل (ششم) در سال 1995.

پس از یک سال 1996 پیش نویس است که در آن نه دانشکده های تولید شده نه بازیکن کلاس استیلرز در زمان کالج تیمی در سه نسخه متوالی به قرن. سن دیگو ایالت خواهد بلکول و جورج جونز و در ایالت آریزونا را جرمی Staat و جیسون سیمونز رفت و در دوم و پنجم دور به ترتیب در سال 1997 و 1998. استیلرز' نهایی دو میدارد در سال 1999 هر دو از نبراسکا هفتم سرآمد چاد Kelsay و کریس براون.

Steelers پیش نویس در سال 2005 (شمال غربی را Trai اسکس و نوح Herron), 2010 (ایالت اوهایو را تادئوس گیبسون و داگ Worthington) و 2013 (اوکلاهما را Landry Jones و جاستین قهوه ای) نیز برجسته کالج هم تیمی.

"پس از من متوجه Landry شد (پیش نویس), من هیجان زده بود" براون گفت: به زودی پس از برداشت در دور ششم در آوریل 27, 2013. "سپس من تماس یک یا دو ساعت بعد بود و من بسیار هیجان زده در مورد آن بیش از حد."

مقدار زیادی از دیگر فوری استیلرز هر دو قبل و پس می تواند مربوط.

سلام استیلرز ملت, دریافت آخرین اخبار در مورد Pittsburgh Steelers اینجا.

کریس Adamski یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در cadamski@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن