ایندی یازده را تایلر Pasher غنایم Riverhounds خانه بازکن با گل دیر هنگام

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

45 دقیقه پیش

به عنوان پیتسبورگ Riverhounds خانه, درب بازکن, در Highmark ورزشگاه, مربی باب Lilley امیدوار بودم آهسته ایندی یازده مهاجم تایلر Pasher.

حدود 95 دقیقه در روز چهارشنبه است که دقیقا آنچه که آنها انجام داد. Pasher نمی, ثبت نام, یک شات تا حدود 77 سالگی دقیقه و هافبک دنی رویرا بسته و او را برای اکثریت شب.

اما در لحظات پایانی بازی سابق Riverhounds مهاجم را شکست اطراف هافبک dribbled از طریق سه پیتسبورگ مدافعان در زمان لمس به سمت چپ خود را فقط در خارج از 18-حیاط جعبه و ضربه چپ پا بندر که هیچ چیزی یافت نشد, اما, نایلون, در گوشه بالا سمت چپ خالص برای تیم خود را به پیروزی 1-0.

"این دشوار است به از دست دادن یک بازی بود که با آنجا کار به عنوان آنها قرار داده و به آن" Lilley گفت. "این سومین بازی فصل آن بحرانی بود بازی و یک بازی ما آن را می خواستم. ما بازی آنها را دوباره در یک زن و شوهر و امیدوارم اگر ما مراقبت از کسب و کار ما در حال بازی در پلی آف با یک بازی سوم پایین جاده. ما فقط نیاز به نگه داشتن بهتر شدن است."

ایندی یازده را (4-0-0) پیروزی به پایان می رسد و تاریخی خط برای Riverhounds (2-1-0). سیاه و سفید و طلا رفته بود شکست نخورده در طول گذشته 25 بازی فصل (14-0-11) در Highmark ورزشگاه.

در طول 95 دقیقه چهارشنبه شب دو تیم مبارزه هر دو به طرز ماهرانه و جسمی. آنها معامله فرصت ها در طول نیمه اول با Riverhounds ایجاد پنج عکس و ایندی یازده tallying سه.

بازی تبدیل به یک کمی بیشتر فیزیکی در نیمه دوم به عنوان هفت مختلف زرد اتومبیل خارج صادر شد پنج که رفت به سگهای. اما Lilley انتظار فیزیکی.

"ما گفت: بچه ها منظورم از ما نیست که فیزیکی و ما می توانیم بود اما من به بچه ها این بود که به توان فیزیکی" Lilley گفت. "من به آنها گفتم من نمی خواهم کارت زرد اما به من گفت شما عاشق رقابت آنها در حال رفتن به شما و این بازی که قرار بود تا پایان مانند آن."

این Riverhounds تا به حال خود را در نزدیک ترین فرصت در دقیقه 27 که Kenardo فوربس تحویل یک ضربه کرنر به مرکز کادر و تامی Vancaeyezeele کردم یک سر بر روی آن.

توپ ضربه نوار بالا و منعکس راست پایین به دنبال مانند آن عبور از خط دروازه. در حالی که عکس آن را به نام خاموش فوربس شد و هنوز هم در گوشه و تا به حال خیلی خوب نگاه کنید و فکر کردم گفته باید رفته ام راه دیگر.

"من یکی را به نشستن در اینجا و باش عکس, اما من فکر می کنم او اشتباه کردم" فوربس گفت.

ایندی و پیتسبورگ معامله اموال باقی مانده از بازی, اما به عنوان بازی انجام شده در آن را باز کرد تا بیشتر و بیشتر. در اطراف 77 سالگی دقیقه درست پس از دوم اجباری آب استراحت Pasher رو رایگان از رویرا و شمارش اولین شات از مسابقه اگر چه این فقط یک dribbler به طور مستقیم در توماس گومز این ممکن است نشانه ای از چیزهایی که می آیند.

این Riverhounds نیز در 90 دقیقه یک ضربه کرنر وقتی کاربر حذف دوس سانتوس رو شات کردن اما مسدود شده بود در مقابل net. به طور کلی Lilley نگاه در چهار مسابقه به عنوان یک فرصت برای تیم خود را به یاد بگیرند و آن را کاملا یک آزمایش برای دیدن جایی که آنها ایستاده در میان تیم های برتر در لیگ.

"من فکر می کنم ما ذهنیت خوبی بود برای بازی و ما اعدام نمی شد به خوبی به عنوان ما می تونستیم بازی" Lilley گفت. "اما من فکر می کنم بیشتر در مورد یادگیری از این. من فکر نمی کنم هر کسی است که برای رفتن 16-0 این یک فصل کوتاه. شما نمی خواهید به رها کردن بیش از حد بسیاری از نقاط به خصوص در خانه اما اگر این چوب اندازه گیری برای ما باید آن را به ما فشار رو به جلو به جای ما است."

این Riverhounds در حال حاضر نگاه به جلو به عنوان آنها را وارد کنید بازگشت نیمی از سه بازی در نه روز کشش. روز یکشنبه آنها را در New York Red Bulls دوم در نیوجرسی در ردبول آرنا و فوربس هیجان زده به گام بعدی با تیم خود را.

"بسیار سخت است اما ما فقط باید به حرکت" فوربس گفت. "ما فقط باید این را یکی پشت سر ما و حرکت رو به جلو است."

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن