نه تنها صرفه جویی در خدمات پستی. دوباره آن.

اگر ما به اندازه کافی خوش شانس برای دیدن derangements فعلی دوران گذر—از جمله به عنوان برگ برنده دولت و آن مسخر

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

اگر ما به اندازه کافی خوش شانس برای دیدن derangements فعلی دوران گذر—از جمله به عنوان برگ برنده دولت و آن مسخره پاسخ به یک بار در یک قرن همه گیر—استوارت از مرحله بعدی در آمریکا زندگی عالی را وظیفه جلوتر از آنها. آنها نیاز به نویسنده جدید بهبود اقتصادی و راه اندازی مجدد دولت فدرال; احتمال بیشتری نسبت به نه آنها همچنین نیاز به پیدا کردن یک راه برای بازگرداندن مردم آمریکا را از دست داده و ایمان در موسسات و ایجاد عادلانه تر آینده است. ساده مورد عمل در تامین کوتاه مدت هستند اما در اینجا یک: گسترده reimagining of the U. s. خدمات پستی.

USPS مقامات مشغول بوده قانونگذاران یونان در طول همه گیر نگرانی که آژانس می تواند ورشکسته توسط پاییز. در مارس کاخ سفید قرار داده kibosh بر 13 میلیارد دلار ارزش روزی حتی آن را به عنوان اجازه مراتب کمتر شایسته منافع شرکت های بزرگ فربه خود را در Covid-19 نجات سرشيشه سايز. (یک گروه دو حزبی از قانونگذاران مجلس است و حتی به دنبال قطع در درنده payday در وام دهندگان در بازارهای جهانی در یک تلاش آشکار برای برنده شدن جایزه نوبل پایین-تغذیه.) دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است با اشاره به USPS به عنوان یک شوخی و خواستار به عنوان یک پیش شرط برای, کمک, که آن را شارژ آمازون نرخ بالاتر—بهتر است به چوب آن را به موسس آن, جف بزوس, که , واشنگتن پستاو معتقد است برای به دست آوردن او را از شروع.

بزوس می توانید آب و سقوط از خدمات پستی اما آمریکا به طور متوسط نمی تواند. در حال حاضر صدها نفر از هزاران نفر پراکنده در سراسر کشور گستره این خدمات پستی است که آخرین آنها ارتباط واقعی به خود دولت است. از دست دادن این حیاتی تقاطع تنها اضافه کردن به انزوا است که بسیاری از افراد بی تجربه. در حال حاضر وجود دارد بیش از حد بسیاری از جوامع زندگی می کنند به عنوان اگر آنها اقامت در یک کنترل از راه دور الجزایر و نه در یک ملت واحد.

اما ما نباید متوقف صرفا ارائه USPS با 89 میلیارد دلار آن را خواسته است ، بلکه این است که یک لحظه هنگامی که ما می تواند به احیای این سازمان و استفاده از آن برای بازگرداندن ایمان ما در امریکا است. خوب قدیمی اداره پست نیست که به سادگی به محل که در آن ما ارسال نامه. برای میلیون ها نفر از unbanked آمریکایی, آن می تواند یک محل که در آن چک ها نقد صورتحساب پرداخت شده و وام ارائه شده است. این نیست پای-in-the-sky طرح است. از سال 1911 تا سال 1967, پست, دفاتر محل به صورت پستی و بانکی و حیاتی تاسیسات برای کسانی که در برخورد با رکود بزرگ آن می تواند در خدمت این نیاز به دوباره. برنی ساندرز سناتور الیزابت وارن و کریستن جیلیبرند باید حمایت همه پستی و بانکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن