پرسه زن 30 جولای 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com. Follow @VNDStroller در توییتر به صورت روزانه با لینک پرسه زن.


Vandergrift کتابخانه به میزبان فرار از اتاق با جمع آوری کمک

Vandergrift کتابخانه های عمومی باید فرار اتاق جمع آوری کمک در 8 p. m. Aug. 7 و 22: در کتابخانه 128C Washington Ave. تیم از چهار به شش بزرگسالان را با استفاده از مشاهدات منطق و کار تیمی به حل یک سری از پازل به فرار با گنج از دست رفته. را انتخاب کنید یا 60 دقیقه جلسه. کسانی که شرکت باید حداقل 18 سال سن. ماسک و دستکش اختیاری.

هزینه 20 دلار در هر فرد و پرداخت و رزرو با یک کارت اعتباری مورد نیاز است. بدون بازپرداخت صادر خواهد شد مگر اینکه با توجه به covid-19 کتابخانه بسته شدن.

برای رزرو اینجا کلیک کنید. برای سوال تماس کتابخانه در 724-568-2212. درآمد حاصل خواهد شد به نفع کتابخانه.


آپولو منطقه تاریخی جامعه به دنبال یادگاری

آپولو منطقه تاریخی جامعه است که به دنبال آیتم های آن موزه است.

آیتم ها در لیست شامل آثار سالنامه, عکس و بدنسازی لباس از آپولو-ریج دبیرستان مصنوعات و عکس از دهه 1960 Legionettes و 1980s رنگین کمان اتصال راهپیمایی گروه های, عکس ها و آثار مکشوفه از آپولو و بزرگان ریج مدارس و عکس از سال 1991 Septiquin صدمین سالگرد رژه و اوون بیشه و ساختمان های قدیمی وجود دارد.

آیتم ها را می توان کاهش یافته و از ساعت 11 تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها در موزه 317 N. دوم سنت برای جایگزین ترتیبات تماس 724-478-2899.


اسباب بازی مجموعه برنامه ریزی شنبه برای اسباب بازی برای کودکان

پایین دره آمبولانس از طرف USMC اسباب بازی برای کودکان برگزار خواهد شد درایو اسباب بازی از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پنج شنبه در پارکینگ بین عقاب غول اکسپرس و هدف 2611 فریپورت جاده Harmar.

جدید, unwrapped, هدیه پذیرفته می شود به نفع کودکان نیازمند در این فصل تعطیلات آینده.


لباس گنجه در مرکزی کلیسای پروتستان پذیرش سهم

لباس گنجه در مرکزی کلیسای پروتستان Tarentum است پذیرش کمک های مالی از لباس برای مردان و زنان و کودکان و همچنین به عنوان کیف پول و کفش و کمربند.

کمک های مالی خواهد شد پذیرفته شده در گنجه عامل از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شنبه در کلیسای 305 Allegheny سنت و با تعیین وقت قبلی.

برای یک قرار ملاقات و یا به ترتیب یک وانت تماس کلیسا در 724-224-9220.

برای جزئیات بیشتر به بازدید از وب سایت کلیسا.


تقویم

Allegheny Township/Harrison/نیو کنسینگتون

جمعه: دره نقاط Family YMCA حمایت کریسمس در ماه جولای قرعه کشی برای تکمیل یک رول در هر یک از $20, $10 و 5 دلار خراش کردن بلیط. هزینه: $10 در هر فرصت. تعداد برنده خواهد شد گرفته شده از تاریخ 31 ژوئیه شب Pa. انتخاب-3 قرعه کشی. درآمد حاصل خواهد شد به نفع YMCA کمک های مالی برنامه. تنها 1000 بلیط فروخته خواهد شد. بلیط: توقف در هر یک از YMCA شاخه و یا بازدید vpfymca.org.

آرنولد

شنبه: خانه دونات فروخته خواهد شد از 6 تا 11 صبح در Calvary کلیسای لوتری 1721 Victoria Ave. سفارشات: 724-339-4830

Brackenridge

شنبه: Pioneer شلنگ شرکت انجام خواهد شد نقاشی برای تفنگ خود باش live at noon در شرکت Facebook صفحه. برندگان اطلاع داده خواهد شد. بلیط ها هنوز هم در دسترس است. بلیط: ارسال پیام در Facebook صفحه.

گوزن دریاچه منطقه مدرسه

امروز: گوزن دریاچه هیئت مدیره مدرسه را برگزاری یک نشست ویژه در 6 p. m. به صورت آنلاین در زوم.ما به آدرس بازگشایی طرح است. آنلاین دسترسی به اطلاعات: DeerLakes.net

هریسون

امروز: دره نقاط Family YMCA میزبان آمریکایی صلیب درایو خون از ظهر تا 5 بعد از ظهر در ورزشگاه از Allegheny دره شعبه 5021, Freeport, جاده, Natrona ارتفاعات. انتصاب: 1-800-733-2767 و یا بازدید RedCrossBlood.org

شنبه: Pittsburgh-Tarentum Campmeeting انجمن برگزار خواهد شد زیر و رو کردن و پخت فروش از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر در اردوگاه 1451 Main St., Natrona ارتفاعات.

سپتامبر: جامعه کتابخانه Allegheny دره حمایت نقدی تقویم قرعه کشی برای سپتامبر. شماره های برنده خواهد شد گرفته شده از 7 p. m. Pennsylvania روزانه انتخاب کنید 3 نقشه کشی. هزینه: $5 برای دو عدد. بلیط با شماره های خواهد شد به طور تصادفی انتخاب شده و از طریق پست الکترونیکی برای شما. برنده فرستاده خواهد شد. بلیط: بازدید از کتابخانه سایت.

Kiski Township

شنبه: یک takeout باربیکیوی مرغ شام خواهد بود از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر یا تا زمانی که به فروش می رسد در پایین پارکینگ Kiski شهرستان Volunteer Fire Hall 1037 مسیر 56. بدون رزرو مورد نیاز است. هزینه: $10

Leechburg

شنبه ها: از Leechburg منطقه, موزه, 118 اول خیابان باز خواهد شد از ظهر تا 3 بعد از ظهر ماسک صورت و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

لاور بارل

شنبه: یک پارکینگ گنجینه های فروش خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر در کلیسای خدا 273 چستر دکتر فضاهای: $5. فضای رزرو: 724-335-4422 یا lbcog@hotmail.com

شنبه: به لاور بارل بازار کشاورزان خواهد بود از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تالار شهر پارکینگ 2800 بتل سنت ماسک صورت مورد نیاز است. جزئیات: 724-339-1452

نیو کنسینگتون

شنبه: دره وایکینگ ارتش JROTC بوستر خواهد شد که یک خودرو از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر در پیشبرد خودکار 85 Tarentum پل در جاده ها است.

شنبه: جامعه لباس گنجه 1129 Kenneth Ave. نیو کنسینگتون باز خواهد شد از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر یک خرید-یکی-یکی-رایگان فروش خواهد بود تا پایان تابستان. ماسک صورت مورد نیاز و حداکثر 25 نفر می تواند در یک زمان. کمک های مالی خوش آمدید.

شنبه: مونت سنت پیتر کلیسای انجام خواهد شد و یک Grand قرعه کشی با جوایز 2500$, $500 و 250 دلار پس از 5 p. m. توده. هزینه: $1 در هر. بلیط: توقف در دفتر کلیسا, 100 فریپورت جاده ها است.

شمال آپولو

Aug. 29: شمال آپولو Volunteer Fire Department است که مصرف رزرو از کامیون مواد غذایی برای یک تظاهرات برنامه ریزی شده برای 4 تا 9 بعد از ظهر در آتش سالن 311 16th St. رزرو: nachief170@gmail.com

Oakmont

شنبه: Dormition از Theotokos Greek Orthodox Church, 12, Washington Ave. پذیرش سفارشات برای گرفتن و رفتن نیمی از تابه از spanakopita, pastitso و moussaka. هزینه: spanakopita, $30 برای 16 نفر; pastitso, $35 برای 12-16 نفر; و moussaka, $35 برای 12 تا 16 نفر. موارد اجاق گاز-آماده و آمد در یک بار مصرف 9-x 13-inch تابه با دستورالعمل های پخت و پز. مواد غذایی آماده خواهد شد پس از شنبه. سفارشات و وانت مقدمات: dormitionpgh.org/FoodToGo. سوال: foodfestival@dormitionpgh.org

Tarentum

شنبه: لباس گنجه در مرکزی کلیسای پروتستان 305 Allegheny سنت باز خواهد شد از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر جزئیات: 724-224-9220

Vandergrift

جمعه ها و شنبه ها: از سربازان جنگ های خارجی را به فروش takeout مواد غذایی از 4 تا 8 بعد از ظهر در پست 141 سامنر Ave. منو: ده چاشنی بال با سیب زمینی سرخ کرده بزرگ $20; میگو با سیب زمینی سرخ کرده, $8; چهار مرغ تخته با سیب زمینی سرخ کرده 5 دلار و پیتزا. غذاهای انگشت همه $4: قارچ میله های پنیر پیتزا, سیاهههای مربوط, پوشیده با نان گل کلم و سیب زمینی سرخ شده, پنیر, خایه ها, فلفل هالوپینو poppers کلم بروکلی و پنیر چدار گزش حلقه های پیاز و پوشیده با نان کدو سبز است. سفارشات: 724-568-1427 پس از 2 p.m

Washington Township

امروز: Washington Township شهرداری را ملاقات خواهد کرد در 7 p. m. در ساختمان شهرداری, 285 کاج اجرا کلیسا جاده ها است.


 

لغو و تغییرات

ساقی

Aug. 28: ساقی کلاس مدرسه بالا از سال 1970 مراسم لغو شده است و موکول به آخر هفته Aug. 28, 2121 در Butler باشگاه کشور. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای یک محله شب و تفرج گلف.

فورد شهرستان

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

اکتبر: به فریپورت هالووین کارناوال لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kiski Township

Aug. 6 تا 8: زیر و رو کردن فروش برنامه ریزی شده در بهار کلیسای لوتری کلیسای لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

جنوب بوفالو

Aug. 8: تفنگ باش برنامه ریزی جنوبی بوفالو شهرستان Volunteer Fire Department تغییر شده است به یک رویداد آنلاین در 6:30 p. m. در بخش Facebook صفحه. برخی از جوایز در دسترس نیست با توجه به covid-19 محدودیت. اگر شماره بلیط خود را برای نامیده می شود یکی از این جوایز که در دسترس نیست, شما خواهد شد دریافت پول نقد در مقدار بخش هزینه از تفنگ است. همه ساعتی جوایز باقی خواهد ماند. 7 p. m. جایزه بزرگ خواهد بود 2000 $و نیز کشیده شده بر روی Facebook. تمام برندگان تماس گرفته خواهد شد از طریق تلفن و شماره های برنده شده در Facebook و در firehall درب. بدون بازپرداخت خواهد شد صادر شده است.

اسپرینگدیل

Oct. 3: مونت کارلو شب برنامه ریزی شده توسط سندی دبیرستان دانش آموختگان لغو شده است. انجمن جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department لغو نقدی باش. 50/50 مترقی بلیط بخت ازمایی مورخ 9 مه سال 2020 کشیده خواهد شد در سپتامبر. 12. آتش سوزی شرکت با تشکر از همه برای ادامه حمایت خود در طول این مدت تلاش.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

امروز: الویس کنسرت برنامه ریزی شده برای روز پنج شنبه در ریورویو پارک یادبود لغو شده است. جزئیات: 724-448-1470

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شده است.

جمعه و شنبه: غرب گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن