نامه به خورشید ژوئن 20, 2020: دو نوع از دوچرخه سواران در پارک استنلی

محتوای مقاله در ادامههیچ شلی آن را نه فقط شما.خوشبختانه من سفر روز نیز انجام می شود. من هیچ تمایلی به خودم موض

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

هیچ شلی آن را نه فقط شما.

خوشبختانه من سفر روز نیز انجام می شود. من هیچ تمایلی به خودم موضوع را به indignities مسافرت هوایی و من امیدوارم که هرگز برای دیدن داخل یکی دیگر از فرودگاه. نه من هیچ گونه قصد راه سفر به آمریکا من نه عبور از مرز در 20 سال و تعجب می کنم که چرا هر کسی که سفر به یک کشور است که اجازه می دهد تا شهروندان خود حمل اسلحه در خیابان.

دوست داشتم یکی از آخرین سفر خود به زبان انگلیسی, دریاچه, منطقه, اما خاطرات اولین سفر من 50 سال پیش حفظ خواهد شد من به پایان است. من را دیده اند هیمالیا در سپیده دم, صعود, برج پیزا, سرگردان آزادانه در اطراف آتن و استون هنج قبل از همه آنها تاخت و تاز کردن. یک کابوس سفر از طریق مقدونیه در یک بیمار موتور سیکلت ارائه شده به اندازه کافی ماجرا به گذشته این عمر است.

پس از آن روی نیمکت برای من تا زمانی که مستند است و پس از آن شاید یک سفر به Chilcotin کنار Borrowdale ولی در دریاچه محل مورد علاقه من در تمام جهان است.

لری Emrick ونکوور


نامه به سردبیر ارسال شود باید به sunletters@vancouversun.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن