چارلی کافمن را دفاع از فیلم

چارلی کافمن است بهترین و شناخته شده به عنوان نویسنده Being John Malkovich, سازگاری همکاری نویسنده Eternal Suns

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

چارلی کافمن است بهترین و شناخته شده به عنوان نویسنده Being John Malkovich, سازگاری همکاری نویسنده Eternal Sunshine of the Spotless Mind (که او برنده یک جایزه اسکار) نویسنده-مدیر Synecdoche, New York, و مدیر شرکت فیلم پویانمایی Anomalisa (که او برنده دومین اسکار). کافمن فیلم نیست پر نرم و صاف و صیقلی مردم است. او متخصص در مردان مانند B یک نوع James Thurber به نام "شکست مرد است." هوشمند عصبانی اجتماعی نیمه استعداد آنها همیشه باقی می ماند tantalizingly به موفقیت است. کافمن به بررسی زندگی خود را در self-reflexive واقعیت و هویت دوگانه مانند John Cusack جادویی دیدن جهان از طریق ubersuccessful John Malkovich چشم یا نیکلاس کیج به عنوان نا امید فیلمنامه در سازگاری مواجه با خود مهربان پیش بینی از یک برادر دوقلو که معلوم می شود یک wildly موفق استودیو فیلمنامه.

B کاملا مبهم اما در Antkind او در نهایت می آید بر شانس خود در رسیدن به بالای بحرانی جهان است. در سفر به فلوریدا باتلاقی فیلم موسسه او در می یابد که خود را همسایه 120 ساله آفریقایی آمریکایی فیلمساز به نام اینگو Cuthbert است به طور مستقل به اتمام یک دهه تولید یک توقف و حرکت های دست نشانده فیلم با یک زمان در حال اجرا از سه ماه—و B است و تنها کسی که تا کنون آن را دیده. او فورا به رسمیت می شناسد اینگو را در کار زندگی به عنوان یک فرصت برای خود. "این است که بیش از حد خوب درست باشد: باستان درجا گریز از مرکز به احتمال زیاد روانی آفریقایی-آمریکایی فیلمساز. Outsider art, بدون شک. من تصادفا بر روی چیزی با شکوه است. سند چشم انداز از Darger رقص در سر من,", B, فکر می کند. "من می توانید چرخش این به انسان شناسی طلا. من شام خوردن می تواند در این کار برای بقیه زندگی من است. در نهایت من می توانم کنجکاوی باز امل, پاهای, از Cahiers du Cinema."

B را دوست دارد این فیلم را در مدت کوتاهی پس از نمایش آن, اینگو می میرد. ب بارهای بیش از 10000 حلقه چاپ بر روی U-Haul همراه با تمام اینگو را نوت بوک و عروسک و سران شمال غرب با تصور شکوه است که او را در انتظار در "نیویورک مشهور نقد فیلم District (7th بین 25 و وسط بلوک رو بالای شهر از سمت شرق خیابان)." متاسفانه اینگو را تنها در چاپ است به شدت قابل اشتعال نيترات فیلم سهام و B کامیون انفجار را به شعله های آتش. سه ماه بعد B بیدار از صدمات وحشتناک و پزشکی ناشی از کما اما در حال حاضر حتی نمی تواند به یاد داشته باشید اینگو فیلم بسیار کمتر ارائه آن به جهان است. آن را در تلاش برای بازسازی اینگو شاهکار از تنها یک بازمانده قاب از طریق هیپنوتیزم ناشی از بهبود خاطرات و بیداری و رویای زندگی و آن نسخه های متعدد از واقعیت است که رمان می شود بی شک Kaufman.

چارلی کافمن آغاز نشد کار خود را به عنوان یک فیلمساز بلکه به عنوان یک کمدی نویسنده برای هجو ملی, پس از آن در دهه 1990 کمدی مانند بدست آوردن یک زندگی و ند & Stacey تا Being John Malkovich راه اندازی شد فیلم خود را حرفه ای. کمدی—Kaufman تعریف آن apatow آمده است استفاده از آن و ب را و نفرت از آن است که بخش بزرگی از مکالمه Antkind. کافمن steeps کتاب با اشاره به مبهم کمدی مانند Three Stooges' فویل ورنون دندانه عملکرد کمدی هتل بر اساس یکی در Roscoe Arbuckle را زنگ پسر اولسن و Johnson فیلم Walter Mitty ویولا Spolin آلن Funt جو Besser فلوید نورمن و Ike Barinholtz و ب صاحبخانه Sid زمینه ابوت و کاستلو به صاحبخانه خود را تلویزیون نشان می دهد. Lou Costello خود را از ویژگی های برجسته در ب حافظه از اینگو فیلم که به تصویر می کشد کاستلو به عنوان یک قاتل بی رحم که برجستگی هر گونه و همه و آینده تیم های کمدی که تهدید ابوت و کاستلو به دفتر جعبه تسلط.

ب بیزار کمدی (به خصوص Kaufman) است به همین دلیل است که کافمن سر در گم کرده است او را به این pratfall جهنم. از اینگو شاهکار B gushes, "[I]t یک کمدی در مورد کابوس که طنز است—یک نقد کمدی, اگر شما خواهد شد. این ادعا آینده پایان کمدی نیاز برای لغو آن نیاز به ما برای یادگیری همدلی هرگز خنده دیگران است." ب شکایت معمول نیست "کمدی واز بیش از حد P. C." یا مشت زدن به بالا/پانچ پایین بحث ما اغلب. این چیزی است که infuriates بسیاری که چراغ های رسانه های اجتماعی تقریبا روزانه این واقعیت که کسی چیزی است که تمسخر در همه: "حقیقت من آمده ام به این است که ما نیاز به خنده به عنوان طولانی به عنوان چیزی است که هدف از آن خنده زمانی که هیچ کس صدمه دیده است." "کمدی دروغ است," B به ما می گوید:

آن نشسته Godlike در آن قضاوت و تعریف نقطه مقابل همدلی است. کمدی نشسته بر تخت و می گوید "شما مسخره است. شما در حال احساساتی. شما احمق هستند. درد خود را amuses من. مهم من هستم نه شما."


جاست برای یک منتقد فیلم, B یک استاد از طرح او به عنوان تنها توصیف خود را به عنوان بسیاری از کسانی که خشم جوک فراموش هنگام کشیدن بذله گو. کافمن نیست رد همه منتقدان و یا انتقاد. ب خاص متکبر ، ب نظر Manohla Dargis (مشتاق کافمن فن) دشمن او و ریچارد Roeper به کریستوفر نولان در "استخر پسر." یکی از معدود منتقدان B به نقل ضمن ستایش از شخصیت است که نیویورکر's ریچارد برودی به طور خاص از بررسی خود از وس اندرسون طلوع ماه پادشاهی: "این به اندازه کافی برای یک فیلم—این مهم است که به عشق آن را برای دلایل درست."

ب معتقد است که بیش از حد و بزرگ خود را از نقص به عنوان یک منتقد. کافمن پنهان نمی B فیزیکی و ایدئولوژیک شباهت به برودی. آنها به اشتراک گذاری آن علامت تجاری ریش و همان حرف اول. هر سقوط در عشق با سینما به عنوان دانشجوی سال اول پیچک Leaguers پس از دیدن یک گدار فیلم (و پس از آن نوشت: کتاب در مورد گدار). برودی به طور خاص را رد کرد و کافمن در همان زبان است که B استفاده می کند. او همچنین نوشته شده است دارای شور و شعف بررسی apatow آمده را زدم تا این 40 (فقط شکایت که آن را به اندازه کافی طولانی و خنده دار مردم است. مانند B, او به طور منظم می دهد apatow آمده لکه های خود را "بهترین" لیست. برودی مقایسه apatow آمده مطلوب به Ernst Lubitsch و جان کاساوتیس و او و ب شانه کافمن به عنوان یک سوم رای Pirandello. در یک بررسی با عنوان "مهربان محبت چارلی کافمن را Anomalisa," او تماس کافمن را برنده اسکار "خارج از هالیوود معادل همراهان." اگر چه ب خودش میگذرد خود راضی برتری خود را مشکل عمده با مدرن و کمدی است که آن را بیش از حد دانستن: "که من نمی افتخار کمدین که پست کردن. چارلی Kaufmans این Pee Wee Hermans رابرت داونی سالمندان (Junior نابغه است)."

قطعا ب زندگی و برودی را متفاوت در راه های مهم. ریچارد برودی است که به سختی مبهم منتقد و او بدون شک شانس بهتر مرور شهر نیویورک personholes اما اساسا دیدگاه های مختلف برودی و کافمن در مورد کمدی اطلاع زیادی از ب روایت. ب اصرار ما و نه فقط لذت بردن از فیلم اما برای دلایل درست سوخت ماموریت خود را برای بازیابی اینگو فیلم از حافظه خود را. برای یک بار تنها تفسیر او از این فیلم وجود خواهد داشت و نه حتی فیلم. سپس اینگو شاهکار تغییرات ب زندگی. او در نهایت این اثر هنری این فیلمساز است که تحت الشعاع او. پس از دیدن آن او تماس ویرایشگر خود را به ترک و نقد فیلم در دسترس نباشد. "روز پرچم-کاشت ادعا مالکیت انجام می شود. از اینجا در من خواهد شد ارسال به هنر بزرگ است." وجود دارد بیشتر تاب برای B پس از آن, اما در لحظه ای که می بینید نوع ضد نقد هنری است که تعریف شده ب حرفه ای که در خرابه های او به عنوان یک منتقد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن