دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور دائم تغییر صنعت چاپ و نشر

پس از سال 2017 تعداد زیادی از پرفروش منتشر شده در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مایکل ولف را در آتش و

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

پس از سال 2017 تعداد زیادی از پرفروش منتشر شده در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مایکل ولف را در آتش و خشم, منتشر شده در اوایل سال 2018 فروخته است چندین میلیون نسخه. (آن کمتر ترشح عاقبت محاصره شد و همچنین پرفروش سال بعد اگر از آن عقب مانده به مراتب پشت سر سلف خود.) باب وودوارد از ترس فروش 1.1 میلیون نسخه در هفته اول خود را. James Comey را بالاتر وفاداری به فروش می رسد 600,000 در هفته اول خود را. این مگا-پرفروش شده است, احاطه شده توسط یک میزبان از دیگر متوسط بازدید. این Mueller گزارش پرفروش با وجود در دسترس بودن به صورت رایگان—و با وجود این واقعیت است که هر خروجی اخبار در کشور تحت پوشش آن یافته های کلیدی شدید در جزئیات. بر ضد مغلوب ساختن پیشی جستن جبهه وجود داشته است کتاب مانند یک هشدارنوشته شده توسط ناشناس مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, رسمی, بسیار پایدار Geniusنوشته شده توسط واشنگتن پست و خبرنگاران فیلیپ Rucker و کارول Lenning و Unhingedحساب سابق شاگرد اونا Omarosa Manigault نیومن را در کاخ سفید است. وجود دارد که در همان زمان شده است با تعداد زیادی از نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن پرفروش: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور باعث شدهگرگ Jarrett روسیه جعلو قاضی جانین Pirro را دروغگو Leakers و لیبرال هادر میان بسیاری از دیگران است. هر چند تحت الشعاع خود splashier همتایان تهمت بسیار رانندگی فروش در سمت راست نیز هست.

"در علوم سیاسی منطقه ما دیده ایم یک سطح بالایی از تعامل با این کتاب از آغاز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت" مک لین گفت. "در حالی که هر دولت است کتاب در مورد نوشته شده است و برای حوزه های مختلف را دیده ایم بسیار قوی چشم انداز مثبت در تعداد کتاب هایی که نوشته شده اند که هر دو در سمت راست و چپ پس از سال 2016. فقط به طور کلی من فکر می کنم زمان قطبی که فرهنگ رانندگی در بسیاری از فروش کتاب در همه طرف."

موفقیت تعدادی از دیگر پرفروش—میشل اوباما در حال تبدیل شدن به, و یک میزبان از زاد نژادپرستی کتاب از جمله چگونه به زاد نژادپرستی و همیشه بحث برانگیز سفید, شکنندگی—قطعا می تواند گره خورده است البته تنها به یک اندازه به رئیس جمهور فعلی و راه او را تحت سلطه فرهنگ است.

این تهمت اثر است و حتی تجلی خود را در فروش از چاپ نسخه ای از قانون اساسی ایالات متحده. سازگار فروشنده سیاسی راست—ظهور حزب چای با الهام از خرید قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن بر روی صحنه آمد—فروش ملت ما سند موسس منفجر شد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ، در واقع وجود داشته است دراماتیک خوشه در میان خریداران قانون اساسی در لحظات کلیدی از تهمت سیاسی حرفه ای: در جمهوری 2016 ملی کنوانسیون انتخابات ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح سفید supremacist قیام در شارلوتزویل ، Kavanaugh جلسات و آغاز و پایان استیضاح جلسات.

حسن نیت ارائه میدهد از NPD Bookscan

من یک بار خواسته انتشارات اجرایی چرا هیچ لیبرال معادل بسیار حزبی محافظه کار چاپی است که به طور منظم تولید و پرفروش برای کنگلومرا ناشران. او خندید. بقیه انتشارات جهان لیبرال است, بعد از همه—چه بیشتر می تواند شما می خواهید ؟ اما کشت اخیر ضد مغلوب ساختن پیشی جستن tomes ممکن است علامت ظهور لیبرال متعادل به محافظه کار چاپ و نشر. در هر صورت, آن را در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر روشن است که سیل تهمت های مرتبط با پرفروش است به احتمال زیاد به نگه داشتن جریان حتی اگر تهمت برگ در ماه ژانویه است. آن را سخت به تصور کنید که در آینده موج بگویید-alls به خصوص از آن دسته از مقامات که آویزان در اطراف تهمت کاخ سفید یک کمی بیش از حد طولانی و که ممکن است نیاز به یک دوز از شهرت بخور. وجود دارد بدون شک خواهد بود تعداد نیکو از مروری از Doris Kearns Goodwin مجموعه.

بسیاری از این کتاب خواهد بود مانند بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن پرفروش ما در حال حاضر دیده می شود تقریبا بلافاصله یکبار مصرف. رسانه ها نشانی از تمایل به گزارش آبدار بیت و خدمت به آنها را به صورت رایگان. اما وجود خواهد داشت با این حال گرسنگی برای آن شخص غیر قابل توصیف چیزهایی که ناشران به لحاظ نظری ارائه: ظریف منظر بینش ارزشمند و فضا را به شیرجه رفتن به پیچیدگی. (در واقع زمانی که از من خواسته یک ویرایشگر اگر او تا به حال هیچ گونه نگرانی در مورد ادامه سیل تهمت کتاب او تحت فشار قرار دادند: "چرا باید من ؟ مردم باید می خواهم به دانستن در مورد این مسائل!")

پوشش نقره ای برای بسیاری از صنایع است که سود شرکت به طور متوسط سالانه از فروش pinguid تهمت کتاب می توان توزیع برای بیشتر مستحق کتاب. انتشار بدنام است برای آن تکیه بر حدس و گمان—بسیاری در صنعت دارند از آن را نسبت به قمار و یا سرمایه گذاری و سرمایه داری هر چند از آن است که کمی بیشتر شایسته از هر کدام از این تلاش. اما فروش این کتاب را cannibalized دیگر دسته بندی ها. "هنگامی که ما می بینیم افزایش می یابد در غیرداستانی ما به طور کلی نگاه کنید که از جایی دیگری" مکلین به من گفت. "به عنوان یک به طور کلی خط روند آن آمده است به نظر من از داستان است. فرهنگی گفتگو به قدری شدید است و مردم در حال فکر کردن خیلی در مورد آنچه در جریان است با خود شخصا و با بزرگتر فرهنگ است که وجود دارد بیشتر خواندن در غیرداستانی."

این است که غیر قابل برگشت و یا کشنده است. شده اند وجود دارد تعدادی از های اخیر تحولات مثبت در داستان فروش. اگر چه برخی هنوز سوگواری از دست دادن اپرا (اصلی) باشگاه کتاب و جان استوارت روزانه نشان می دهدناشران در بر داشت ارزشمند همکاران در ریس ویترسپون و جنا بوش که باشگاه کتاب تبدیل شده اند بسیار محبوب است. اما این کاهش در مناطق دیگر—به خصوص آنچه شناخته شده به عنوان "midlist" انتشارات طبقه متوسط—جدی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن