داگلاس Todd: COVID-19 و دین از والا به مخرب

محتوای مقاله در ادامهسایت B. C. مسلمان انجمن (BCMA) که نظارت بر ده ها تن از سنی های مساجد در ماه گذشته استقبال

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

سایت B. C. مسلمان انجمن (BCMA) که نظارت بر ده ها تن از سنی های مساجد در ماه گذشته استقبال زنان برای بازگشت به فرد در نماز.

"ما خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که موثر ژوئن 29, همه masajid و مراکز قادر خواهد بود به جای خواهران ما به عنوان به خوبی. ما هنوز هم محدود کردن کودکان از 16 سال و زیر."

این BCMA دستورالعمل علاوه بر درخواست جانبازان به تغییر به خود را تکمیل وضو قبل از نماز, حمام کردن از دست و پا و صورت در خانه های خود را قبل از ورود. در عین حال حتی با بسیاری از استان را بیش از 100,000 مسلمانان تا حد زیادی به ماندن در منزل در خدمات عبادت از طریق Facebook زوم و روش های دیگر, امام Momla گفت: "مردم در حال گرفتن به آن استفاده می شود. آنها می دانند چه باید انجام شود."

در سطح جهانی و مردم با ایمان شده اند و مجبور به تحمل غیر معمول و فوق العاده از دست دادن.

سالانه حج که به طور معمول می بیند بیش از 2.5 میلیون مسلمان زائران فرود بر شهر مکه اساسا لغو شده. بنابراین بیش کاتولیک زیارت به این شهر لورد که در آن از سه میلیون نفر سالانه گله به یاد داشته باشید معجزه انجام می شود به نام مریم خوبان ،

در قبل از میلاد است که شامل بیش از دو میلیون نفر از مسیحیان از انواع فرقه های قومی و زمینه های 400,000-عضو قلمرو مذهبی اسقف اعظم از ونکوور نوشته شده است بیش از 100 قوانین است که کشیش ها و محله های کشیش نشین باید به دنبال شرکت در جرم است.

در آغاز سال بسیاری از کاتولیک parishes در مترو ونکوور خواهد سرریز در روزهای یکشنبه با هزاران نفر از شرکت کنندگان به خصوص کسانی که در آن فیلیپینی و چینی غالب است. اما در حال حاضر بیشتر باید به چشم پوشی از حضور. قلمرو مذهبی اسقف اعظم است به جای دعوت آنها را به ماندن در خانه و "دعا تسبیح."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن