برای تولد ملت تهمت ضربه شلاق در "رادیکال چپ"

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 تیر 1399

22 دقیقه پیش

واشنگتن — در یک روز به معنای وحدت و جشن, جمهور تهمت قول به "حفاظت از ارزش های ما" از دشمنان درون چپ, غارتگران آشوبگران او گفت: — در یک چهارم جولای گفتار بسته بندی شده با تمام نارضایتی ها و combativeness سیاسی خود در تظاهرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن تماشا چتربازان شناور به زمین در یک ادای احترام به امریکا استقبال مخاطبان خود را از خط مقدم پزشکی کارگران و دیگران مرکزی در پاسخ به coronavirus همه گیر شد و در کسانی که "تهمت" به او و بی احترامی این کشور گذشته است.

"ما در حال حاضر در روند شکست رادیکال سمت چپ و آنارشیست ها و آشوبگران این غارتگران و افرادی که در بسیاری از موارد باید مطلقا هیچ سرنخی چه چیزی آنها انجام می دهند," او گفت:. "ما هرگز اجازه خواهد داد که مردم خشمگین به پاره کردن ما مجسمه پاک کردن تاریخ ما تلقین فرزندان ما.

"و ما دفاع و حفاظت و حراست از (این) زندگی به سبک آمریکایی آغاز شد که در سال 1492 زمانی که کلمب کشف امریکا است."

او اشاره نمی کند مرده را از بیماری همه گیر. حدود 130,000 شناخته شده اند و از covid-19 در ایالات متحده

حتی به عنوان مقامات در سراسر کشور با التماس آمریکاییها برای محدود کردن شور و شوق خود را برای بزرگ چهارم جولای جمعیت تهمت ترغیب توده ها با یک "ویژه شب" از ادای احترام و آتش بازی صحنه با جدید ایالات متحده عفونت کروناویروس در حال افزایش است.

اما این جمعیت سرگردان بازار ملی برای شب درجه نشان می دهد و آتش بازی بودند کاملا نازک تر کسانی که در جمع آوری و برای سال گذشته مسدود جشن در بازار.

بسیاری از کسانی که نشان داد تا ماسک عینک بر خلاف کسانی که نشسته نزدیک به هم برای مغلوب ساختن پیشی جستن جنوب چمن رویداد و فاصله بود آسان برای انجام این کار برای کسانی که پراکنده در سراسر وسیع فضا.

مغلوب ساختن پیشی جستن دریغ نکنید برای استفاده از این کشور به تولد به عنوان یک مناسبت به زابل بخش از کشور که حمایت از او.

حمل بر موضوع او زد در یک روز زودتر در برابر پس زمینه از کوه راشمور آثار او رفت و پس از آن که پاره کردن مجسمه ها و یا فکر می کنم برخی از آنها به ویژه کسانی که از مؤتلفه و ارقام باید برداشته شود. حمایت شده و رو به رشد در میان جمهوری خواهان برای حذف مؤتلفه خاطرات.

"ما گذشته است که یک بار به بازیگران دور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

خارج از این رویداد اما به عنوان نزدیک به آن را به عنوان آنها می تواند Pat Lee فوقانی دوبلین, Montgomery County جمع شده بودند با دو نفر از دوستان که یکی از آنها یک پرستار از Fredericksburg, Va., که فقط سر دنده بود MAGA کلاه.

"POTUS گفت: این امر از بین برود" لی گفت: از همه گیر با استفاده از مخفف رئیس جمهور ایالات متحده است. "ماسک من فکر می کنم مثل یک جعل است." اما او گفت: او یکی داخل Trump International Hotel, جایی که او در آنجا ماند.

با جنگ جهانی دوم, یادبود, خدمات پارک های ملی دست بسته از پنج پارچه سفید ماسک به همه کسانی که آنها را می خواستم. مردم نیاز به آنها را می پوشند.

یکی دیگر از پرستار, پر از وزوز وات از ریورساید کالیفرنیا آمد به دیدن این نمایش هوایی و آتش بازی با شوهر و دو دختر خود را یکی از آنها در واشنگتن زندگی میکند. آنها عینک مطابق با پرچم آمریکا ماسک صورت حتی زمانی که نشسته با هم روی نیمکت پارک.

"ما تصمیم به پوشیدن ماسک برای محافظت از خودمان و دیگران" وات گفت. او گفت که خانواده اش تقسیم شد در مغلوب ساختن پیشی جستن اما او "بیشتر از یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی. که از جنوب کالیفرنیا من گرایش سوسیالیستی. من خسته از پرداخت مالیات به طوری که دیگران می توانند در خانه بمانند."

Pat Lee ساخته شده سفر از شمال فیلادلفیا بعد از دیدن در سال گذشته بازار جشن در تلویزیون.

او گفت: اعتراضات نژادی و بی عدالتی است که باز شدن در نزدیکی او بودند تا تهدید است که مردم در حومه محله در زمان نوبت ماندن تمام شب و کسانی که نمی اسلحه های خود مستقر خفاش ها و بیل در گاراژ خود را. دوست او از پنسیلوانیا که نمی خواهم فاش شود گفت که او صرف بیش از سه ساعت در صف برای خرید یک تفنگ.

"من می خواهم مردم را به جلوگیری از تماس با ما نژادپرستان," لی گفت. "ما نمی نژادپرستان. فقط به خاطر اینکه تو کشور عشق مردم در کشور خود را ندارد شما یک نژادپرست است."

مغلوب ساختن پیشی جستن مهمانان در جنوب چمن شد و پزشکان و پرستاران و اجرای قانون افسران و اعضای نظامی و همچنین مقامات از دولت گفت: Judd Deere معاون مطبوعاتی کاخ سفید ، او گفت: این رویداد یک ادای احترام به "شجاعت فوق العاده ای و روح" از کارگران خط مقدم و در این بیماری همه گیر.

در بسیاری از نقاط کشور مقامات دلسرد تجمع جمعی برای تعطیلات پس از روزها که دیده اند covid-19 موارد رشد در نرخ را تجربه نکرده و حتی در طول مرگبارترین مرحله از این بیماری همه گیر در بهار.

در نیویورک یک بار مرکز, مردم خواست برای جلوگیری از جمعیت و ناتان معروف جولای چهارم هات داگ خوردن مسابقه اتفاق افتاده در مکانی نامعلوم و بدون تماشاگر در پیشبرد شب تلویزیونی آتش بازی دیدنی و جذاب بیش از ساختمان امپایر استیت است.

در فیلادلفیا ماسک و دستکش پوشیدن فرزندان از امضاء کنندگان اعلامیه استقلال در شرکت های مجازی با بهره برداری از مشهور آزادی بل در استقلال بازار و از مردم خواسته شد برای پیوستن به از راه دور توسط clinking, عینکی, بهره برداری از گلدان یا زنگ زنگ.

در عین حال مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به طلب جمعیت بزرگ که آن را به رویدادهای خود را.

او باز تعطیلات آخر هفته با سفر به کوه راشمور در داکوتای جنوبی برای یک نمایش آتش بازی جمعه شب در نزدیکی کوه کنده کاری از جورج واشنگتن و توماس جفرسون, آبراهام لینکلن و تئودور روزولت. در stark کلمات او را متهم معترضان که تحت فشار قرار دادند برای عدالت نژادی از درگیر شدن در یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما است."

حتی به عنوان او تحت فشار قرار دادند به جلو با جشن سایه coronavirus loomed به او نزدیک کند. Kimberly Guilfoyle, بالا جمع آوری کمک برای رئیس جمهور و دختر ارشد او فرزند Donald Trump Jr., آزمایش مثبت برای ویروس مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: اواخر جمعه. Guilfoyle توییتی شنبه که او به دنبال به جلو به "بازیابی سریع."

در انتخابات ریاست جمهوری پیام صبح روز شنبه در 244th سالگرد تصویب اعلامیه استقلال مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرد که "در ماه های گذشته روح آمریکایی بدون شک آزمایش شده است توسط بسیاری از چالش است."

خود را دموکرات رقیب جو بایدن در بیانیه ای گفت که آمریکا "هرگز زندگی" به تاسیس آن اصل که "همه انسانها برابر خلق شده اند" اما امروز "ما باید یک فرصت به پاره کردن ریشه های نژادپرستی نظاممند در خارج از این کشور است."

تهمت حمایت از تجمعات در بازار ملی و در کوه راشمور در آمد که در بسیاری از جوامع تصمیم به قراضه آتش بازی و رژه می روند و دیگر سنت های تعطیلات به امید اجتناب و در عین حال بیشتر موج در عفونت.

موارد تایید شده بودند نوردی در 40 متحده و ایالات متحده تنظیم یک رکورد دیگر جمعه با 52,300 به تازگی گزارش شده عفونت با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

تهمت نمی ساکن در این بیماری همه گیر در سخنان پنج شنبه شب. او اعلام کرد که "کشور ما در شکل بزرگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است درد به کشور بازگشت به حالت عادی شده است و مایل به فشار پاکت دورتر از بسیاری از ایالت ها و شهر های بزرگ شهرداران مایل به رفتن.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن و کشور بود و در عین حال یکی دیگر از تعطیلات تیره با یک بیماری همه گیر است که ایالات متحده موفق به تحت کنترل است.

در اواخر ماه مارس کمی بیش از یک هفته پس از او متمایل به نیاز به تعطیل بسیاری از کشور مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت از بازگشایی با "بسته بندی" کلیساها با عید پاک یکشنبه. او کوتاه آمد که فشار خود را به عنوان مشاور پزشکی هشدار داده است که آن را بیش از حد بلند پروازانه. سپس او صرف تکه های از آخر هفته روز یادبود کالایی مورد منتقدان که گفته شد نادیده گرفتن سقوط موارد و مرگ و میر در آن زمان است.

دسته بندی: اخبار | سیاست و انتخابات | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن