مقامات منتخب و کسب و کار در 4 استان ها سو به پایان coronavirus shutdown

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

با استناد به رشد نا امیدی با اورژانس سفارشات که بسته کسب و کار و متوقف مبارزات سیاسی سه قانونگذاران دولت و کنگره ایالات متحده مایک کلی R-ساقی, یکشنبه پیوست گروهی از صاحبان کسب و کار محلی و چهار غربی شهرستان در طرح دعوی در دادگاه فدرال به چالش کشیدن قانون اساسی از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ سفارشات.

شهرستان کمیسیون از Butler, Fayette, گرین و واشنگتن شهرستانهای ادعا می کنند آنها را دچار از دست دادن درآمد مالیاتی با توجه به خاموش کردن.

خود شکایت اخیر با توجه به چالش کشیدن گرگ اقتدار. پنسیلوانیا دیوان عالی کشور که قبلا برای حکومت گرگ. و در روز چهارشنبه دادگاه عالی ایالات متحده را رد کرد و اقدام مشابه از غرب پنسیلوانیا است.

اگر چه او است نه یک حزب به طرح دعوی در دادگاه شهرستان گرین دادستان منطقه David J. روسیه اعلام کرد که او نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار هر کسب و کار است که بازگشایی در روستایی شهرستان در غرب ویرجینیا مرز که در آن 27 نفر تست مثبت برای covid-19.

"من نمی توانم در وجدان خوب ایستاده و به تماشای ما اقتصاد و کسب و کارهای کوچک در جامعه من هلاک" روسیه گفت. "اگر کنگلومرا بزرگ مراکز خرید ایستگاه های گاز و کسب و کار ضروری مانند توزیع کنندگان آبجو با خیال راحت می توانید کار با هزاران نفر از مشتریان ورود به فروشگاه خود را هر روز و سپس وجود دارد هیچ دلیلی که صاحب کسب و کار کوچک نباید اجازه داد تحت عمل به همان دستورالعمل."

کسب و کار است که پیوست و در چهار شهرستان پرونده ای که نام گرگ و دولت وزیر بهداشت دکتر راشل Levine, شامل چندین سالن مو دو درایو در تئاتر یک اسب مسابقه مربی و یک مزرعه است. صاحبان کسب و کار می گویند که آنها دچار مشکلات مالی و از دست دادن معیشت و اموال با توجه به خاموش کردن.

طرح دعوی در دادگاه نیز اتهام که خاموش کردن متوقف "قانون اساسی حفاظت شده" فعالیت های از جمله کمپین تظاهرات و درب-به-درب مبارزه کلی و دولت جمهوری مظنونان حمله به دانشگاه Marcie Mustello, Daryl متکالف و تیم بونر.

گرگ یک دموکرات است خشم جمهوریخواهان کنترل مجلس قانونگذاری و همچنین ساکنان در بسیاری از جوامع با اصرار دولت به دنبال اطلاعات محور منطقه های منطقه بازگشایی با استفاده از CDC راهنمایی.

آن را موجب بی شماری شکایت از جنوب غربی پنسیلوانیا که در آن 10 استان ها از جمله, Allegheny, آرمسترانگ, مهبل, ساقی, Cambria, Fayette, ایندیانا, Somerset واشنگتن و Westmoreland — در انتظار مجوز برای حرکت به گرگ های زرد منطقه تعیین.

هفته گذشته فرماندار مجاز 24 شهرستان در دو منطقه در شمال غربی و Northcentral پنسیلوانیا شروع به محدود بازگشایی جمعه.

او انتظار دارد که اعلام کند که آیا سایر مناطق ممکن است شروع بازگشایی در هفته آینده در روزانه خود را در نشست خبری بعد از ظهر جمعه.

مقامات در تنسی و Allegheny شهرستانهای گفته اند که آنها خوشبین هستند که گرگ را اجازه می دهد آنها را به حرکت به منطقه زرد بازگشایی فاز در اوایل هفته آینده.

Westmoreland County کمیسیون صندلی شان Kertes گفت که او و همکارانش بودند وزن, آیا برای پیوستن جدید چهار شهرستان کت و شلوار زمانی که او آموخته است که آن را تا به حال ثبت شده است.

"ما در حال انتظار برای دیدن آنچه رخ می دهد جمعه," او گفت:.

Deb Erdley یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Deb در 724-850-1209, derdley@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن