برش PST در نیمه دو سال برای کمک به اقتصاد بازیابی می گوید: B. C. شورای کسب و کار گزارش

محتوای مقاله در ادامهگرگ D'Avignon رئیس شورای کسب و کار, British Columbia. آرلن Redekop/PNGشورای کسب و کار تو

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

VANCOUVER, BC - APRIL 12, 2018 - Greg D'Avignon, President and Chief Executive Officer of the Business Council of British Columbia speaks at the Hyatt Regency Hotel in Vancouver, BC, April 12, 2018. A growing movement of business and community groups, representing hundreds of thousands of Canadians, held a news conference this morning in Vancouver regarding the impasse on the Trans Mountain Pipeline project. (Arlen Redekop / PNG staff photo) (story by Gordon Hoekstra) [PNG Merlin Archive]
گرگ D'Avignon رئیس شورای کسب و کار, British Columbia. آرلن Redekop/PNG

شورای کسب و کار توصیه های گسترده و متنوع از جمله سرعت اضافه کردن به عنوان بسیاری از مراقبت از کودکان در فضاهای ممکن برای کمک به مردم بازگشت به کار و کلملتی استانی زمین با استفاده از فرایند اجازه برای سرعت بخشیدن به برنامه های کاربردی.

یکی دیگر از توصیه این است که برای ایجاد نوآوری در حوزه خوشه که همفکر کسب و کار هم مانند علوم زندگی و نوآوری حوزه در سراسر برنامه ریزی جدید, St. Paul بیمارستان در ونکوور.

D'Avignon گفت: بخش کسب و کار خوب رابطه با NDP دولت و خوشحال است با این استان سلامت عمومی پاسخ به COVID-19. در این گزارش در نظر گرفته شده است به دولت ایده های جسورانه را در نظر بگیرید آن را به عنوان به دنبال بازیابی هفت تا هشت درصد کاهش در تولید ناخالص داخلی در این سال و مقابله با نرخ بیکاری بیش از 13 درصد است.

"ما می خواستیم برای قرار دادن به جلو یک نوع سازنده و مثبت لیستی از ایده های برای استان به جویدن به کمک ما خارج از این مرکز شهر قرار داده و در محل پایه برای قوی تر عملکرد میان مدت" گفت: شورای معاون رئیس جمهور و اقتصاددان, سوار کار ماهر فینلیسون.

یک پیشنهاد نام برای دولت برای کاهش زمان هفت درصد PST به 3.5 درصد برای دو سال با این امید که آن را خار هزینه های مصرف کننده و کسب و کار تشویق سرمایه گذاری است. PST را بدست آورده بیش از 7 میلیارد دلار در سال برای استان $60 میلیارد بودجه سالانه.

شورا گزارش نام برای دولت به استفاده از دو سال PST برش دوره به بررسی جدید مالیات بر ارزش افزوده سیستم — نه بازگشت به بسیار بدخیم harmonized sales tax اما یک ساخته شده-در-B. C. مالیات بر مصرف است که به طور گسترده تر قطاری چیزهایی مانند, مدرن, دیجیتال, خرید, در حالی که ارائه B. C.-کنترل معافیت برای افراد کم درآمد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن