چگونه به یک کشنده آنفلوآنزای مرغی در هند کشور

این است چگونه چرخه بومی نامرئی کار می کند. ایالات متحده امضا معاهدات با صدها نفر از قبیله ای سازمان ملل ارائه

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

این است چگونه چرخه بومی نامرئی کار می کند. ایالات متحده امضا معاهدات با صدها نفر از قبیله ای سازمان ملل ارائه خاص منابع و خدمات برای زمین. امریکا شکست خورده است و بارها و بارها به رعایت قوانین خاص خود را دارد و یک بار دیگر قبیله ای کشورهای در حال اشاره به این است. اما این پیمان باقی می ماند یک چاره اندیشی موقت به بیش از حد بسیاری در کنگره و در رسانه های جریان اصلی و پس از آن آمریکا به دلیل تصدیق معاهدات به معنی تصدیق کرد که آنها پایه و اساس بحران های دوره ای در هند کشور است. این بیماری همه گیر است که فقط در آخرین نمونه از این چرخه بازی در زمان واقعی است.


1918 اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا ایجاد اغتشاش و مرج در کشور هند, کشته شدن حدود 24 درصد از دینه جمعیت. در داکوتای جنوبی کاج ریج رزرو اختصاص 13 درصد از دولت و میر با وجود Oglala مردم تنها پنج درصد از جمعیت است. کل آلاسکا بومی روستاها بود که از نقطه اختیار نابود شد. در کل مردم بومی دچار مرگ و میر است که گزارش شده است به چهار برابر متوسط جهانی است.

این روند توسعه یافته به بیشتر های اخیر شیوع بیماری سل در 1980s و 1990s و 2000s اولیه زمانی که عفونت رای در میان جمعیت بومی به بیش از چهار بار که از بقیه آمریکا است. شروع در سال 2007 وجود دارد که گزارش شیوع سیفلیس در جنوب غربی قبیله که مورد نیاز CDC و IHS مداخله. و بیش از نیم قرن دیابت که قبلا گزارش شده به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی در هند کشور سر به فلک کشید برای تبدیل شدن به چهارم-بیشترین علت مرگ و میر برای بومی مردم دچار دو مقدار از شهروندان بومی نسبت به غیر هیسپانیک جمعیت سفید.

Coronavirus همه گیر شد و هیچ تفاوتی ندارد. تا اواسط اردیبهشت ملت ناواهو با 23.04 مورد در هر 1000 نفر پیشی نیویورک با بالاترین نرخ سرانه عفونت در کل کشور است. در پایان ممکن است یک گزارش 248 نفر مرده بود از ویروس. (زیر ماه سفید کوه آپاچی قبیله گذشت نوجو ملت در سرانه عفونت با نرخ 64.6 مورد در هر 1000 نفر است.)

در اواخر ماه مه مجله بهداشت عمومی مدیریت و عمل به چاپ یک مقاله است که تولید شده توسط چهار نفر از کارشناسان بهداشت عمومی از جمله دکتر انجمن, Rodriguez-Lonebearیک UCLA جامعه شناسی استاد و شهروند از شمال شایانی قبیله. بررسی در دسترس عموم داده ها در جوامع بومی در اوکلاهما مقاله دریافتند که عدم لوله کشی داخل ساختمان و آب در حال اجرا همراه با موانع زبان بودند بالا شاخص که چرا کشور هند بود که آمار خیلی سخت توسط coronavirus.

"این یک اولیه کاغذ, اما ما همچنین می خواستم آن را به ممکن است به آسانی در دسترس" رودریگز-Lonebear به من گفت. او توضیح داد که هیچ یک از کاغذ را یافته بودند به خصوص تکان دهنده—شستن دست های خود را شده است به عنوان محور ضروری بهداشت شخصی عمل پس از آن آهنگ است که کمبود آب در حال اجرا و لوله کشی داخل ساختمان کمک می کند به نرخ بالاتر از عفونت است. به طور مشابه با بسیاری از بهداشت عمومی پیام در حال توزیع در زبان انگلیسی, قبیله ای از شهروندان که عمدتا صحبت کردن و خواندن زبان خود را در یک نقطه ضعف. "بعضی اوقات شما می دانید که یافته های خود را نمی سوپر رمان" رودریگز-Lonebear گفت. "اما این مهم است که آنها را به عقب تا روایت و تغییر سیاست."

اما مهمتر این مقاله را متوقف نمی وجود دارد. همچنین با اشاره به این دلیل که چرا این شرایط وجود داشته است. "بودجه سرمایه گذاری در قبیله ای و بهداشت عمومی و خانواده زیرساخت به عنوان مشخص در معاهدات و موافقت نامه های لازم برای محافظت از آمریکایی هندی جوامع" نویسندگان به این نتیجه رسیدند.

یک واشنگتن پست قطعه جزئیات قرن سابقه طولانی از شیوع قابل توجه کشور هند سخت تر از جوامع آمریکایی اشاره نکرده است عامل شکسته معاهدات و یا اعتماد مسئولیت یک بار صرفا انعقاد است که "اروپا استعمار و سرمایه داری در ادامه به تست سلامت و انعطاف پذیری جوامع بومی." سی ان ان مقاله به دنبال به طور خاص در مزمن underfunding از امکانات مراقبت های بهداشتی نیز موفق به شامل یک مربوط به تحلیل حقوقی توافق نامه که امن مراقبت های بهداشتی به صورت قبیله ای شهروندان است. یک ترشح ویژگی در نیویورک تایمز ساخته شده مطمئن شوید که به توجه داشته باشید که "عوامل متعددی—از جمله شیوع بالای بیماری هایی مانند دیابت و کمبود آب در حال اجرا و خانه ها را با چندین نسل زندگی در زیر همان سقف را فعال ویروس به گسترش با سرعت استثنایی" بدون اشاره به دلایل این عوامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب