سی استقلال یک آزمون بایدن سیاسی شجاعت

روز جمعه آمریکا هستند اما برخی به تصویب یک لایحه ایجاد منطقه کلمبیا کشور 51, دولت, مارک اولین بار در تاریخ یک

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

روز جمعه آمریکا هستند اما برخی به تصویب یک لایحه ایجاد منطقه کلمبیا کشور 51, دولت, مارک اولین بار در تاریخ یک خانه کنگره به طور رسمی تایید استقلال برای منطقه است. به طور طبیعی این لایحه محکوم است در سنا به دلایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صراحت توضیح داده شده است. "سی هرگز یک دولت گفت:" نیویورک پست در یک مصاحبه. "شما معنی ناحیه کلمبیا یک دولت ؟ چرا ؟ بنابراین ما می توانیم دو دموکراتیک ترسناتور دموکرات و پنج بیشتر اعضای کنگره? هیچ با تشکر از شما. که هرگز اتفاق می افتد." صرفا به درایو نقطه صفحه اصلی کاخ سفید چهارشنبه اعلام کرد که برنده خواهد وتو این لایحه حتی اگر آن را به تصویب مجلس سنا.

در رد استقلال حزب جمهوری خواه است که انکار آن کرسی نه تنها به دموکرات ها به عنوان یک حزبی ماده اما به 700,000 ساکنان منطقه که هیچ واقعی رای گیری نمایندگی در کنگره است که بر آنها. به عنوان است که معمولا اشاره به شهر پرجمعیت تر از دو کشور که مانند هر دولت دیگر هر دو سناتورها و اعضای کامل از خانه. این وضعیت حتی کمتر دفاع از بسیاری از آمریکایی ها مبهم در مورد منطقه وضعیت به احتمال زیاد متوجه: مشکل این است که نه تنها ساکنان عدم معنی دار می گویند در ملی, امور, اما این شهر را شهری سیاست شده اند مورد حمله و تضعیف محافظه کارانه اعضای کنگره از جاهای دیگر در کشور که امکان استفاده کامل از کنگره قانون اساسی قدرت را بر منطقه قوانین و بودجه. موقعیت واشنگتن اخیرا به ارمغان آورد به خصوص استارک امداد با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار نظامی فدرال و پرسنل اجرای قانون در برابر این ولایت تظاهرات مسالمت آمیز در اوایل این ماه.

منطقه وضعیت محصول هر دو قانون اساسی را ارائه احداث این شهرستان به عنوان یک منطقه فدرال (که درو شکایت از ساکنان حتی پس از آن) و همچنین به عنوان ساده نژادپرستی. به عنوان شهر جمعیت بالندگی در 1950s و 1960s بحث بیش از آن استقلال و نمایندگی آمد به منعکس کننده ملت و نژادی تقسیم. در یک نماینده حاضر در سال 1972 لوئیزیانا, congressman John Rarick یک محافظه کار دموکرات استدلال قبل از خانه کمیته در منطقه خود را فاقد "مناسب نژادی تعادل" است و در شهرستان خواهد بود گرفته شده توسط سیاه و سفید مسلمانان اگر اعطا قدرت به حکومت خود. هنگامی که یکی دیگر از کنگره قطع Rarick به این نکته اشاره کرد که او "یک پیشرو نژادپرستانه در کنگره" Rarick را پاسخ ساده بود: "به همین دلیل من مخالف به صفحه اصلی قانون است." در عین حال منطق برای اصلاح این شهرستان در وضعیت روشن بود و به اندازه کافی قوی تا پایان دهه 1970 که کنگره تصویب در آمریکا بر اساس متمم قانون اساسی اعطای منطقه دو سناتور و یک رای گیری کنگره در خانهاندازه گیری برعلیه پشتیبانی می کند حتی توسط ex-segregationist Strom Thurmond. اما اصلاح شد هرگز تصویب لازم تعداد متحده و پایانی کنگره بهره در منطقه وضعیت پس از شکست آن کمک shift فعالان به سمت استقلال کامل به صورت دی سی به عنوان یک استراتژی جایگزین.

در مجموع فشار برای استقلال است نه تنها موجه در محاسن خود را, اما همچنین متحرک با نگرانی به طوری unassailably معتبر که کنگره تصویب متمم قانون اساسی آنها را به آدرس دهه پیش. اما تهمت اشتباه است که می گویند که استقلال را افزایش دهد دموکراتیک قدرت در سنا است. این در واقع یکی از دلایل اصلی که چرا بایدن دولت باید استقلال یک اولویت اگر او برنده در ماه نوامبر. برآورد شده است که توسط 2040 حدود 30 درصد از جمعیت آمریکا متمرکز در سفیدتر, مسن روستایی بیشتر و در نتیجه بیشتر محافظه کار متحده—را کنترل 68 درصد از کرسی در مجلس سنا با توجه به بالا خانه, apportionment, طرح و جمعیت فعلی روند. آن را چندان ریاضی یا جمعیتی طرح به درک که جمهوری خواهان در حال حاضر به اندازه کافی نامتناسب قدرت در سنا به شکست قانون در تغییر آب و هوا, بهداشت و درمان, کنترل اسلحه و مسائل دیگر که اکثریت آمریکایی ها را پشتیبانی می کند.

سرنوشت بایدن دستور کار قانونگذاری به طور کلی آینده فدرال دموکراتیک سیاستگذاری و کنگره مشروعیت به عنوان یک دموکرات موسسه استراحت پس از اینکه حزب دموکرات تصمیم خواهد گرفت که حتی به توازن قدرت در اتاق—و نه فقط برای خود بلکه برای آمریکایی ها در حال حاضر جریمه در یکی از اتاق های لازم برای عبور از عمده قانون به سادگی برای زندگی در پرجمعیت ترین نقاط کشور است. استقلال برای منطقه و علاوه بر این از دو قابل اعتماد سناتور لیبرال از یک شهر بزرگ کمک خواهد کرد که حذف قانونی filibuster که به طور موثر تحمیل فمن مورد نیاز برای عبور از بسیاری از لوایح. در واقع استقلال نمی خواهد با تصویب مجلس سنا مگر دموکراتیک اکثریت سنا جان filibuster. با این حال به خوبی دموکرات ها را در انتخابات روز آنها را نمی خواهد بازگشت به تپه در ماه ژانویه با 60 کرسی سنا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن