Hempfield درآمد در پشت حدود $400 ، 000 نفر در سال به دلیل همه گیر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

24 دقیقه پیش

Hempfield است که در پشت در درآمد بیش از 400.000 دلار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شهرستان خبر داد.

Coronavirus همه گیر است آمار هر دو جهانی و اقتصاد محلی را وادار به کسب و کار به طور موقت شاتر برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس و خروج مردم از کار.

در Hempfield به از دست دادن درآمد است که با توجه به کمتر پرداخت از درآمد مالیات بر املاک و مستغلات و مالیات و مجوز ساختمان, تفریح, هزینه و سرانه مالیاتی گفت: ملانی فیلیپس مدیر امور مالی برای شهرستان. سرپرستان بحث خواهد شد که اثرات از دست دادن می تواند در این شهرستان در طول یک ماه ژوئن 25 نشست.

"بدترین سناریو آن است (کسری) می تواند به عنوان شیب دار به عنوان یک زن و شوهر از میلیون" فیلیپس گفت: در شهرستان کار جلسه این ماه است. "من فکر می کنم ممکن است ما را در یک نگاه بهتر و بدیهی است که ما از طریق این سال ما را به یک نگاه بهتر در عمق این در حال رفتن به اجرا برای ما است."

با توجه به گزارش ارائه شده توسط فیلیپس شهرستان است که انتظار می رود برای از دست دادن بین 210.000 دلار و $700,000 از درآمد مالیات اصلی ترین منبع درآمد. حدود 300.000 دلار در درآمد مالیاتی دریافت شد هفته گذشته ساخت تا برخی از درآمد از دست رفته, شهرستان, مدیر, Jason زمستان گفت.

شهرستان است که توسط بیش از 500 ، 000 دلار در املاک و مستغلات taxrevenues هر چند که پول می رود به سطح نرمال در پایان سال است. سرپرستان ماه گذشته تمدید تخفیف دوره چهار ماه به مالیات دهندگان تا Aug. 31 به پرداخت نرخ تنزیل و از سپتامبر. 1 تا پایان سال به صورت منظم هستند.

"ساکنان به احتمال زیاد با استفاده از تمدید تخفیف دوره در این سال" فیلیپس نوشت: در گزارش.

ساخت و ساز متوقف در ماه مارس و به تازگی دوباره راه اندازی شود منجر به کاهش تعداد مجوزهای ساخت و ساز در سال, باعث بین $200,000 و 300.000 دلار در درآمد از دست رفته فیلیپس گفت. در آغاز سال township مقامات پیش بینی شده اجازه خواهد تولید بیش از $600,000 درآمد.

بسته پارک ها و تفریح و سرگرمی امکانات منجر به حدود 210.000 دلار در درآمد از دست رفته. امکانات در حال انتظار برای بازگشایی ماه آینده.

سرانه مالیاتی نیز با بیش از$40,000 احتمالا به دلیل عدم وجود مجموعه توسط شخص ثالث جمع آوری با توجه به خاموش شدن است. درآمد منبع می افزاید: حدود 120 ، 000 $در سال است.

"این چه مفهومی برای ما دارد؟" فیلیپس پرسید. "این به این معنی است که ما نیاز به ادامه به نظارت بسیار نزدیک ما نیاز به ادامه به محدود کردن هزینه های ما نیاز به ادامه ضروری صرف تنها که ما انجام داده ایم از ماه مارس و ممکن است ما به برخی از واقعی کاهش است."

استاد راهنما تام لوگان افزود: "ما باید جلوتر از منحنی که کمی در حال حاضر و فقط ما صحبت کردن در مورد این شرکت چگونه ما در حال رفتن به دریافت از طریق به پایان سال و آنچه که ما قصد داریم به بحث در مورد 2021 طول خواهد کشید که ما یک راه طولانی که از طریق فرایند بازیابی."

سرپرست راب Ritson امید در نگاه به 18 ماه بودجه را به ببینید که چه هزینه های این شهرستان است و قادر به حفظ طول سال.

ژوئن 25 جلسه آغاز خواهد شد در 6 p. m. در شهرداری ساختمان 1132 وودوارد درایو. بدون رای گرفته خواهد شد در جلسه کار.

"من واقعا بر این باورند که Hempfield شهرستان خوب خواهد شد" فیلیپس گفت.

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن