مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگترین مسئولیت خود وظیفه

پس از آن همه گیر و تظاهرات در طرح میتوانست مغلوب ساختن پیشی جستن مورد برای انتخاب مجدد. مباهات حدود یک سال 201

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

پس از آن همه گیر و تظاهرات در طرح میتوانست مغلوب ساختن پیشی جستن مورد برای انتخاب مجدد. مباهات حدود یک سال 2017 مالیاتی-برش بسته و یا افزایش سهام بازار بعید است نوسان بسیاری از میلیون ها نفر از رای دهندگان که از دست داده ام شغل خود را در ماه های اخیر شناخته شده و یا کسی که جان خود را از COVID-19. این شاید توضیح می دهد که چرا نظر سنجی نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن از دست دادن قابل توجهی از زمین در میان رای دهندگان در مورد مسائل اقتصادی است. یک واشنگتن پست-ABC اخبار نظرسنجی منتشر شده در این هفته نشان داد که او و بایدن به طور موثر گره خورده در میان رای دهندگان زمانی که می آید به اعتماد به خود را در سیاست های اقتصادی است. تعداد کسانی که ممکن است رشد و حتی بدتر برای رئیس جمهور اگر کنگره نتواند به گسترش و یا مکمل فدرال اقدامات امداد هستند که مجموعه را به پایان می رسد در پایان ماه.

بدون یک پیام مثبت به قرعه کشی بر مغلوب ساختن پیشی جستن ریختن تمام انرژی خود را به نقاشی بایدن به عنوان یک اختلال شناختی برخی از چپ جنبش است که می خواهد برای لغو پلیس و حومه. سفید شکایت سیاست کمک تهمت امن پیروزی در سال 2016 پس از آن قابل فهم است که او امیدوار است برای مهار آنها دوباره در سال 2020 است. "من یک پیام برای هر فرد تهدید صلح در خیابان های ما و امنیت ما پلیس: زمانی که من را سوگند از سال آینده من خواهد بازگرداندن نظم و قانون به کشور ما," او گفت: هنگامی که پذیرش نامزدی سخنرانی چهار سال پیش. "من کار خواهد کرد و با, و انتخاب بهترین, دادستان و مقامات مجری قانون در این کشور به کار به درستی انجام شود. در این رقابت برای کاخ سفید هستم تا نظم و قانون نامزد شده است."

این موضوع در زمان او تمام راه را به سخنرانی مراسم تحلیف خود را که زده غیر منتظره ای تفرقه و منفی برای این مناسبت است. "اما بیش از حد بسیاری از شهروندان ما یک واقعیت متفاوت وجود دارد: مادران و کودکان به دام افتاده در فقر ما در شهرستانها داخلی; زنگ زده کردن کارخانه های پراکنده مانند سنگ قبرها در سراسر چشم انداز ملت ما; یک سیستم آموزش و پرورش, خیط و پیت کردن با پول, اما که برگ های جوان و زیبا دانش آموزان محروم از دانش و جرم و جنایت و باندهای و مواد مخدر است که به سرقت رفته بیش از حد بسیاری از زندگی و دزدیدند کشور ما از خیلی واقعی و بالقوه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این آمریکایی قتل عام متوقف می شود حق در اینجا و متوقف می شود در حال حاضر."

اما این استراتژی چند چهره کاستی در سال 2020 است. اول آن شدید نادرست شرح بایدن سیاست کاهش یافت. دوم بایدن است که شاید حداقل قانع کننده نماد یک ادعا چپ توطئه ای برای نابود کردن سفید آمریکا که دموکرات ها می تواند قرار داده اند جلو. (بحث از بایدن شناختی دولت نیز تا کنون تا حد زیادی احیا بحث در اطراف تهمت خود قوای ذهنی به جای.) سوم, آن را سخت به ادعای یک قانون نظم و گوشته هنگامی که شما در حال اعطای عفو به دستیاران سابق که به دروغ کنگره از طرف شما و نظارت بر وزارت دادگستری که فساد محافظت می کند, کاخ سفید را از عواقب.

شاید مهمتر از آن غیر ممکن است برای مغلوب ساختن پیشی جستن به ادعای dogwhistle معنای "قانون نظم و سیاست" در حالی که فاکس نیوز پخش دیوار-به-دیوار پوشش از شورش در شهرهای بزرگ آمریکا. Media Matters for America مت Gertz اشاره کرد اوایل این هفته است که رئیس جمهور و مورد علاقه خود را شبکه خبر به نظر می رسد قفل شده است و در یک حلقه بازخورد که در آن فیلم هایی از تظاهرات در فاکس الهام بخش مغلوب ساختن پیشی جستن به راه اندازی فدرال سرکوب که تنها فراهم می کند بیشتر فیلم هایی از تظاهرات. ناخودآگاه هدف توسط هر دو رئیس جمهور و شبکه است که به ویژگی این خشونت به شهرهای' رهبران دموکرات همانطور که اگر به می گویند که مغلوب ساختن پیشی جستن همه که میان اوباش و رای دهندگان خود را.

پویا این خطرناک است برای آمریکایی ها خود را در آن شرایط است. من هم شک دارم که این حلقه بازخورد بیشتر از مفید و مضر برای رئیس جمهور خود را. اولین مبارزات انتخاباتی صورت گرفت در میان زودتر از موج عمومی حساب با خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند. مغلوب ساختن پیشی جستن تن به تن خود را به عنوان یک راه برای سرکوب است که حساب و معکوس سود و دستاوردهای ساخته شده توسط این کشور را اولین رئیس جمهور سیاه. به حدی او موفق شد. Khezri خود را از دست داده است. وزارت دادگستری تحت جف جلسات و لایحه Barr تا حد زیادی رها شده پلیس اصلاحات. راش Limbaugh ، archfoe صحت سیاسی دریافت مدال آزادی ریاست جمهوری در دولت از آدرس اتحادیه.

بیشتر رهبر صالح گرفته اند مراحل را برای مقابله با این چالش های مختلف: با اعمال دولت فدرال را پر قدرت و نفوذ خود برای جلوگیری از همه گیر توسط ترغیب کنگره برای تایید بیشتر سازگار مستقیم کمک به آمریکایی ها برای جبران آسیب های اقتصادی و تلاش برای رسیدگی به ملت نژادی و بی عدالتی اگر تنها سطحی. به جای تهمت و تضعیف ملی همه گیر پاسخ و در زمان تنبل, روش برای کمک های اقتصادی برای مبارزه آمریکایی ها. شاید تعریف لحظه پاسخ خود را به ماه گذشته ناآرامی های مدنی بود عقب نشینی خود را به پناهگاه زیرزمینی در حالی که معترضان با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفید است. مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان انتظار می رود که او برای حفظ آمریکا وضعیت نژادی موجود فقط می توانیم نتیجه بگیریم که او abysmally شکست خورده است.

جالب اینجاست که آنچه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگترین پیروزی سیاسی ممکن است تبدیل به یک نفرین. در طول استیضاح در ماه های ژانویه و فوریه تهمت و متحدان او گفت: جمهوری خواه به رهبری سنا که از بین بردن او را از دفتر خواهد بود معادل به تصمیم گیری های آینده انتخابات نوامبر. من اشاره کرد در آن زمان که در گذشته استیضاح حذف از دفتر و رد صلاحیت از دفتر شد و تصمیم گرفت در دو آرا. در تئوری بیست سناتور جمهوریخواه می تواند رای به محکوم کردن و حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر پس از آن رای دادند و در برابر دائم رد صلاحیت او از برگزاری دوباره آن را. مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم می شده اند رایگان برای اجرای انتخابات ریاست ترک قضاوت نهایی در سرنوشت سیاسی خود را به مردم آمریکا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب