V-E بعد از 75 سال بعد: چگونه چهار خواهر و برادر Saanichton به جنگ رفت

محتوای مقاله در ادامهیک سال بعد مادر بود در یک بیمارستان کشتی عازم ناپل از الجزیره. او ساخته شده آن را با خیال

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

یک سال بعد مادر بود در یک بیمارستان کشتی عازم ناپل از الجزیره. او ساخته شده آن را با خیال راحت. کشتی بیمارستانی جلوتر از او نبود به عنوان خوش شانس. آن را torpedoed.

در ارتش بیمارستان صحرایی در آندریا در جنوب شرقی ایتالیا او ملاقات آینده سروان. Lorne گرگور Beamish از پورت آرتور, Ont. گرگ به عنوان او برای همه شناخته شده بود غسل تعمید لورن در مراسم بزرگداشت عمویش توماس لورن Beamish که نام حک شده بر روی Menin دروازه یادبود در Ypres بلژیک اختصاص داده شده به کشورهای مشترک المنافع سربازان جان باخته در Ypres برجسته در طول جنگ جهانی اول.

Pte. M. Zabarylo (left) and Capt. L.G. Beamish looking at the cross marking the grave of a German soldier, in Italy, 1943. Second World War. Handout. For a story by Micheal Beamish [PNG Merlin Archive]
Pte. M. Zabarylo (سمت چپ) و سروان. L. G. Beamish به دنبال صلیب مارک قبر یک سرباز آلمانی در ایتالیا 1943. جنگ جهانی دوم است. جزوه. جزوه/PNG

در حال رشد در Lakehead پدر تا به حال یک نظامی خم. در 11 او یک عضو از کانادا سپاه سیگنال. به عنوان یک نوجوان او با 1st, دریاچه سوپریور, هنگ و در 22 بود ستوان دوم با رویال وینیپگ تفنگ در شروع جنگ. او پیشنهاد شد به کاپیتان در حالی که در شاهزاده خانم پاتریشیا کانادا نور پیاده نظام یک ماه پس از هنگ در زمان بخشی در عملیات نیرومند و درشت هیکل, فرود نیروهای متفقین در سیسیل در جولای 10 سال 1943 موفق حمله متفقین را به قاره اروپا از نازی ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن