این مقام COVID-19 همه گیر است منجر به افزایش مصرف الکل

محتوای مقاله در ادامهدر مارس کانادا مرکز در استفاده از مواد مخدر و اعتیاد مطالعه نشان داد 25 درصد از کانادایی

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در مارس کانادا مرکز در استفاده از مواد مخدر و اعتیاد مطالعه نشان داد 25 درصد از کانادایی ها بین سنین 35 و 54 گزارش افزایش در مقدار الکل نوشیدند در انزوا.

شاین Johnson, اعتیاد متخصص با B. C. مرکز در استفاده از مواد مخدر گفت که در B. C. در خصوص به رسمیت شناختن سلامت اثرات بیش از حد الکل اغلب استفاده را از صندلی عقب با توجه به ادامه مصرف بیش از حد بحران است.

"ما نیاز به اطمینان حاصل شود وجود دارد دسترسی به الکل برای کسانی که با شدید مصرف الکل و اختلالات اما خوب وجود دارد چیزهایی که ما می تواند با محدود کردن مصرف الکل در دسترس بودن" گفت جانسون. "اثرات مضر الکل هزینه به جامعه و مرگ و مير به مراتب سنگین تر بودن مواد مخدر در دراز مدت. الکل شناخته شده سرطان زا مربوط به بیش از 200 نوع از سرطان ها و بسیاری از شرایط مزمن."

جانسون گفت: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید بیشتر فعال در کمک به مشتریان خود را درک کانادا کم خطر نوشیدن دستورالعمل است که توصیه می کنیم بیش از 10 نوشیدنی در هفته برای زنان و بیش از 15 نوشیدنی در هفته برای مردان و نه آشامیدنی در برخی از روزها در هر هفته.

Hobin گفت که او امیدوار است که با نگاه به الکل و فروش و مصرف و مضرات طول همه گیر و مقایسه نتایج در حوزه های قضایی مختلف دانشمندان بهتر می تواند درک چگونه روش های مختلف می تواند به حداقل رساندن مربوط به الکل مضرات و ارائه شواهد برای سیاست گذاران.

"ممکن است اتاق را به تجدید نظر در آنچه ما را پاسخ به مثل در کانادا رفتن به جلو. ما تا به حال برخی از زمان برای یادگیری از چهار ماه در حال حاضر از آن زمان به تجزیه و تحلیل داده ها."

dryan@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن