دیوید Gens: کانادا کسب و کارهای کوچک هنوز هم به دنبال یک کمک هزینه اجاره آنها می توانند دسترسی

محتوای مقالهدر آوریل 23, من نوشت: یک نظر قطعه مورد نیاز برای یک کسب و کار کوچک کمک هزینه اجاره. من نمی خواهد ت

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله

در آوریل 23, من نوشت: یک نظر قطعه مورد نیاز برای یک کسب و کار کوچک کمک هزینه اجاره. من نمی خواهد تکرار مکررات همه آن جزئیات در اینجا جز به می گویند که بیش از یک ماه بعد از گرفتن یارانه مثل این زمین به سرعت همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است. این تنها راهی است که ما می توانید مطمئن شوید که ما از خواب بیدار در یک پست-COVID-19 جهان به سوار کردن خرده فروشی خیابان ها و جوامع است که باید خود را از دست داده بود.

زمانی که دولت اعلام کرد که کانادا اضطراری تجاری اجاره کمک (CECRA) برنامه فکر کردم "بزرگ رهبران ما در حال گوش دادن و انجام کار درست." متاسفانه شیطان در جزئیات است و این برنامه تا کنون به نظر می رسد به یک شکست بزرگ.

من اجرا یک کسب و کار کوچک مالی شرکت با هزاران نفر از مشتریان فعال در سراسر کانادا به من یک چشم انداز منحصر به فرد در چالش های کانادا کسب و کارهای کوچک. حداقل من می توانید انجام دهید این است که سعی کنید به استفاده از هر صدای من برای تقویت پیام خود را در این فوری زمان نیاز است. کسب و کارهای کوچک شده اند مجبور به بستن برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 — آنها انجام داده اند بنابراین برای ایمنی عمومی — و باید بازپرداخت آنها را با کمک به آنها برای زنده ماندن این فاجعه پیش بینی نشده. برای کسب و کار شده اند که به شدت تحت تاثیر COVID-19 مستندات دولت باید یارانه اجاره خود را به طور کامل و یا حداقل جاری 75 درصد برنامه کمک باید اجباری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب