پال خواستار قطع بودجه دولت از کلانترها هم

بسیاری دیگر از کلانتر بخش شایستگی مشابه موشکافی اما به ندرت به آن است. جسیکا Pishko ارشد مشاوره در دادگستری مش

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

بسیاری دیگر از کلانتر بخش شایستگی مشابه موشکافی اما به ندرت به آن است. جسیکا Pishko ارشد مشاوره در دادگستری مشترک اخطار می دهد که هر گونه بزرگ شهرستان مانند لس آنجلس خواهد شد که بسیار متفاوت کلانتر از حومه شهر یا روستایی. اما یک ساختاری مسئله است که گسترش در سراسر بسیاری کلانتر بخش است که نمایندگان باید از این قدرت برای انجام اجرای قانون در خیابان و اجرا زندان یک سطح از قدرت است که دعوت ، شاید به عنوان یک نتیجه در بسیاری از مناطق روستایی شهرستانهای زندان جمعیت افزایش یافته است به طور چشمگیری در طول دهه گذشته است. ""شما باید فرد مسئول گشت زنی در خیابان با مگس کش زدن تیم و جستجو در حکم همان کسی که کنترل که آورده است به زندان و تحت چه شرایطی آنها درمان می شود زمانی که آنها وجود دارد" Pishko به من گفت. در 41 کالیفرنیا, شهرستان کلانتر همچنین می تواند در انجام وظایف قانونی.

تفاوت بین کلانتر بخش کمک به عایق آنها از اصلاحات. "کلانتر بودجه سازه و همچنین وظایف خود تغییر از شهرستان به شهرستان می گوید:" دانشگاه اوکلاهما استاديار لیندزی Meeks که به تازگی منتشر شده برای اولین بار-از-آن-نوع مطالعه علمی در رسانه های محلی پوشش کلانتر بخش است. "این واقعیت است که آنها نمی یکنواخت در سراسر هیئت مدیره قطعا باعث می شود آنها را سخت تر برای سازماندهی دور از ادارات پلیس—و آن را می سازد آن را سخت تر برای شهروندان به دخالت در کلانتر فرآیندهای."

نیز وجود دارد نسبتا کمی کمک هزینه تحصیلی موجود در کلانتر بخش برای محققان از قرعه کشی. "وجود دارد یک گروه بسیار کوچک از دانشگاهیان انجام این کار" Meeks می گوید. "در فرهنگ ما وجود دارد تاکید قوی بر پلیس و پلیس. هنگامی که ما بحث در مورد اجرای قانون, ما تمایل به گروه کلانترها تحت 'پلیس چتر' بدون شناخت آنها متمایز اشخاص."

County sheriffs به طور معمول انتخاب به دفتر بر خلاف منصوب شهرستان روسای پلیس. (کلانترها منصوب در رود آیلند هاوایی و چند scattershot استان ها مانند دنور و میامی-Dade.) اما Meeks یافت که پوشش اخبار محلی از کلانتر نامزدها و گروه ها به طور کلی محقر و کلانتر انتخابات رخ داده در انتخابات ریاست جمهوری سال دریافت حتی کمتر پوشش جامع از در سال است. از رفتن به ماه نوامبر بسیاری از آمریکایی ها نمی دانید که بسیار در مورد آنها محلی کلانتر مسئولیت و چگونه خود را در بخش سازماندهی شده است—و آنها بعید است که اتفاق می افتد بر اساس آن اطلاعات را در خود پوشش اخبار محلی.

مگر در مواردی که کلانتر سوء استفاده از قدرت هستند بنابراین آشکار است که آنها غیر ممکن است به چشم پوشی است. سابق Maricopa County Sheriff جو Arpaio مجهز صدها نفر از زندانیان او نظارت در صورتی که آنها تاريخيش در "شهر چادر" زندان در آب و هوای سوزان. ("حتی اگر آن را یک اردوگاه کار اجباری چه فرقی می کند ؟ من هنوز هم جان سالم به در برد. من هنوز هم نگه داشته شدن مجدد انتخاب" Arpaio گفت: نگهبان.)

در حالی که Arpaio ممکن است امریکا را بدنام ترین کلانتر او را به دور از تنها کسی است که طول می کشد چنین سنگدلانه رویکرد است. در دنور معاون برداری شده بود مشت زدن یک مرد در یک صندلی چرخدار که او در حال حاضر پاک شده است از خطا: یک کارمند شهرستان بود پس نا امید شده توسط وزارت امنیت عمومی را از دست داده و این تحقیقات که او به تازگی در معرض خطر کار خود را به منظور بالا بردن پرونده به رسانه ها و متعاقبا قرار داده ، در واشنگتن Snohomish County Sheriff آدم Fortney جشن انتخابات خود را در این سال به سرعت احیا سه نماینده که حذف شده بود برای استفاده بیش از حد از زور. در آلاباما Etowah County, یک کلانتر در زمان استفاده از یک قانون است که او را قادر به ایجاد پول اضافی با تغذیه زندانیان کمتر—و خریداری یک خانه ساحلی با آن است. "[آلاباما] قانون می گوید آن را در یک حساب شخصی و این راهی است که من همیشه آن را انجام داده و این راهی است که قانون می خواند و این راهی است که من انجام کسب و کار" گفت: این Birmingham News در سال 2018 است.

در حالی که شهرستان دولت تمایل به تایید خود کلانتر بخش " بودجه سالانه که به راحتی می توانید پیش افتادن از 1 میلیارد دلار در شهرستانها بزرگ آنها هیچ بتنی مدیریت اقتدار بیش از کلانتر یا نمایندگان. این بدان معناست که وجود دارد بیش از 350,000 قسم خورده و غیر نظامی افسران سراسر کشور که اغلب با طراحی دولت قانون به سختی تحت نظارت است. "شما می خواهید من نشان شماره?" یکی LASD معاون گفته به گفته یک ناظر در ژوئن 2 به عنوان نمایندگان بازداشت بیش از 120 تظاهرات مسالمت آمیز. "این یک دو سه چهار پنج."

تا به حال taunter شده است یک افسر پلیس ناظر می تواند گزارش را به پلیس کمیسیون, است که نظارتی بر اداره پلیس لس آنجلس. (آیا پلیس کمیسیون تمرینات است که قدرت یک سؤال دیگر است اما قدرت اعطا شده است.) به عنوان taunter یک معاون کلانتر که نشان دهنده بهترین گزینه ممکن بوده است به گزارش افسر به هیئت ناظران یا کلانتر غیر نظامی کمیسیون نظارت. L. A. County Sheriff الکس بیانوبا بارها به مبارزه طلبیده سابق و حاضر به شهادت در مقابل دومی (حتی زمانی که با ارائه یک حکم).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن