Delmont اپل تپه تاتر بسته است اما خاطرات باقی می ماند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

43 دقیقه پیش

پت Beyer می گوید او شنیده ام چند بار در طول سال است که ارواح ساکن اپل تپه تاتر در Delmont.

پس از همه این ساختار بوده است پس از جنگ های داخلی بار شروع به عنوان یک انبار قبل از آن تناسخ در جسم تازه به عنوان یک تئاتر با یک رشته طولانی از صاحبان.

او فکر می کند آن تجلی در واقع ممکن است شده اند توهم از overworked و خسته بازیگران و مرحله خدمه شب و روز کار را به مطمئن شوید که نشان می دهد همیشه در رفت.

اما به عنوان Beyer reckons اختتامیه تئاتر که او را متعلق به 38 سال او می داند که روح از آن گذشته بازیکنان و تولیدات را در دل همه درگیر.

"ما به برخی از پر جنب و جوش بار در اینجا," او می گوید. "فکر کردن در مورد آن را به ارمغان می آورد بسیاری از خاطرات, برخی, خنده دار, برخی از فوق العاده — و نه فقط بازیگری, اما هر چیزی و همه چیز. ما ساخته شده بسیاری از فوق العاده و دوستی پایدار در اینجا."

Covid-19 محدودیت قرار دادن پرداخت به تئاتر 2020 فصل هر دو mainstage محصولات نصب شده توسط ساکن باغ هنرهای نمایشی شرکت و Johnny Appleseed کودکان تئاتر محصولات. خاموش شدن مجبور Beyer به تصمیم گیری دشوار به محل و در نهایت فروش ملک.

در 79 او می گوید: "من فقط بیش از حد قدیمی بود و در این بازی هر بیشتر."

همراه با سن و سلامت Beyer به نقل از ابهامات در هنگام اجرای برنامه قادر خواهد بود به رزومه و تحت چه شرایطی. روستایی تاتر به خودی خود گران است برای حفظ و در نهایت نیاز به یک سقف جدید.

آن را اصل قرار دارد قاطر که تاريخيش در نزدیکی معدن او می گوید: پس از صحنه و پشت صحنه, صندلی و مناطق ذخیره سازی برق و خدمات لوله کشی و هر چیز دیگری شده است "آن را به کار" پروژه ها در طول سال.

اما به نوعی آن را تمام کرده و اپل تپه را تحمل کرده است که در آن منطقه دیگر تئاتر گروه و تابستان "كلاه" تئاتر بسته از جمله نیو کنسینگتون مدنی تئاتر, جنگل شروود تئاتر در Murrysville و دره بازیکنان Ligonier.

پرشور مردم

"طویله است چنین یاد بخشی از Delmont تاریخ است. آن را واقعا محور جامعه می گوید:" تینا Lepidi-استوارت OPAC مدیر هنری که نیز یک مشتری و دستیار مدیر کسب و کار.

"چگونه جهنم را ما انجام تمام این ؟ ما تا به حال افرادی که پرشور در مورد تئاتر" Beyer می گوید.

که شامل اواخر شوهرش, دکتر بارنی Beyer; خواهر حاشیه کر و جویس Akins; Kerr شوهر تراشه و دختران خود و او در اواخر پدر و مادر اندی و حاشیه Krehlik.

بازیگران مجموعه طراحان و سازندگان کارکنان و داوطلبان و مخاطبان تبدیل شد و خانواده در طول سال بیش از حد.

2851818_web1_gtr-applehill-2-072820

شین Dunlap | Tribune-Review

تراشه Kerr, 55 سال کهنه از اپل تپه تاتر و دیگر پیتسبورگ-منطقه تئاتر روشن self-portrait بیل Midas سابق بازیگر نقاش و فناوری در اپل هیل در Delmont.

"من نزدیک به تاتر و یادش گرامی کسانی که سفرهای خانوادگی ما در زمان وجود دارد. مادر من همیشه به من در زمان به Johnny Appleseed نشان می دهد بیش از حد" می گوید: Jamie Lee Korns عضو Murrysville شورای. "آنها به من استخدام به خانه manager زمانی که من در دبیرستان بود. من نمی دانم که خیلی در مورد تئاتر در همه, اما آنها تا به حال ایمان من به من استخدام.

"من فقط به یاد داشته باشید احساس من اهمیت و مانند من تعلق دارد," او می گوید.

"من در دیدار صدها نفر از دوستان مادام العمر وجود دارد مردم من هرگز ملاقات کرده اید در غیر این صورت می گوید:" Ron فرارا از Vandergrift. از سال 1999 او می گوید: "من هرگز از دست رفته از یک سال وقتی که من یا کارگردانی و یا عمل در تولید معمولا دو سال است. من بسیاری از خاطرات شگفت انگیزی."

یک لحظه نقطه عطفی برای فرارا آمد و در سال 2001.

"ما تا به حال نشان می دهد همان هفته به عنوان 9/11. من به نام خاموش تمرین و بازیگران کردم و با هم تصمیم بگیرید که چه به انجام," او می گوید. "ما تصمیم به انجام این نشان می دهد و ببینید چه اتفاقی می افتد. ما نمی دانیم که اگر کسی خواهد آمد. شب که از خط خارج رفت و به پارکینگ.

"قبل از نمایش آغاز شده و ما قرار داده و ما اسلحه هم با مخاطبان و خواند: Amazing Grace.' هر 9/11, من هنوز هم به یاد بیاورید که" او می گوید.

چیزی خاص

"وجود دارد چیزی در مورد گرفتن یک کمی لباس پوشیدن و بیرون رفتن از شنیدن خنده و mingling با مردم می گوید:" اپل هیل بازیگر کهنه شرلی رتنر از گرینزبورگ که زوج با تراشه کر در محصولات متعدد بیش از چند دهه. "(بسته شدن) از دست دادن است نه تنها به مردم بلکه به افرادی که دوست داشتم برای آمدن به انبار در یک شب تابستان و دیدن برخی از خوب تئاتر و نه ثروت پرداخت."

خوشبختانه اپل تپه ساخته شده است یک میراث است که امواج در سراسر Westmoreland County و حتی در سراسر کشور است.

"بدون اپل هیل خواهد بود وجود دارد هیچ Westmoreland شب از ستاره ها می گوید:" جان شریف بنیانگذار سالانه نمایشگاه منطقه دبیرستان موزیکال. یک واسطه توسط وکیل, تجارت, شریف نیز یک بازیگر است و به تصویر می کشد "تقریبا سیناترا" با مورفی مرکز موسیقی گروه بزرگ است.

"فقط می خواهم خودم را یک بازیگر جوان خود را شروع کردم در اپل تپه. آن را زادگاه بسیاری از تازه اگر نه, حرفه ای, حرفه," او می گوید. "آنها یک شانس در یک بازیگر که هرگز به آن نشان می دهد."

با تشویق برادر خود را در قانون خود را امتحان کنید برای بازی های مختلف در سال 1991 شریف در بر داشت خود را به عنوان بازیگر سروان. Georg von Trapp در "صدای موسیقی" در هنگام سابق منجر شد بشدت از کار اخراج شدند.

"مارگ (Kerr) گفت:" شما حق سن و سال من دوست دارم شانه های خود را و شما یک وکیل هستید — من فکر می کنم من می توانم با شما کار می کنند" او می گوید. "من به عنوان سبز به عنوان علف اما "صدای موسیقی" معرفی من به بچه ها و موسیقی و تئاتر و یک چیز به دیگری منجر شد — دهه, خاطرات دهه شادی است."

"اپل هیل است که احتمالا یک دلیل بزرگ چرا مرحله حق وجود دارد می گوید:" تونی مارینو بنیانگذار و مدیر هنری از گرینزبورگ حرفه ای شرکت تئاتر و هنرهای نمایشی مدرسه.

"من 13 بود من یک بچه بزرگ است و هر کس از من خواست به بازی فوتبال — اما من نمی خواهم به بازی فوتبال, من می خواستم به مردم, خنده," او می گوید.

او در اواخر خواهر کریس Orosz شد در اپل هیل هیئت مدیره در زمان و او را متقاعد به مادر خود و اجازه دهید او را استماع برای "جادوگر شهر از."

"من به عنوان بازیگر بزدل شیر" مارینو می گوید. "من شروع به پریدن کرد و مردم واکنش نشان می دهند, و خنده, و است که فقط به آنچه من به دنبال. آن ارائه شده با آنچه ما سعی به ارائه کودکان و نوجوانان (در مرحله سمت راست)."

'بهترین تئاتر'

اپل تپه جانبازان را ساخته اند که ملی نام خود را شامل متی Stocke, یک برادوی و بازیگر تلویزیون; بازیگر/تهیه کننده/آهنگساز/خواننده مانو Narayan; و براد دل مدیر تئاتر در دانشگاه ایالتی آیووا.

در آن اوج خود توصیف "بهترین تئاتر در کشور" درو پیتسبورگ تئاتر کاربران به دنبال فرار از گرمای شهر چه شد پس از آن "بسیار روستایی" و آرام, بیر می گوید.

یک بازدید کننده به طور منظم او به خاطر خوبی است تد هوور فری لنس پیتسبورگ تئاتر منتقد.

"او خواهد آمد با اکراه و همیشه ذکر است که چگونه او تا به حال برای جلوگیری از خوک عبور," او می گوید.

به تیر بسته بندی شده با لباس, غرفه های و خاطرات, این نمایشگاه باقی خواهد ماند در Beyer اختیار در حالی که او به عنوان معاملات خود را حجیم مطالب.

2851818_web1_gtr-liv-applehillhistory-props-072920

شرلی McMarlin | Tribune-Review

دهه ارزش لباس و غرفه های ذخیره شده پشت صحنه در اپل تپه تاتر در Delmont.

"این همیشه غمگین بین فصل برای دیدن محل با هیچ زندگی. برای دیدن آن می آیند به زندگی هر تابستان یک چیز فوق العاده" تراشه کر می گوید. "در حال حاضر ما خواهید دید چه چیزی به فروش می رسد سالم و یا دور انداخته می شود. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام شود."

باغ هنرهای نمایشی شرکت اعضای هیئت مدیره به امید پیدا کردن یک خانه دائمی برای گروه. در ضمن Lepidi-استوارت می گوید: OPAC در نظر دارد تا میزبان یک drag queen یکنوع بازی شبیه لوتو جمع آوری کمک Nov. 13 و "یک تافته کریسمس" تولید Nov. 19-22 هر دو در Lamplighter در Delmont.

هنگامی که او قفل درب برای زمان نهایی Beyer می گوید او خواهید زمان بیشتری را صرف مطالعه و در صورت امکان سفر. متاسفانه, او می گوید: احتمالا پایان خط برای طبقه انبار قدیمی — یک واقعیت تلخ است که فرارا پژواک.

"من اصلا چیزی که هر کسی را برای رفتن به خرید آن محل به دلیل آن که نیاز به کار زیادی برای مطرح شود به هر استانداردها در حال رفتن به," او می گوید. "من فکر می کنم این انبار قدیمی را به خاک یکسان خیلی زود و رفتن به یک روز بسیار غم انگیز."

شرلی McMarlin یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس شرلی در 724-836-5750, smcmarlin@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: AandE | بیشتر A&E | Murrysville ستاره | تئاتر و هنر | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن