این است چگونه تهمت قصد دارد به ضرب و شتم بایدن

ما خواهد بود هولناک توسط نظر سنجی و نمودار و عرق متناقض اظهارات تحلیل گران جدی و تخصصی به طور یکسان بین در حال

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

ما خواهد بود هولناک توسط نظر سنجی و نمودار و عرق متناقض اظهارات تحلیل گران جدی و تخصصی به طور یکسان بین در حال حاضر و در ماه نوامبر اما اصول انتخابات به عنوان آن می ایستد در واقع کاملا ساده است. رئیس جمهور فقط به سختی تطبیق خود 2016 حاشیه با طبقه کارگر رای دهندگان. او از دست دادن سفید فارغ التحصیلان دانشگاه دوباره حتی بدتر حاشیه. و او در حال حاضر از دست دادن قدیمی ترین رای دهندگان. حزب دموکرات نیست آمار 50 درصد با رای دهندگان بیش از 65 در 20 سال. یک میانگین از نظر سنجی های صورت گرفته در ماه های مه و ژوئن نشان داد بایدن پیش با آنها 51-44 و اخیر کلمبیا کلمبیا نظرسنجی نشان داد بایدن برنده آنها 51-43. این حوزه یک کالج انتخاباتی پیروزی روشن شود. اگر تهمت باعث می شود تا زمین با آنها را قبل از ماه نوامبر او می تواند برنده. اگر او نمی کند او را از دست بدهند.

به حدی که می توان آن را گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن یک طرح برای تبدیل چیزهایی که در اطراف در همه تظاهرات اخیر برانگیخته با کشتن جورج فلوید به نظر می رسد در مرکز آن است. "این unhinged جناح چپ و اوباش در تلاش است به خرابگری تاریخ ما بی حرمت آثار ما—ما آثار زیبا پاره کردن ما مجسمه و مجازات لغو و آزار و اذیت کسی است که مطابق با خواسته های خود را به صورت مطلق و در کل کنترل او گفت:" در اوایل سخنرانی خود. "این بی رحمانه مبارزه با سانسور و محرومیت نقض همه چیز برای ما گرامی به عنوان یک آمریکایی. آنها می خواهند به تخریب میراث ما به طوری که آنها می تواند اعمال خود را جدید سرکوبگر رژیم در خود جای داده است. آنها می خواهند پال خواستار قطع بودجه دولت و انحلال ما ادارات پلیس. که فکر می کنم!"

همه از این می تواند بسیار قدیمی اخبار از سقوط حتی اگر تهمت تلاش می کند به rekindle این لحظه نگرانی خود را در کمپین های تبلیغاتی. و باید آن را به خوبی شناخته شده در حال حاضر که جمهوری خواه كند سیاسی صحت, antifa و بنای تاریخی سرنگونی رادیکال را به هیچ بنیادی حزب خونریزی با حومه رای دهندگان پیش از سال 2018 midterms. آنها و بسیاری دیگر از رای دهندگان را به روز انتخابات با حتی بیشتر فشار دادن مسائل در ذهن خود از آنها تا به حال در آن زمان به خصوص اگر این بیماری همه گیر در تهران ، هر گونه تمرکز بر اعتراضات نیز می تواند تضعیف قابل توجهی توسط این واقعیت است که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری قرار بود برای پایان دادن به آنچه که او به نام "آمریکا قتل عام" در وهله اول—آنچه را شکل یک کمپین ساخته شده در اطراف یک وعده برای بازگرداندن حس "نظم و قانون" که توسط خود او ضمنی پذیرش مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر موفق به تحمیل.

دیگر وجود دارد تجدید حیات از لفاظی در روز شنبه. بایدن او متهم حمایت کرده است "هر globalist حمله به آمریکا" بیش از این دوره از زندگی حرفه ای او است و "هرگز ساخته شده و درست در سیاست خارجی تصمیم"—وجود دارد وی با اشاره به بایدن را برای حمایت از جنگ در عراق. این خواهد بود قوی مواد در دست نرمال نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حالت عادی از انتخابات سال حتی موفق به مغلوب ساختن پیشی جستن تمرکز خود را پیام فقط به اندازه کافی به نفتا و عراق مرکزی به پرونده او در برابر کلینتون در سال 2016. اما این دور از عادی سال است. مرکزی سیاست خارجی مسئله در ذهن رای دهندگان آمریکایی است که جهانی همه گیر آنها معتقدند این دولت و سنن. در نظر گرفته شده زنگ کمربند مخاطبان برای تجارت بحث دیده نشده سود هر آنچه از مغلوب ساختن پیشی جستن مذاکره دوباره از نفتا اما آنها رو به پایین به شدت زخمی اقتصاد در 13 درصد بیکاری است. و تهمت سخنرانی در تولسا موجود کمی بیشتر از برنامه های اقتصادی از یک وعده به افزایش مالیات ها و پیش بینی های که بازار سهام ادامه خواهد داد به افزایش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن