D-روز به یاد: پدربزرگ من 'کابوس روز در ساحل,' ماند با او تمام عمر خود را

محتوای مقاله در ادامهدر زندگی بعد John Thomas Wright لذت نقاشی رئالیست که عاشق انجام مناظر و هنوز هم زندگی هنر

توسط MASTERNEWSS در 17 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

A painting by John Thomas Wright, who hit Juno Beach with Canadian troops on D-Day, June 6, 1944. For Vancouver Sun oped by his grandson, Cory Wright, published on June 6, 2020. (Courtesy, Cory Wright) [PNG Merlin Archive]
در زندگی بعد John Thomas Wright لذت نقاشی رئالیست که عاشق انجام مناظر و هنوز هم زندگی هنر است. جزوه

پدر بزرگ من فوت کرد در ماه دسامبر 2012 در سن 88, تسلیم شدن به زوال عقل است. در تشییع جنازه او ما گذاشته به عنوان بسیاری از نقاشی های او که ما می تواند صلح آمیز تصاویر, گاومیش, مزارع گندم, اروپایی خیابان ها و باغ آراسته — تکیه آنها را در برابر دیوار در اطراف خانه مراسم تشییع جنازه. من و بابا خاله عمو و عموزاده صحبت در مورد خود سخاوت خود را در آثار هنری و بسیاری از چیزها اما من می خواستم به پرداخت ادای احترام به خدمات خود را. من همیشه با افتخار می گویند که ما یک جونو ساحل دامپزشک در خانواده و می خواهید که به یاد می شود.

6 ژوئن 1944 بود احتمالا بدترین روز زندگی خود را چیزی است که او تصمیم به نگه داشتن در داخل برای سال. من حتی نمی توانید تصور کنید که نیاز به قرار دادن خودم در این نوع از خطر به اندازه کافی نزدیک برای دیدن و بو است که مقدار مرگ و به داوطلب وجود داشته باشد در وهله اول.

او همیشه نهایت احترام و بنابراین باید به هر کسی که تا به حال برای ضربه زدن به ساحل آن روز. من برای همیشه سپاسگزار است که از طریق ترکیبی از شانس و شوخ طبعی و هر چیز دیگری او جان سالم به در برد و قادر به عبور به همراه نام خانوادگی خود.

Cory رایت یک برنابی متولد نویسنده در حال حاضر در نیویورک زندگی می کنند.

بیشتر در مورد این موضوع

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن