جمال بومن و دموکراتیک شورش است که می تواند کمک به صرفه جویی در این سیاره

جمال بومن در حال رفتن به واشنگتن است. 44 ساله سابق عمومی مدیر مدرسه با مدرک دکترا در آموزش و پرورش—که زد به "ت

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

جمال بومن در حال رفتن به واشنگتن است. 44 ساله سابق عمومی مدیر مدرسه با مدرک دکترا در آموزش و پرورش—که زد به "تکمیل کار بازسازی" تصویب ملی اجاره کنترل را مورد سبز معامله جدید—دارای ظاهرا شکست نماینده ایالات متحده الیوت انگل دموکرات اولیه برای نیویورک 16th کنگره منطقه. (جمهوریخواهان نیست زمینه یک نامزد در اعماق آبی منطقه است که دهانه در بخش هایی از برانکس و Westchester.) 16-مدت وقت و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس انگل دریافت کرده بود full-بویژه حمایت نه فقط از پول اهداکنندگان اما یک حزب تاسیس—از جمله فرماندار نیویورک اندرو کومو سناتور چاک شومر و هیلاری کلینتون—که ترس از تکرار اسکندریه Ocasio-کورتز ناراحت پیروزی دیرین نماینده جو کرولی در سال 2018 است. هر چند آرا هنوز در حال شمارش کسانی که تاییدیه به نظر می رسید نه به تعداد برای, بسیار, به عنوان بومن است که در حال حاضر پیش رو با 25 امتیاز.

شب گذشته در یک خط طولانی از embarrassments برای حزب محتاط و محاصره گارد قدیمی که شعار شده است که یک نظر سنجی-تست شده و آهسته در حال حرکت بود که کلید به برنده انتخابات است. برای دهه دموکراتیک رهبران باید اجتناب شود هر پیشنهادی که دوست داشتن واقعی leftism به جای آن ترجیح می دهند به ارائه مسکن سیاست های به ظاهرا تغییر خسته از رای دهندگان. با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید زشت و ناپسند شرکت کمک مالی از کنگره پاسخ به کروناویروس ناشی از رکود اقتصادی و مداوم سيستميک نژادپرستی که موجب سراسر کشور قیام که نظریه سیاست کمتر و کمتر برای نشان دادن خود را. این هم یک دستور برای آب و هوا فاجعه تولید دقیقا صفر پایدار برنده در سطح فدرال به مقیاس تولید گازهای گلخانه ای.

شورشیان نامزدهای مانند بومن و Ocasio-کورتز به عبارت دیگر ممکن است در میان بهترین امید برای شروع درمان ما بیمار سیاره است. این سیاستمداران را طبقه کارگر دیدگاه به بحران آب و هوا که در دهه های تعریف شده تا حد زیادی سفید و کمربندی محور سبز گروه ها و تئوری خود را از سیاست را شامل نمی شود تسلیم شدن به حق است که عمیقا خصمانه به decarbonization. بومن پیروزی خواهد بود چهارم برای عدالت دموکرات یک گروه است که از برنی ساندرز کمپین 2016 به اصلی محافظه کار و دموکرات. یک نوع چای حزب چپ عدالت دموکرات ها به دنبال استفاده از ارتش و داوطلب های مردمی جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی حزب دموکرات در تصویر مترقی جنبش های اجتماعی با ترویج داوطلبانی که چالش تاسیس عقل—است که به منظور بالا بردن جهنم از داخل و خارج سالن از قدرت است. هر چند عدالت دموکرات و تایید شکست از دست داده اند و بیش از آنها برنده, بومن, پیروزی, نشانه آن است که ایجاد انواع مانند انگل دیگر نمی تواند چشم پوشی از چالش های خود را به سمت چپ.

هیچ جا این جنبش تا به حال تاثیر بیشتری نسبت به آب و هوا. سبز جدید مقابله پشت سر هم به عناوین چون Ocasio-کورتز ساخته شده حرکت خطرناک برای پیوستن به یک طلوع جنبش تحصن در نانسی پلوسی ، جاه طلبی دموکراتیک آب و هوا پیشنهادات در این سال انتخابات ریاست جمهوری اولیه نشان می دهد که آب و هوا چپ با موفقیت منتقل گفتگو. جریان اصلی دموکرات ها دیگر به طور پیش فرض به بحث از متوسط کربن قیمت و اعتبار مالیاتی. در حالی که لیگ کمتر جاه طلبانه تر مناسب سبز جدید معامله 1.5 تریلیون دلار زیرساخت پیشنهاد پرده برداری توسط خانه رهبری در این هفته ویژگی ها—در میان دیگر کمتر مورد پسند عناصر—دهها میلیارد دلار برای انرژی پاک و سبز و ساختمان تعمیرات اساسی و ایالات متحده خدمات پستی اجرا بر روی انرژی پاک. در پاسخ به jabs از ایران حمل و نقل و زیرساخت های کمیته صندلی پیتر DeFazio گفت: لایحه "عبارت است از کاربرد اصول سبز معامله جدید است. و این ثابت می کند که ما می توانیم هر دو در مقابله با تغییر آب و هوا, سوخت های فسیلی و آلودگی و در واقع ایجاد میلیون ها نفر از بالا-پرداخت مشاغل در آمریکا."

بومن نبود تنها پیروزی برای ترقی خواهان در روز سه شنبه شب. یکی دیگر از سبز جدید مقابله حامی مترقی Mondaire جونز به نظر می رسد که برنده دموکراتیک اولیه برای نیویورک 17th منطقه که در آن صندلی باز است. و Ocasio-کورتز اعزام اولیه چلنجر حمایت $2 میلیون ارزش پول کمک های مالی از جمله از مدیران ارشد استون مدیر عامل Stephen Schwarzman و گلدمن ساکس دیوید سلیمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن