چگونه مالیات دهندگان دلار ممکن است خریداری کردی قدرتمند را بورلی هیلز قصرها

ردیابی کردی سوخت معاملات منجر به ویرجینیا-بر اساس تدارکات شرکت DGCI. Fیا حداقل یک و نیم دهه, DGCI شده است پنتا

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

ردیابی کردی سوخت معاملات منجر به ویرجینیا-بر اساس تدارکات شرکت DGCI. Fیا حداقل یک و نیم دهه, DGCI شده است پنتاگون رفتن به سوخت ارائه دهنده در کردستان شده است و به گل نشسته با سوال در مورد اتصالات آن به سیاستمداران کرد.

اخیرا DGCI شد قرارداد توسط ارتش آمریکا به تحویل شدید آسیا سوخت جت در نرخ به عنوان بالا به عنوان $10 گالن به آمریکا پایگاه در فرودگاه بین المللی در اربیل کردستان و سرمایه است. این فرودگاه اربیل کلید نقطه شروع برای تحویل سوخت به سوریه بخشی از آمریکا در ادامه دخالت در این کشور جنگ داخلی.

در قدرت از جمله معاملات DGCI سالانه درآمد افزایش از 2 میلیون دلار در سال 2015 به حدود 150 میلیون دلار در سال 2017. که در آن سال این بود که سریعترین رشد شرکت در ایالت ویرجینیا و شماره 20 در کشور "با سه سال رشد درآمد حاصل از 10,999 درصد" با توجه به یک سال 2017 , ویرجینیا, کسب و کار مقاله.

این نوع از استراتوسفر رشد نیست و طبیعی به خصوص برای یک شرکت است که تنها افتخار 10 نفر از کارکنان در زمان. آن را مانند DGCI اختراع آی فون.

یک دولت کردستان–حمایت امتیازی به جای کسب و کار نابغه توضیح می دهد که ثروت باد آورده. "[DGCI] تنها پیمانکار شناخته شده اند که با موفقیت تحویل بنزین و سوخت دیزل" به فرودگاه اربیل گفت: 2015 پنتاگون توجیهی نامهبرای اولین بار از بسیاری از نامه هایی که اهدا قرارداد منحصر به فرد را به شرکت بدون "کامل و باز کردن رقابت است." در دسامبر 2019 در وزارت دفاع اقدام به جایزه سوخت به دو تدارکات شرکت Varec استراتژیک و اجتماعی است. اما کردها مانع دیگر شرکت ها از ساخت تحویل و پنتاگون به پایان رسید تا خرید سوخت از DGCI حتی در قیمت های بالاتر.

درخواست های مکرر برای نظر از Varec استراتژیک, اجتماعی و DCGI بدون جواب رفت. به جای DCGI مقامات هشدار داد کارکنان به صحبت با خبرنگاران در مورد اتهامات اطراف کسب و کار شرکت. زمانی که من فرستاده پیگیری سوالات به مقامات شرکت از کار من ایمیل آنها منعکس توسط سرور.


در کردستان انحصارات اتفاق می افتد چرا که شما قدرت و یا پرداخت به کسانی که نمی. DGCI زوج با یک کردی کنگلومرا به نام Zozik گروه با هم آنها را به اشتراک مالکیت یک شرکت تابعه به نام سه گانه Arrow. Zozik که در پاسخ به درخواست من برای نظر مواجه شده است و به مدت طولانی اتهامات که این کانال برای رشوه به PUK مقامات دقیق در اوایل جمهوری جدید بررسی.

اما PUK اتصالات به تنهایی توضیح نمی DGCI را در آسیا تحویل به اربیل است که در خارج از حزب اصلی سرزمین است. حتی در اوایل اشغال آمریکا از عراق و مقامات وزارت امور خارجه اذعان داخلی که فساد در اربیل "مراکز بیشتر در این قبیله بارزانی" با توجه به دیپلماتیک کابل منتشر شده توسط ویکی لیکس. در اربیل "به Barzanis باید حداقل نیمی از سهام کسب و کار بزرگ" گفت: Abdulla Hawez کردستان, روزنامه نگار و پژوهشگر. منابع گفت که Zozik و DGCI همکاری با شرکت های وابسته به بارزانی را حزب دموکرات کردستان بلوک به منظور تحویل سوخت به دولت ایالات متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن