دن Fumano: نظارت استنشاق سایت با تاخیر حتی به عنوان COVID بدتر مصرف بیش از حد بحران

محتوای مقاله در ادامهپرداخت مواد مخدر-مشاور سیاست به شهر و دیرین مدافع برای کاهش فقر امن عرضه مواد مخدر و مصرف

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

VANCOUVER, BC., February 20, 2020 - Paid drug-policy adviser to the city and long-time advocate for property reduction, safe drug supplies and overdose prevention, Karen Ward, in action, in Vancouver, BC., February 20, 2020. (NICK PROCAYLO/PNG) 00060396A ORG XMIT: 00060396A [PNG Merlin Archive]
پرداخت مواد مخدر-مشاور سیاست به شهر و دیرین مدافع برای کاهش فقر امن عرضه مواد مخدر و مصرف بیش از حد پیشگیری کارن بخش است. نیک PROCAYLO/PNG

امروز برای اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان مواد مخدر عرضه خطرناک تر از همیشه کارن Ward, یک مدافع برای مصرف کنندگان مواد مخدر که کار مشاوره برای شهر گفت: شورای.

"همه عرضه سمی سوپ در حال حاضر و آن را به یک نتیجه مستقیم از COVID," بخش گفت.

در حالی که وارد فنتانيل که گردش در ونکوور خیابان قبل از همه گیر شد و به طور معمول تولید شده در بیش از یک کارخانه تنظیم بخش گفت: عرضه مواد مخدر در حال حاضر "بیشتر از یک حیاط خلوت مخلوط" تولید شده در داخل کشور توسط "بی تجربه داروخانه ها."

این وضعیت خطرناک تر زمانی که کسی با استفاده از یک فندک و فویل به دود و مواد مخدر خود را در کوچه و خیابان به جای تزریق با سوزن تمیز در تحت نظارت محیط داخل خانه Ward, گفت:, و اضافه کرد که به نظر می رسد به طور فزاینده ای محبوب با نسل جوان از مواد مخدر.

زمانی که مردم نگاه تلطیف نمودار و نمودار نشان میدهد تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد بخش خواستار آنها را به آنها را ببینید نه به عنوان خطوط و اعداد اما به عنوان "انبوهی از اجساد است."

همسایگان ما و دوستان و اعضای خانواده مرگ حفظ و بخشنیست خوش بینانه برای آینده است.

"این است که رفتن به بدتر من می ترسم" بخش پیش بینی شده است. "من واقعا دوست ندارم که حق با. ... اما آن را بسیار بدتر است."

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن