دن Fumano: مبارزه با اجاره خانه در Shaughnessy و ترس 'آخرالزمان'

محتوای مقاله در ادامهبه آن نقطه Davidoff می گوید: "دلیل آن گران در ونکوور است زیرا شورای coddles این محلات و ا

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

به آن نقطه Davidoff می گوید: "دلیل آن گران در ونکوور است زیرا شورای coddles این محلات و اجازه نمی دهد هر گونه مسکن وجود دارد, بنابراین هنگامی که شما یک کمبود مسکن, قیمت ها بالا هستند."

اگر برخی از Shaughnessy ساکنان می خواهید کمتر همسایگان بیشتر نیست که دقیقا چه آنها اخذ شده است برای چندین دهه است. بین سال های 1971 و 2016 سرشماری در حالی که ونکوور جمعیت رشد بیش از 45 درصد تعداد زیادی از مردم زندگی در Shaughnessy در واقع کاهش 18 درصد است.

این ساختمان در نظر گرفته شده است به ارائه مسکن برای افراد کم درآمد و یا کسانی که در معرض خطر بی خانمانی است. اما این خانه با شروع اجاره ماهانه در پوش $1,641 برای یک استودیو $2,611 به صورت دو خوابه و $2,977 برای سه اتاق خواب خواهد بود مقرون به صرفه و مناسب برای بسیاری از آزادسازي سالمندان و یا حرفه ای مانند بهداشت و درمان کارگران در نزدیکی بیمارستان گفت: Domus اصلی ریچارد ویتستکک.

ویتستکک درک برخی از همسایگان نمی خواهید Shaughnessy به تغییر یک نگرانی او شنیده می شود در طول تعامل جامعه و خانه های باز در این پروژه بیش از سال گذشته است.

"اما من نمی دانم که یک محله که 100 درصد خانه های تک خانواری با هیچ چیز کمتر از 5 میلیون دلار است سالم محله," او گفت:. "ونکوور است که همیشه رفتن به گران, اما چقدر از شهر ما می خواهیم برای حفظ برای یک درصد از یک درصد?"

در واقع تنها rezoning نرم افزار برای اجاره یک پروژه را رد کرد و تا کنون توسط این شورا بود که در Shaughnessy — اتفاقا درست در گرنویلل از این هفته Domus پیشنهاد. که پروژه در سه و نیم طبقه اجاره خانه شهری پیشنهاد رد شد شورای تابستان گذشته توسط هفت-چهار رای دادن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن