هاید پارک میا Z انتشار آلبوم جدید در روز استقلال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

15 دقیقه پیش

یک اتصال صدا آغاز خرس عسل مینی مارت در آپولو.

صاحب دنیس Frain معرفی خواننده میا "میا Z" Zanotti و RJ Bertera یک عضو از گروه سوئیچ مرد مرده که صاحب این خانه تعطیلات استودیو نزدیکی با گروه همسر کایل Horrell.

آنها بوده ام در هماهنگی بوده است.

"دنیس به من گفت من تا به حال به دیدار با میا Z" گفت: Bertera که متعلق به خانواده سابق خانه تعطیلات در مونروویل. "او گفت:" صدای او شگفت انگیز است.' و حق با او بود. او فوق العاده با استعداد است."

Zanotti از هاید پارک بود که به ویژه در فصل 8 از ان بی سی "صدا" در سال 2015 — مشترک داستان او از سفر به و از کالیفرنیا و چگونه است که کار نمی کند را به خوبی برای او موسیقی حرفه ای است.

او آمد تمام وقت به زادگاه او را برای یک شروع تازه است.

او در بر داشت که پس از اتصال با Bertera و Horrell هر دو آپولو. سه با مامان Lorey Zanotti مشغول به کار به عنوان یک تیم خلاق در میا Zanotti آخرین آلبوم "شواهد" است که آغاز بکار شنبه. آن را در دسترس از طریق جریان و در نسخه های سخت.

اهمیت یک چهارم جولای آزادی کامل است. آنها تصمیم به انتشار موسیقی در هر تعطیلات به دلیل "Holiday House Studios" نام بلکه به دلیل "این یک روز است که احترام و به رسمیت می شناسد استقلال" میا Zanotti گفت. الهام بخش برای "شواهد" حدود آزادی است.

"هشت سال گذشته است که من شده اند به دنبال موسیقی شده است بسیار سفر دیوانه, اما یکی که من هرگز تغییر" گفت: Zanotti, 21. "میزان آزادی نه تنها از نظر قانونی اما خلاقانه و پر برکت است من باید کنترل کامل بیش از موسیقی من تلاش و این یک چیز زیبا است."

2792448_web1_ptr-miaz-4

حسن نیت ارائه میدهد از امی کلاه عکاسی

هاید پارک میا Zanotti آخرین آلبوم "شواهد" منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه.

Bertera گفت Zanotti سبک خواهد شد بسیاری از صلح و آرامش و لذت را برای مردم به ویژه در زمانی که آنها نیاز به چیزی خوب برای گوش دادن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او منتشر شده در مارس 17.

"من احساس خودخواه قرار دادن موسیقی های جدید," او گفت:. "این آهنگ در مورد چگونه به از دست دادن علائم هشدار دهنده و با هم بمانند.

"من احترام این ایام و آنچه که اتفاق می افتد. من فکر می کنم موسیقی کمک می کند تا مردم به خصوص در دوران سختی و این بار دشوار است. دیدن تمام covid-19 من معتقدم که ما نیاز به آوردن نور و احترام برای همه, برای کمک به مردم نیازمند و محافظت از خانواده من است. این چیزهای ترسناک است بنابراین ما نیاز به آن را به طور جدی. من می خواهم برای محافظت از خانواده من است."

خانواده اش او را با مادر و خواهرش, Zena, همواره بزرگترین حامیان و همچنین آنا Fusko که صاحب ظاهر به پایان رسید سالن و آبگرم روز در لاور بارل که در آن Zanotti کار می کند.

او تجربه وجود دارد کمک می کند با مو و آرایش او را که او انجام شده است خودش را برای شاخه های عکس و فیلم. او در بر داشت بسیاری از جالب فضاهای در پنسیلوانیا به شلیک این آخرین آلبوم.

آهنگ ها نوشته شده بود با خودش, مادر Bertera و Horrell. آنها از ویژگی های بلوز, روح, راک و پاپ.

آنها عبارتند از "یکی" "درمان" "در چاقو" "کنده" "خطر" "بیش از این" "ساحل" "شواهد" و "وضوح."

یکی دیگر از آهنگ "من چه کاری انجام دهید" را یک فیلم انتشار در پنج شنبه, جولای 10.

2792448_web1_ptr-miaz-1

کاور حسن نیت ارائه میدهد از تراویس K. شواب

هاید پارک میا Zanotti موزیک ویدئو برای آهنگ "چه کنم" راه اندازی جولای 10.

او تازه ترین آلبوم منتشر شد "میا Z Live" در ماه جولای سال 2016.

"من تا به حال چنین حس آزادی شور و شوق و اعتماد به نفس و استقلال و صلح و هیجان دانستن است که من می توانم نوشتن و ضبط و انتشار آلبوم جدید" Zanotti گفت. "این بسیار ویژه پیوند و اتصال به واقعا پیدا کردن دیگران که درک حمایت گوش دادن و احترام به خلاقیت من و برای پیوند به خوبی با یک دیگر.

"من می خواهم برای تشکر از همه زیبا روح است که باید از من حمایت در طول کل سفر موسیقی. و برای حلق آویز در آنجا با من.

"من می توانم گریه تفکر در مورد همه عالی مردم من را ملاقات کرده اید و در حال حاضر که من ادامه خواهد داد برای دیدار با. و می دانم که همه شما را نگه دارید در یک مکان بسیار ویژه ای در قلب من است.

"من به دنبال به جلو به آنچه آمده در بقیه سال 2020 است. این یک انتظار طولانی پاسخ به نماز."

جوآن Klimovich Harrop یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جوآن در 724-853-5062, jharrop@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: بیشتر A&E | Music | خبرها | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب