تهدید ایران می پذیرد که تغییر آب و هوا

به بسیاری از دموکرات ها این ایده از یک دلاری که دیگر انکار علم تغییر آب و هوا ممکن است مانند صدا خوش آمدید. ام

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

به بسیاری از دموکرات ها این ایده از یک دلاری که دیگر انکار علم تغییر آب و هوا ممکن است مانند صدا خوش آمدید. اما چه می آید بعدی ؟


ایران آب و هوا موقعیت تاریخی چرخش شدید در پاسخ به تغییر شرایط سیاسی. فقط بیش از یک دهه پیش نانسی پلوسی و نیوت گینگریچ نشسته با هم بر روی نیمکت صحبت در مورد تعهد مشترک خود را به "اقدام برای پرداختن به تغییرات آب و هوا" تنظیم به "جرقه نوآوری نیاز داریم." جان مک کین زد برای رئیس جمهور در سال 2008 در یک cap-and-trade برنامه و لیندسی گراهام لایحه حمایت درست است که در سال 2009 قبل از defecting به طور چشمگیری. (سوخت های فسیلی شرکت های که می خواهم مورد حمایت این قانون و متقاعد سبز گروه به اجازه دهید آنها را تضعیف و آن را به نقطه ای که آن را kneecapped سازمان حفاظت محیط زیست نیز کشیده بالا.) داخلی منطق سخت است نه به نقطه در ادراک: در آغاز دولت اوباما آب و هوا قانون اجتناب ناپذیر به نظر می رسید بنابراین جمهوری خواهان و اهدا کنندگان خود را در صنعت سوخت فسیلی آمد در هیئت مدیره آن را به عنوان بی دندان که ممکن است. پس از آن دیگر اجتناب ناپذیر به نظر می رسید—فاقد شور و شوق عمومی و کاخ سفید هر دو—هر یک از آنها انصراف خود را از حمایت و کخ صنایع مورد حمایت عربستان شورشیان در بر داشت قوی تر استراتژی سیاسی stoking خشم در برابر هر دو cap-and-trade و این کشور اولین رئیس جمهور سیاه پوست از طریق حزب چای.

ده سال هنوز هم وجود دارد چند تن از اعضای گارد قدیمی هر یک از طرفین برگزاری امیدوارم که برای برخی از افسانه ای دو حزبی سازش در آب و هوا از طریق بازار راه حل های مبتنی بر. نه دموکرات و نه جمهوریخواه سیاستمداران از این اجبار به نظر می رسد به مقدار نوسان در واشنگتن و یا حتی بیش از یک بایدن کمپین که تحت فشار از سمت چپ آن و در میان دردناک رکود است در حال غرق مسن استقرار آب و هوا صحبت از بازارهای کربن به تمرکز بر روی مشاغل سبز. با وجود تعدادی از nonstart صورت حساب های معرفی شده در طول سال گذشته دو حزبی, میانه راه حل آب و هوا حزبی است پوسته آن همیشه بی فایده خود متوسط آن جمهوری نشانده—فلوریدا در کنگره کارلوس Palo!—از دست داشتن صندلی خود را به یک حزب دموکرات در سال 2018 است. اگر آن را تا به حال واقعا از منوی view این امید برای بزرگ مقرون به صرفه در قیمت گذاری کربن در ایالات متحده به مدت طولانی پس میره.

چندین پیشنهادات مطرح شده برای آنچه که ممکن است آن را تعویض کنید. ایسنا—یک عضو ساندرز-بایدن وحدت کارگروه آب و هوا—برگزاری از امید به یک کمی نوع مختلف از هر دو حزب وحدت با یک پروژه به نام جنگ جهانی صفر است. ایده این است برای گرد هم آوردن مقامات نظامی بازنشسته سیاستمداران و افراد مشهور از هر دو طرف راهرو در تلاش برای برنده شدن بیش از منتقدان محافظه کار از طریق یک سری از مذاکرات, در بخش, در اطراف این ایده از بحران آب و هوا که یک تهدید امنیت ملی. اکونومیست به تازگی این باورند که یک پست-آب و هوا-محرومیت ایران تحت رهبری وزش مریلند فرماندار لری هوگان می تواند در آغوش آن قرن آرمان در مورد حفاظت و پاسداشت زمین. ضد محیط زیست نیست بنابراین هسته ای به ایران که آن را نمی خواهد تا برای مذاکره در صورت مغلوب ساختن پیشی جستن از دست دادن به ویژه به صنعت نفت و گاز همچنان به کوچک و بخش های دیگر از کسب و کار بزرگ در آغوش خوب P. R. از ظاهر شدن به جلو فکر کردن در آب و هوا.

اما حتی اگر برخی از نوع از کسب و کار پسند آب و هوا عمل می کند از ظهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه وجود دارد هیچ دلیلی برای فکر می کنم آن را نمی خواهد هنوز هم شامل پشتیبانی برای آلوده در تلاش برای پیدا کردن مسیرهای برای سود بزرگتر. و نه خواهد یک تغییر در ارسال پیام در آب و هوا باعث می شود به رها کردن آن دیگر فراگیر تعهدات. با ممنوعیت سفر و سخت مرزهای آماده به توقف پناهندگان فرار از گرما و خشکسالی و فاجعه هستهای در حال حاضر در حال نوشتن یک شکل از سیاست آب و هوا—حتی اگر آن را هرگز آن را که. باید آن را شروع به آشکارا در آغوش چیزی مانند آب و هوا اقدام حزب بود مسلما حفظ نژاد پرستی و بیگانه ستیزی است که انیمیشن آن را برای دهه, ترکیب آنها را به سیاستهای سبز به مراتب از آنچه مترقی آب و هوا فعالان ممکن است برای امید.

به عنوان بی شماری تجزیه و تحلیل این چهار سال گذشته استدلال کرده اند, سفید برتری است که امروز اساسی از ویژگی های حزب جمهوری خواه—خیلی بیشتر از ضد محیط زیست. هر پست-مغلوب ساختن پیشی جستن محوری در دومی به احتمال زیاد ترک سابق به طور کامل دست نخورده. نسخه از این جهنمی فیوژن در حال حاضر قابل مشاهده در احزاب خارج از کشور که در آن آب و هوا محرومیت از آمریکا مرتب شده حاشیه.

پس از آن عجیب و غریب و غالبا ناموفق علیه گرتا Thunberg در طول سال گذشته انتخابات پارلمان اروپا جناح راست Alternative für Deutschland ممکن است pivoting از آن لاس زنی با سبک آمریکایی انکار نسبت به "میهن حمایت می کند." در اروپا, Marine Le Pen را راست در آغوش "localist" محیط زیست خواستار مرز "محیط زیست بزرگترین متحد" به عنوان آب و هوا تبدیل شد به یک نگرانی بالا در میان قاره رای دهندگان. اتریش جناح راست حزب مردم در این سال با تشکیل یک دولت ائتلافی در این کشور سبزها. صدراعظم Sebastian Kurz به نام خود معامله یک "دستیابی به موفقیت" مباهات است که آن را "ممکن است به کاهش مالیات و محیط زیست, سیاست های مالیاتی. آن است که ممکن است برای حفاظت از محیط زیست و حفاظت از مرزها." این زمینه است که در حال حاضر گذاشته برای این نوع از توسعه در ایالات متحده آمریکا محیط زیست به مدت طولانی به حال عمیق و زشت روابط تلخ ضد مهاجر سیاست است.

آنچه در تمام این نشان می دهد که در حالی که هر دو حزب سازش در آب و هوا ممکن است آن را نیز می تواند ثابت کند فقط به عنوان خطرناک به عنوان جمهوری خواه کره زمین است. این همه بیش از حد آسان به تصور برخی از جدید و نفرین بشردوستانه بین دموکرات ها و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن GOP در آب و هوا. داشتن توافق کردند که آب و هوا تغییر فوری تهدید برای امنیت ملی کنگره دموکرات ها برنده خواهد بود یک راه گریز پر از ملی تجدید پذیر, نمونه استاندارد در ازای افزایش تا مرز امنیت است. وزارت انرژی ادامه خواهد داد به پشتیبانی ایالات متحده سوخت های فسیلی تولید کنندگان به ارائه به اصطلاح امنیت انرژی اروپا از طریق صادرات گاز در حالی که همه در حال اجرا آب و هوا-انعطاف پذیر و پایگاه های نظامی به طور کامل در انرژی های تجدید پذیر. سودآور دولت تدارکات قرارداد خواهد پرداخت Elon Musk شروع به ساختن الکتریکی مخازن به عنوان Tucker Carlson اجرا می شود, شبانه, بخش هایی که انجام هیچ چیز بایدن دولت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از انبوهی از آب و هوا پناهندگان از جاری شدن سیل به آمریکا انجامید. امکانات فراوان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن