Kevin Bigley می گوید آمازون سری 'ها' دیدن آینده

در حال حاضر جریان"ها" شده است جریان در آمازون نخست تصویری از آن به نمایش در می 1. این سری بوده است و تمدید بر

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

44 دقیقه پیش

اگر شما دیده نمی آمازون نخست ویدئو جدید سری "ها" با این حال شما ممکن است بخواهید به نگاهی باز شعر به شاهزاده آهنگ "بیایید دیوانه" به قلب قبل از اینکه شما را تماشا.

"از صمیم قلب معشوق

ما در اینجا جمع شده بودند امروز

برای دریافت از طریق این چیزی به نام زندگی

برقی کلمه زندگی

آن به معنی برای همیشه لطفا برای و توانا در مدت زمان طولانی

اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که چیز دیگری وجود دارد

در آخرت

جهان هرگز پایان دادن به شادی

شما همیشه می توانید برای دیدن خورشید روز یا شب."

هنوز مطمئن شوید که اگر خالق Greg Daniels از "Parks and Recreation" شهرت تا به حال این بازی زمانی که او کلمات را بر روی صفحه اما آن مجموعه, صحنه, علمی تخیلی, کمدی, مجموعه ای در فن آوری های پیشرفته آینده ای که در آن مردم می توانند انتخاب کنید که آگاهی خود را "آپلود" به زندگی پس از مرگ زمانی که آنها خود را نزدیک به مرگ.

بینندگان پایین رفتن ضرب المثلی سوراخ خرگوش پس از app توسعه دهنده ناتان براون (Robbie Amell) رنج می برد از یک ماشین خود رانندگی تصادف. نیاز به سرعت تصمیم می گیرید سرنوشت خود او را انتخاب و آپلود می شود به یک percenter زندگی پس از مرگ خود را دختر خانواده است که بخشی از Horizen شرکت "Lakeview." قهوه ای می شود عادت کرده اند به این خصلت زندگی در یک دنیای مجازی با کمک خدمات به مشتریان خود را "فرشته" نورا آنتونی (اندی Allo) و لوقا Crossley (Kevin Bigley).

Bigley سابق شیکاگو بازیگر تئاتر و دانشگاه تئاتر مدرسه آلوم ترک علامت خود را در جهان سرگرمی راه را نشان می دهد مانند ایالات متحده آمریکا شبکه "آژیر" روباه "به Moodys" و صدای کار در Netflix بکشد "BoJack Horseman" در میان پروژه های دیگر. در حال حاضر او به ما آنچه که او خواستار یک خوب قرنطینه سازمان دیده بان با "ها."

"آن را نمی فلسفی مقابله," او گفت:. "تم شما می توانید در مورد آنها فکر می کنم یا نه. و شما می توانید به نظاره نشست و لذت بردن از بقیه نشان می دهد ... به دلیل Greg Daniels, این دمدمی و نور دل ، و همچنین نه. آن را خوب است."

صحبت ما با Bigley در مورد کار اخیر خود و در کتاب جدید خود "Comaville." مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

سوال: پس از تماشای نمایش من تعجب وجود ندارد سنتی بهشت افراطیون را در مقابل ساخته دست انسان در بهشت "ها."

پاسخ: آن ها شده نوع از راه اندازی به کاوش در آن منطقه از جهان مربوط به اینده و همچنین مؤمن است که می بیند ایجاد یک دیجیتال زندگی پس از مرگ به کفر آمیز و استبدادی و آنها نیاز به از بین بردن آن است. قطعا وجود دارد whisperings از چه مسئولیت خود در تمام این. امیدوارم شما در حال رفتن برای دیدن تفاوت بین کسانی که فکر می کنم این آفرینش از زندگی پس از مرگ یک نعمت غیر مترقبه و یا حمله به مردم و ارزش بیولوژیکی غیر قابل اجتناب است. آن را بسیار جالب اما امیدوارم این خنده دار است بیش از حد. من فکر می کنم همه نوع صحبت کردن در مورد این چیزها. من خواندن یک کتاب در حال حاضر به نام "انبار" توسط راب هارت در مورد آینده نزدیک مانند "ها" که در آمازون-esque شرکت گرفته شده در نقش یک وال-مارت در آن شما می توانید همه چیز را از آن, اما آن را فقط به کارگیری بسیاری از افراد در سراسر کشور, اما مسکن آنها را به عنوان به خوبی. همه نگران این در پشت ذهن خود را: آن است که آیا برای حمایت از این شرکت و یا شما دریافت می کنید آنچه شما نیاز به آنها را به طور خاص و سپس سعی کنید انتخاب کنید و را انتخاب کنید در یک راه برای حمایت از کسب و کارهای محلی در شیوه های بسیار خاص. آن را واقعا به چالش کشیدن.

س: کنسول دریافت Yelp از بررسی یک اپرا/کامالا هریس ریاست جمهوری, پوستر ... شما چه فکر میکنید Greg Daniels می شود حق در این مجموعه فن آوری صحبت کنید ؟

یک: یکی از چیزهایی که من در مورد پاسخ به این نشان می دهد که بسیاری از فن و آينده در حال انجام فکر می کنم قطعه بر روی آن. گرگ مشترک است که مشترک sci-fi نویسنده ایدئولوژی/شیوه نوشتن است که او در بسیاری از اخبار فن آوری و سپس فکر می کردم که در آن ممکن است در بیش از یک دهه. در انجام این کار بسیاری از (آنچه) او در فکر کردن و نوشتن در مورد در آمد درست است. هنگامی که ما انجام این کار را نشان می دهد و دفعات تکرار برای اولین بار از این اسکریپت vape ریه یک شوخی بود. آن بود که واقعی نیست. شخصیت من دست می دهد پاهای خود را در یک جنگ ساختگی با ایران و هنگامی که ما در مورد رفتن به جنگ با ایران من فرستاده گرگ یک ایمیل گفت: "چه نوع از اینده رویاهای شما با داشتن?'

کلاس اختلاف است یکی از موثر ترین چیز در مورد نشان می دهد که من فکر می کنم گرگ رو به خیلی خوب. شما نگاه کنید در Lakeview و به نظر می رسد عمدتا سفید و قدیمی-پول و سپس شما باید Aleesha و نورا و بسیاری از مردم از رنگ کار برای Horizen بنابراین شما در حال دیدن چیزهایی مانند نژادپرستی و classism بدون آن لزوما مورد بحث آشکارا آن را بسیار جالب است.

س: ما شاهد رشد واقعی در Robbie Amell شخصیت این فصل ما دیدن شخصیت خود را رشد می کنند ؟

یک: این جالب قوس با لوقا در آن واقعا وجود قوس زیرا زمانی که انتخاب شده برای سازگار کردن یا تغییر مانند بسیاری از شخصیت ها را در نشان می دهد او نوع را انتخاب می کند نه به این دلیل که او واقعا می خواهد برای رسیدن به بیشترین سطح پایه از لذت همان چیزی است که باعث می شود او یک شخصیت خنده دار است که در هنگام مواجهه با همه این افکار فلسفی و ایده ها و طرح نقاط او قطعا انتخاب به شرکت در آنها. آن را به من یاد بیل موری شخصیت در "Ghostbusters" بود که همیشه خنده به من به خاطر او در مقابل دقیق از دن Akroyd را نگران دانشمند است که از دیدن ماوراء الطبیعه و افزایش مرده از قبر و واقعیت خود را تهدید و سپس در اینجا بیل موری در طرف مقابل تنها در تلاش برای دریافت گذاشته است. این چیزی است که برای من خیلی خنده دار — وجود همه این افراد این شخصیت است که زمانی که آنها می میرند در نشان دادن نوع تبدیل به وجودی برخی از آنها برای اولین بار. مانند رابی شخصیت تغییرات بسیار به سرعت به عنوان او شروع به تعجب در مورد ارزش خود را در حال حاضر است که او نمی تواند کار و کد و او نمی تواند به یاد داشته باشید آنچه که او را او را. و من دوست دارم که لوقا است که عمدا و gleefully رایگان است.

س: خود را برای اولین بار کتاب "Comaville," در ماه مارس منتشر شد. آن چه مورد ؟

یک: این یک داستان با استفاده از نوستالژی به این دام. این کتاب در مورد کسی است که در حالت اغما و آن را نمی دانند — از خواب بیدار در یک شهرستان از حافظه با همه این افراد است. فرهنگ پاپ آیکون از گذشته خود تصاویر است که به معنای چیزی برای او در یک نقطه و یا دیگر. در طرف دیگر این طرح این است که خواهر خود را در اتاق بیمارستان با پدر و مادر خود را به دنبال او. این یک داستان تخیلی است که امیدوارم شما به ارمغان می آورد با شادی از خاطره و نوستالژی و سپس به آرامی تاب و چرخش در شما به عنوان آن را بر روی او. چیزی که با یک کمای بیمار دیگر شما در حال غوطه ور در کما, بیشتر, خطر, مغز خود را تحت آن می توانید شروع به پوسیدگی. که چیزی است که شروع به اتفاق می افتد در "Comaville" است که به آرامی این شهرستان شروع می شود و تا حدودی به نوبه خود بر او — آن را تبدیل به نوع خطرناک فرار.

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب