Defunding پلیس خوب است آب و هوا سیاست

دولت حساب 62 درصد از زندان و حبس بودجه, در حالی که 84 درصد از بودجه پلیس انجام شده توسط دولت های محلی با توجه

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

دولت حساب 62 درصد از زندان و حبس بودجه, در حالی که 84 درصد از بودجه پلیس انجام شده توسط دولت های محلی با توجه به شهری موسسه. در میان آرامی کاهش coronavirus خاموش کردن محدودیت به شدت رو به افزایش بیکاری و ضعیف فدرال حمایت از دولت و دولت های محلی صورت بودجه شکاف. جلوگیری از مداخله فدرال وجود خواهد داشت وحشیانه بودجه دعوا در هفته ها و ماه آمده است. ادارات پلیس و زندان هستند احتمال بیشتری برای در امان خواهد بود در بدترین از این کاهش در حالی که در حال حاضر threadbare ایمنی شبکه—در حال حاضر بر روی صفحه نمایش کامل در همه گیر—تمایل به دریافت حتی نازک تر است. این یک مینیاتور نسخه از سیاست است که بازی کردن در سطح فدرال که در آن وجود دارد به ظاهر نامحدود وجوه موجود برای جدید جت های جنگنده اجرای مرزی و نظامی ماجراجویی اما صحبت از کمربند تنگ و ریاضت وقتی که می آید به بهبود زندگی مردم—زندگی آمریکایی های سیاه و سفید ، انواع Humvees در حال حاضر رومینگ خیابان های شهرهای آمریکا برای ارعاب معترضان به مدت طولانی استفاده شده است برای امنیت آمریکا و دسترسی به نفت در خارج از کشور; بودجه متورم برای پلیس مرزها و نظامی به طور فزاینده ای در اختیار داشت به ضرب و شتم آب و هوا پناهندگان. به عنوان دانشمندان از جمله استوارت شریدر با اشاره به خط بین سیاست داخلی و خارجی شده است هرگز به عنوان روشن به عنوان بسیاری از می خواهم به فکر می کنم. اگر دولت های بیگانه در اروپا ارائه هر گونه نشانه ای از خطوط بین carceral و سیاست آب و هوا خواهد تنها fuzzier به عنوان درجه حرارت افزایش یابد.

یک سال 2017 گزارش توسط مرکز محبوب دموکراسی میان پروژه 100 و قانون برای زندگی یافت می شود که هزینه در شهرستانها عمده ایالات متحده در پلیس دور جلبک که صرف خدمات حیاتی با تکه های عظیمی از بودجه شهرستان اختصاص داده شده نسبت به تجهیز ماموران به خدمات حیاتی گرسنگی; در سال مورد بررسی مینیاپولیس اختصاص داده شده 35.8 درصد از آن به طور کلی هزینه های صندوق نسبت به انجام ندادی. آنها به عنوان سوخت سیستمیک نژادپرستی گسترده پلیس و زندان بودجه مانع تلاش برای ایجاد توسعه پایدار در جامعه است. در سطح محلی به خصوص انواع آب و هوا سیاست است که شهرداران و شوراهای شهر اهرم نیز بیش از سرمایه گذاری فعالان در جنبش برای سیاه و سفید زندگی کرده اند خواست برای ایجاد جوامع امن تر و قوی تر: مسکن مقرون به صرفه و سریع حمل و نقل اتوبوس و شغل برنامه. بودجه است که در اطراف جرم سیاه جوامع است که بیمار هستند-مناسب برای مصرف در بحران آب و هوا.

زیر رهبری دیرین آب و هوا و محیط زیست, عدالت, سازمان, طرفداران سبز معامله جدید را تایید کرده اند باید خود را برای سرمایه گذاری هدفمند در سیاه و سفید و قهوه ای جوامع موضوع را به محیط زیست نژادپرستی و مزمن اتلاف سرمایه. به سمت این فرانکلین دلانو روزولت افسردگی دوران محرک است که خود کمک کرده و باعث تشدید برخی از این مشکلات نیاز نمی شود تنها تاریخی نقطه مرجع برای بدانند چگونه برای ساختن یک دنیای بهتر. پیشگام توسط A. فیلیپ راندولف و Bayard Rustin آزادی بودجه راه اندازی شد در سال 1966 مشخص شده یک برنامه بلند پروازانه برای از بین بردن فقر در آمریکا در مدت 10 سال از طریق اشتغال کامل دستمزد بالاتر, بهداشت و درمان, و یک میزبان از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای گسترش دستاوردهای جنبش حقوق مدنی به سوی گسترده تر عدالت اقتصادی. "آن را به معنی پول بیشتر در جیب شما" طرح نویسندگان نوشت: "آن را به معنی بهتر مدارس برای فرزندان خود را. آن را به معنی خانه بهتر برای شما و همسایگان خود را. آن را به معنی هوای پاک برای تنفس و راحت شهرها برای زندگی است. آن را به معنی مراقبت های پزشکی کافی زمانی که شما مریض هستند."

به تعداد رو به رشد از سبز گروه منتشر کرده اند اظهارات ابراز همبستگی با معترضان و محکوم کردن خشونت پلیس سفید برتری و به طور فزاینده جنگ لفاظی از کاخ سفید است. با حزب دموکرات و جمهوری خواه مدیران ارشد هر دو به احتمال زیاد به تلو تلو خوردن به سمت ریاضت را در این ماه از سال به آمده وجود دارد مقدار زیادی از علت شایع می شود در تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و سرمایه گذاری در بیشتر سخاوتمندانه دموکراتیک و سبز حوزه عمومی فراتر از محدوده ی هر چه کربن قیمت گذاری اندازه گیری می توانید انجام. برای سبز, فعالان, که به معنی دیدن decarbonization کمتر به عنوان باریک نبرد برای خط مواردی که تشویق از انرژیهای تجدید پذیر به عنوان یک مسابقه به شکل چه کسانی و چه جامعه ارزش ها در آب و هوا تغییر قرن 21; بسیاری از جمله در طلوع آفتاب جنبش در حال حاضر ساخت این اتصالات. اگر سیاه و سفید زندگی واقعا با توجه به آب و هوا طرفداران defunding پلیس باید بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب