فرمانداران استرس 'شخصی' بیش ویروس سفارشات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

5 دقیقه پیش

NASHVILLE, Tenn. — در اوایل این هفته به عنوان تنسی ثبت نام چه پس از آن بود که بالاترین تک روز coronavirus مورد افزایش Gov. بیل لی برگزار شد یک کنفرانس خبری و با صدور استرن پاسخ.

نبود یک دستور به پوشیدن ماسک در عمومی و یا سرکوب کسب و کار و یا گردهمایی های اجتماعی. به جای آن یک درخواست برای ساکنان به انجام کار درست.

"هنگامی که ما مردم در حال مرگ در این دولت به عنوان یک نتیجه از این برنامه ما باید با در نظر گرفتن مسئولیت شخصی برای این" جمهوری خواه فرماندار گفت.

این همان پیام لی صادر شده در اواخر ماه مارس به عنوان COVID-19 بیماری بود شروع به پخش شده است. او قول داده است به چوب به مسئولیت شخصی سرود با هیچ برنامه ای برای بازگرداندن اقامت در خانه محدودیت و یا اعمال ایالت حکم — حتی به عنوان عکس از unmasked مردم ازدحام میله و کنسرت در فضای باز در سراسر ایالت تنسی در سراسر رسانه های اجتماعی.

به جای لی یک فرمان اجرایی را امضا جمعه که اجازه می دهد تا مقامات محلی به موضوع خود ماسک حکم در صورتی که می خواهید — به عنوان نشویل و ممفیس در حال حاضر انجام می شود.

بالا بردن یک پیام شخصی مسئولیت بیش ایالت سرکوب در کسب و کار و الزامات مورد نیاز برای مردم در فضاهای عمومی شده است و سازگار رویکرد در میان برخی فرمانداران در طول coronavirus بحران است. که به ویژه در جمهوری تکیه متحده است که تا به حال تعداد نسبتا کمی از موارد اولیه ماه از شیوع اما شروع به سنبله در هفته های اخیر.

فرمانداران در آلاباما آرکانزاس, لوئیزیانا, مونتانا, کارولینای جنوبی داکوتای جنوبی و یوتا نیز استناد کرده اند نوعی از "مسئولیت شخصی" پیام بیش صدور سخت ایالت داد.

"شما نباید به سفارش کسی را به انجام آنچه که فقط در بهترین منافع خود و از خانواده خود و دوستان و همسایگان" آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey یک جمهوری خواه گفت: در اوایل این هفته به عنوان او می خواست مردم را به پوشیدن ماسک و اقدامات احتیاطی دیگر اما عنوان اثر ایالت سفارشات.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت جمهوری خواه است غالبا استناد مسئولیت شخصی اما در زمان اقدام قاطع تر در این هفته در دستور تگزاسی به پوشیدن ماسک در اکثر موارد. آمد که یکی پس از دیگری جمهوریخواه فرماندار mlb آریزونا تغییر جهت و اجازه شهرداران برای ایجاد ماسک-پوشیدن اجباری در شهرستانها است.

این اقدامات در مقابل با فرمانداران مانند جمهوری خواه هنری مک مستر از ایالت کارولینای جنوبی که حاضر یک ایالت ماسک منظور حتی به عنوان مورد تأیید افزایش سرعت و دولت رای مثبت آزمایش سه بار توصیه می شود سطح.

مک مستر تمرکز بر روی راه اندازی مجدد اقتصاد قرار می گیرد کارولینای جنوبی میان ایالات متحده برای اولین بار به بازگشایی شده است. او پس از گفت او نمی خواهد نزدیک کردن دولت دوباره در حالی که تاکید بر نیاز به دولت ساکنان به دنبال بهداشت و اجتماعی فاصله گرفت.

"ما نمی تواند نگه داشتن کسب و کار بسته شده برای همیشه لطفا برای" مک مستر گفت: در دفاع از تصمیم خود. "آنچه در آن جوش پایین به این است که ما باید مراقب باشید به صورت جداگانه."

غرب ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. جیم عدالت خواه است به دادگاه تجدید نظر به ساکنان حس وظیفه برای کمک به جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن اما به تازگی هشدار داده است که او ممکن است اعمال یک ماسک حکم به عنوان موارد در دولت ادامه خواهد داد به افزایش است.

در داکوتای جنوبی کالیفرنیا ، Kristi Noem تا حد زیادی اجتناب سفارش محدودیت در طول همه گیر و حاضر به منظور اجتماعی فاصله و یا ماسک پوشیدن برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به کوه راشمور در روز جمعه یک رویداد به خود جلب کرد که هزاران نفر.

او همواره استناد مسئولیت شخصی به عنوان یک استراتژی کلیدی در مبارزه با ویروس.

"هر یک از آنها از این فرصت برای تصمیم گیری است که آنها راحت هستید" Noem گفته فاکس نیوز.

مسئولیت شخصی اخلاق شده است GOP ارتدکسی در دهه های اغلب استفاده می شود برای توجیه کوچکتر دولت و ترویج فردگرایی. در آب و هوای فعلی مسئولیت شخصی است که استفاده می شود برای تشویق به پوشیدن ماسک اجتماعی دورى و اجتناب از جمعیت زیادی بدون اینکه این مراحل الزامی است.

چگونه به خوبی آن تماس به صورت داوطلبانه رفتار خوب کار موضوع دیگری است. COVID-19 عفونت های سر به فلک کشیده در مکان هایی مانند تنسی, کارولینای جنوبی, آرکانزاس, آلاباما و دیگر کشورهای که در آن فرمانداران جمهوریخواه باید خودداری کردند در ایالت حکم و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی.

پیام است نه محدود به جمهوری خواهان.

در لوئیزیانا زود داغ نقطه ای که در آن موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال دوباره در حال افزایش لیبریا جان ادم ادواردز حاضر به پیاده سازی یک ایالت ماسک مورد نیاز است. او به طور منظم در تماس های مردم به "خوب است."

یکی دیگر از دموکرات مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک گفت: ساکنان باید پوشیدن ماسک زمانی که در داخل خانه و در جمعیت. اما به عنوان دولت تصویب 1,000 موارد شناخته شده او ادامه داد: برای ترویج عادات شخصی بیش از هر ایالت دستور.

"بیایید پیمان به مراقبت از همسایگان ما بنابراین ما می توانیم حرکت رو به جلو با هم و نه به هر گام به عقب" او گفت:.

فقیر مشارکت اجتماعی فاصله و استفاده از ماسک به رهبری داکتر هارون Milstone های ریوی و مراقبت های ویژه پزشک در تنسی ویلیامسون مرکز پزشکی هشدار می دهند که به سادگی با تکیه بر تشویق ناکافی است برای مبارزه با یک بیماری همه گیر.

او در مقایسه با ویروس های مربوط به ایالت حکم به دیگر قوانین ایمنی.

"اگر ما واقعا می خواهید به سرعت گسترش و خرید زمان برای ما برای رسیدن به یک واکسن ... پس ما نیاز به شروع درمان ایده جدایی فیزیکی راه همان است که ما با محدودیت سرعت و کمربند ایمنی و قوانین رانندگی," او گفت:.

هنوز تجدید نظر به مسئولیت شخصی بیش از دولت حکم منعکس کننده واقعیت های سیاسی در بسیاری از کشورهای که در آن فرمانداران تا کنون حاضر به مسئله ایالت سفارشات.

در یوتا کالیفرنیا ، گری هربرت بارها خواست داوطلبانه ماسک استفاده اما است مواجه می شوند پژمرده انتقاد هنگامی که در تلاش برای تحمیل حتی محدود داشتیم. بیشتر لیبرال متمایل مناطق شهری از دولت باید اجرا ماسک, اقدامات, اما در مناطق روستایی بیشتر رستوران ها و دیگر مناطق سرپوشیده پر از مردم با پوشیدن آنها.

دفتر هربرت اخیرا با صدور بیانیه ای به نمایندگی از ادیان رهبران در سراسر ایالت یوتا است. آن را تشویق ساکنان به پوشیدن ماسک به دلیل "کسی نمی تواند ادعای عشق به همسایه در حالی که به عمد با قرار دادن آنها در معرض خطر است."

دسته بندی: اخبار | سیاست و انتخابات | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن