چگونه با خیال راحت به جمع آوری برای ژوئیه 4 در طول همه گیر

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از به روز رسانی لیست از زمینه شرایط پزشکی که باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری شدی

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

10 دقیقه پیش

این چیزی جز عادی چهارم جولای تعطیلات آخر هفته همه می دانند که.

اما هنوز هم وجود دارد راه را با خیال راحت به جمع آوری با خانواده و برخی از — کلمه عمل بودن برخی از دوستان در حالی که ایمن ماندن.

"آن است که رفتن به تعطیلات مختلف," دکتر گفت: Amesh Adalja یک پیتسبورگ بر اساس بیماری های عفونی و مراقبتهای پزشک "تعطیلات بهانه ای برای با هم و اجتماعی باشد. ما این را دیدم با روز یادبود گردهمایی (در ماه مه). اما ما باید به یاد داشته باشید که ما در یک بیماری همه گیر و خطر وجود دارد و شما باید به آنچه که شما می توانید برای به حداقل رساندن این خطر است."

Adalja گفت: مردم باید با در نظر گرفتن راه هایی برای به حداقل رساندن خطر ابتلا covid-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus. در نظر بگیرید که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد در حضور و غیاب و افراد چه کسانی هستند, او گفت:.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه به نگه داشتن یک لیست از مهمانان در یک گردهمایی در صورت نیاز به قرارداد ردیابی بعد از آن مطرح می شود.

یک منزل با هم در خارج بسیار امن تر از جمع آوری در داخل خانه.

اقدامات احتیاطی مانند شستن مکرر دست ها و دست زدن به یک صورت اعمال می شود در حال حاضر بیشتر از همیشه است. جلوگیری از تجمع در اطراف کوره. پوشیدن ماسک به جز زمانی که ناهار خوری. آیا به اشتراک گذاری ظروف و یا نوشیدنی است.

راه اندازی میز و صندلی اجتماعی فاصله.

Allegheny County Health Department مدیر Dr. Debra بوگن این هفته مردم خواست برای جلوگیری از جمعیت زیادی و مقدار زیادی از الکل است.

برای هر مورد تایید مقامات به احتمال زیاد گم شده و یکی دیگر از 10 مورد رابرت Redfield, مدیر CDC گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. CDC دستورالعمل خاص برای covid-19.

"ما یک افزایش قابل توجهی در موارد. ما نیاز به درک که. ما نیاز به قطع آن" Redfield گفت. "بدیهی است که ما نگران هستند."

از دیگر نکات ایمنی شامل قرار دادن حوله های یکبار مصرف در حمام و اجازه دادن به مردم در داخل یک خانه در یک زمان برای حمام استفاده کنید. CDC توصیه می کند an outdoor مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه و یا مقدار زیادی از دست عفونی. آژانس می گوید یک نفر باید رسیدگی کباب برای جلوگیری از چند نفر دست زدن به مواد غذایی یا ظروف.

"برای چهارم جولای است که یک رویداد خانواده ما می خواهم به تاکید است که این واقعا مهم است که ما به عقب بر گردیم به هوشیار بودن به عنوان جمعی ما تعهد ... برای محافظت از آسیب پذیر دوستان و خانواده و جامعه" Redfield گفت.

شهردار لایحه Peduto انتشار بیانیه ای روز شنبه به عنوان منطقه چهره یک رکورد افزایش covid-19 موارد است.

"همانطور که ما از رفتن به یک تعطیلات آخر هفته در حالی که همچنین تجربه عظیم سطوح جدید covid-19 موارد در Allegheny County, من به شدت و قاطعانه اصرار پیتسبورگ ساکنان به طور دقیق و هوشمند و به تجدید نظر در هر برنامه ای برای بزرگ جولای 4, تجمعات," او گفت:.

این بیانیه تاکید می کند رژیم صهیونیستی است. تام ولف را سفارش به پوشیدن ماسک در همه زمان ها و برای حفظ اجتماعی فاصله.

همچنین پنج شنبه, Wolf خاطر نشان کرد ساکنان نیوکاسل برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ.

"سبز فاز یک چراغ سبز به توقف احتیاط," او گفت:.

جوآن Klimovich Harrop یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جوآن در 724-853-5062, jharrop@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | انتخاب سردبیر | سبک زندگی | محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب