دالاس صاحب سالن زیبایی آمریکا برای هجوم ویروس خاموش کردن سفارش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

دالاس — تگزاس' جمهوریخواه فرماندار و مامور اجرای قانون چهار شنبه آمد و به دفاع از یک سالن مو دالاس صاحب بود که آمریکا برای نگه داشتن کسب و کار خود را در مخالفت با فرماندار محدودیت به معنای آهسته گسترش coronavirus.

شلی لوتر رزرو دالاس زندان شهرستان سهشنبه پس از یک ویدیو شنوایی که در طی آن او حاضر به عذر خواهی برای بارها و بارها نقض نظم پیشرو قاضی برای پیدا کردن خود را در تحقیر دادگاه و حکم او به یک هفته پشت میله های زندان.

لوتر ذکر شده در ماه گذشته برای نگه داشتن او به سالن باز با وجود دولت های محلی و دستورات است که نگهداری غیر ضروری کسب و کار بسته اما او همچنان به سرپیچی از نظم و پاره کردن بس و دست برداشتن نامه در مقابل دوربین های تلویزیونی.

"من نمی تواند خوراک خانواده و سبک نمی تواند خانواده خود را تغذیه" لوتر شهادت سه شنبه گفت او کاربردی برای وام های فدرال اما نمی آن را دریافت و تا روز یکشنبه.

Dallas County قاضی اریک موی گفت: در این جلسه او را در نظر levying جریمه به جای زندان هم اگر لوتر خواهد عذر خواهی و نه بازگشایی تا او مجاز به انجام این کار, اما لوتر خودداری کرد.

"تغذیه بچه ها من این است که خودخواه نیست," او گفت: موی. "اگر شما فکر می کنم قانون مهم تر از بچه های تغذیه پس لطفا برو جلو با تصمیم خود را, اما من قصد ندارم به بسته سالن."

موی نوشت: در قضاوت خود را تحقیر است: "سرپیچی از دادگاه به منظور باز بود آشکار و عمدی." او اشاره کرد با وجود اینکه این فرصت را به عذر خواهی لوتر "ابراز هیچ ندامت ندامت یا پشیمانی" برای اقدامات او.

آنت Norred یک حقوقی با حقوقی به نمایندگی از لوتر گفت: آنها در حال آماده سازی یک دادگاه تشکیل پرونده به دنبال آزادی او. لوتر مطمئن نیست که برنامه به او وام و یا چگونه او را مجاز به صرف آن Norred گفت.

تگزاس دادستان کل کن پکستون با ارسال نامه ای به قاضی یکشنبه درخواست او برای آزادی لوتر از زندان است. سناتور تد کروز همچنین حمایت خود را. هر دو خواهان.

"من آن را ظالمانه و از لمس که در طول این ملی همه گیر یک قاضی در یک شهرستان است که در واقع منتشر جنایتکاران سخت برای ترس از ابتلا covid-19 خواهد زندان یک مادر برای عامل خود سالن مو در تلاش برای قرار دادن مواد غذایی در خانواده, جدول" پکستون گفت.

ابوت به نام صاحب سالن مجازات "بیش از حد."

"انطباق با دستور اجرایی در طول این بیماری همه گیر است که مهم است برای اطمینان از ایمنی عمومی; اما قطعا وجود دارد محدودیت کمتر وسیله ای برای دستیابی به این هدف از اسامی تگزاس مادر" ابوت در بیانیه ای گفت.

در پاسخ نامه ای به Paxton امضا شده توسط موی و 11 دیگر Dallas County مدنی دادگاه منطقه قضات به نام دادستان کل در نامه ای به قاضی در مورد یک دستور در حال انتظار مورد نامناسب ارتباطی تحت تگزاس کد قضایی انجام شده است. قضات گفت: Paxton آنها "اعتماد این نباید اتفاق می افتد بیشتر است."

فرماندار آمدن به دفاع از کسی نقض خود را اجرایی به منظور نشان دهنده افزایش فشار او چهره به راه اندازی مجدد دولت در سرعت بسیار سریعتر.

به عنوان لوتر به نظر می رسد در دادگاه سه شنبه ابوت اجازه داد برای سالن مو و آرایشگاه در تگزاس به بازگشایی توسط جمعه, شتاب خود را در جدول زمانی.

اگر چه ابوت هفته گذشته مجاز رستوران ها و خرده فروشان به بازگشایی با ظرفیت محدود او در آن زمان گفت که اواسط ماه مه بود که هدف خود را به سالن مو و ورزشگاه و در حال اجرا.

اما برخی از اهالی تگزاس نشده است مایل به صبر از جمله دو توافق قانونگذاران ایالتی که اجازه خبرنگاران آنها فیلم گرفتن موهایشان خارج از هوستون در روز سه شنبه.

علامت گذاری جونز, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه رایس گفت: ابوت به تعادل باز کردن بیش از حد به آرامی و بیگانه جناح راست از حزب خود و به سرعت در حال حرکت در یک راه است که خطرات حیات covid-19 و از دست دادن جمهوریخواهان میانه و چرخش رای دهندگان.

"رژیم صهیونیستی است. ابوت مجبور شده است به دنبال یک مسیر بسیار باریک" جونز گفت.

دولت Rep. کریس ترنر که صندلی خانه دموکراتیک حزبی در مقایسه لوتر مورد که به یک زن محکوم شده بود و در سال 2018 به پنج سال زندان برای مصاحبه موقت رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در حالی که در مشروط شدن.

"به همه کسانی که در حال پریشان بیش از افتخار یاغی شلی لوتر گرفتن 7 روز در زندان, من می خواهم به شما معرفی به کریستال Mason" ترنر در توییتر نوشت.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن