رایان رینولدز وعده $5,000 برای دوباره ونکوور با سرقت خرس عروسکی

محتوای مقالهونکوور-مطرح ستاره فیلم رایان رینولدز است که ارائه پاداش نقدی به هر کس reunites مارا سوریانو با او

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله

ونکوور-مطرح ستاره فیلم رایان رینولدز است که ارائه پاداش نقدی به هر کس reunites مارا سوریانو با او به سرقت رفته خرس عروسکی است که شامل یک ضبط از اواخر صدای مادر.

سوریانو یک هنرمند استوری بورد, که با این نسخهها کار در مجموعه تلویزیونی انیمیشن است canvassing ونکوور غرب پایان دادن پوستر و چک کردن dumpsters پس از جمعه که کوله پشتی حاوی خرس برخی از اسناد و اپل به سرقت رفته بود از پشت Shoppers Drug Mart در دیدن-em-ia لین, بین Pendrell و دعاوی خیابان.

مارا سوریانو مادر خود را از دست مرلین به سرطان در ماه ژوئن گذشته. توییتر

Build-A-Bear که ساخته شده به مشخصات فردی مشتریان در Build-A-Bear Workshop in St. Louis, Miss., حامل یک پیام نهایی از مرلین سوریانو مارا به مادری که از سرطان درگذشت در 29 ژوئن 2019 در سن 53.

"آیا در مورد مراقبت الکترونیک فقط به شدت می خواهم به من خرس پشت" سوریانو نوشت گم پوستر نمایش داده می شود که یک عکس از bespectacled مخمل خواب دار خرس با پوشیدن یک لباس سفید با نقطه رقص لهستانی پولکا.

رینولدز پاسخ در توییتر به گزارش های رسانه ها از سرقت وعده داده شده $5,000 برای آنکه بازگشت خرس به سوریانو.

"صفر سوال پرسید. من فکر می کنم همه ما نیاز به این خرس به خانه آمده" بازیگر توییتی شنبه شب.

سوریانو گفت: CBC که هرشل کوله پشتی به سرقت رفته بود در یک لحظه حواس پرتی در حالی که او و دوست پسر او را در روند حرکت به یک آپارتمان جدید.

"من پرونده یک پلیس گزارش آنها با من تماس گرفته ساختمان و فیلم و گردش مظنون تصاویر," او گفت در توییتر.

هر کسی با اطلاعات در مورد محل نگهداری از خرس می توانید ایمیل سوریانو در findmamabearyvr@gmail.com و یا تماس با پلیس ونکوور در 604-717-3321.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن