دن لویت: امید جدید برای بازاندیشی پیری سفر

محتوای مقالهجهانی COVID-19 همه گیر شده بی سابقه بحران بهداشت عمومی است که نگران کننده اثرات افراد مسن به خصوص

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1399

محتوای مقاله

جهانی COVID-19 همه گیر شده بی سابقه بحران بهداشت عمومی است که نگران کننده اثرات افراد مسن به خصوص کسانی که با شرایط موجود از قبل. کسانی که ساکن در دراز مدت مراقبت و زندگی کمک تنظیمات در خطر بالاتر از COVID-19 عفونت.

در تعبیر کرد که در آن من هستم مدیر اجرایی 300-به علاوه کارکنان اختصاص داده شده پشتیبانی از تقریبا 300 سالمندان ساکن در زندگی مستقل زندگی کمک و مراقبت طولانی مدت. زمانی که این بیماری همه گیر اعلام شد اضطراری برای بهداشت عمومی در اواسط ماه مارس به رهبری تیم اجرا COVID-19 پاسخ طرح تشکیل شده عمدتا از بهداشت دست, فیزیکی, فاصله, غربالگری و نظارت بر خود و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی به طور عمده ماسک و دستکش و حفاظت از چشم و در صورت لزوم لباس.

همه بازدید کنندگان از جمله اعضای خانواده ممنوع شد ورود و تنها ضروری کارکنان اجازه داده شد در محل و پس از ورود به ساختمان کارکنان قرار گرفتند و متوسط چک و خواسته یک سری از سلامت غربالگری سوال که احساس بیشتر شبیه امنیت فرودگاه. ساکنان و مستاجر صرف بیشتر وقت خود را در اتاق خود را دریافت سرویس اتاق و محدود کردن اتاق ناهارخوری وعده های غذایی به یک نفر نشسته در یک جدول. برای مبارزه با تنهایی و خستگی درمانی تفریح کارکنان معرفی فعالیت های جدید از جمله به عنوان درگاه یکنوع بازی شبیه لوتو که در آن مدت طولانی در راهرو در حال تبدیل به یک اتاق بازی و ارائه ویدئو کنفرانس با اعضای خانواده. کارکنان خانه داری باید ramped تا ضد عفونی بالا-سطوح تماس مانند لوله ها دستگیره درب و نرده چند بار در روز قرار داده و دست عفونی در سراسر خوابگاه. این طرح به COVID-19 رایگان به نظر می رسید می تواند موثر باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن