جیم رادرفورد تمرکز ساده است: گرفتن پنگوئن به تورنتو سالم

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

به طور معمول جیم رادرفورد کار انجام شده است که تیم خود را برای باز کردن یک postseason.

پس از همه, هنگامی که برگشتی شروع بسیار وجود دارد و در این راه از فهرست مدیریت. به عنوان یک مدیر شما فقط به نظاره نشست و به تماشای تیم شما خوب تنظیم بیش از گذشته 10 سال رقابت برای جام استنلی.

اما هیچ چیزی در مورد این آینده postseason معمولی است.

به عنوان یک نتیجه رادرفورد است شلوغ تر از معمول به عنوان تیم خود را آماده برای NHL postseason مسابقات در ماه اوت با تمام انواع کسب و کار.

مثلا چگونه می توانم به شما یک اسکیت تیز به کانادا در سراسر جهان همه گیر?

"من صرف بیشتر از روز بر روی گوشی با مردم فقط رفتن را از طریق چیزهایی است که برخی از مردم فکر می کنم چیزهای کوچک," رادرفورد گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران محلی روز شنبه. "اما ما باید به حق آن را دریافت چرا که خطر از همه چیز. حتی به نقطه چگونه ما در حال گرفتن برخی از تجهیزات به تورنتو که می توانید آن را که در آن می رود آیا مردم را به قرنطینه در زمانی که آنها وجود دارد. وجود دارد بنابراین بسیاری از جزئیات زمانی که ما در حال برخورد با چیزی شبیه به این."

پنگوئن یکی از 24 تیم برنامه ریزی برای شرکت در NHL postseason مسابقات لیگ و بازیکنان در انجمن به طور رسمی اعلام کرد جمعه شب.

به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس لیگ شده است در مکث از مارس 12.

پنگوئن ها را به طور رسمی عمل برای اولین بار در بیش از چهار ماه دوشنبه به عنوان آنها باز دو هفته اردوی آموزشی پیش از مسابقات است. این اردوگاه را به عنوان یک فرصت به برخی از پیست زنگ اما همچنین به عنوان یک بررسی کنید که از 30 اسکیت باز — می گویند هیچ چیز از نامحدود goaltenders — پنگوئن مجاز را با آنها به قرنطینه بخش از تورنتو آنها امید به زندگی برای چند هفته.

از اوایل ماه ژوئن به عنوان مجاز توسط NHL چند پنگوئن بازیکنان بوده است شرکت در داوطلبانه جلسات در عمل خود را تسهیلات در قره قاط.

"دانستن اینکه بازیکنان ما در این راه است که من انجام می دهم" رادرفورد گفت. "من فکر می کنم که بچه های ما باید آمادگی خود را به خوبی برای آنچه پیش از آنها."

همچنین روز جمعه اعلام شد و چهار سال تمدید توافق دسته جمعی بین NHL و nhl on nbc که نگه داشتن حقوق و دستمزد کلاه در زمان شکل $81.5 میلیون دلار برای 2020-21 فصل است.

برای یک تیم مانند پنگوئن ها که به طور معمول صرف به محدودیت های بالا از کلاه در هر فصل است که به سختی ایده آل به خصوص با برخی از مهم انتظار محدود رایگان عوامل مانند goaltenders مت موری تریستان جری و رو به جلو Jared McCann به طور بالقوه به دنبال پر سود در دراز مدت می پردازد. بر اساس بازیکنان NHL فهرست پنگوئن ها $68,100,175 اختصاص داده شده به خود را 2020-21 حقوق و دستمزد کلاه در حال حاضر (با توجه به کلاه دوستانه).

اما رادرفورد به نظر می رسد سیرچشم در نهایت داشتن یک بودجه او می تواند با پس تا حد زیادی بودن برزخ چهار ماه گذشته.

"ما همیشه در یک موقعیت که در آن ما باید به حرکت همه چیز در اطراف رادرفورد گفت. "اما ما باید کمی کلاه فضای اینجا. ما باید برخی از تصمیم گیری به هیچ یک از آن ساخته شده اند. من مطمئن هستم که ما به عنوان همراه در این بازی که ما باید نظرات مختلف در کارهای مختلف به عنوان به چگونه ما نوعی کلاه است. اما چیز جالب در مورد تخت و کلاه است که ما می دانیم که در آن است در حال حاضر و آن را به رفتن به چند سال آینده. آن را می دهد همه تیم ها ثبات است. ما باید یک ایده بهتر از آنچه که ما در حال برخورد با.

"ما همیشه به اجازه بچه ها بروید و سعی کنید به نگه داشتن بچه ها (که می تواند) در آمده است که می توانید پلاگین را به مناطق خاص. من فکر نمی کنم این چیز جدیدی به ما. ما قصد داریم به کسانی که تصمیم گیری های دشوار."

در حالت ایده آل رادرفورد نمی خواهد که به تصمیم گیری در آن تا NHL offseason آغاز می شود در ماه اکتبر در حال حاضر به عنوان برنامه ریزی شده.

او به مراتب بیشتر نگرانی های فوری.

"برای من در حال حاضر مهم ترین چیز این است که این بازیکنان را از طریق این چند هفته آینده و گرفتن آنها را به 'حباب' سالم" رادرفورد گفت. "این اولویت در حال حاضر."

بزرگترین جزء است که محدود کردن خطر خود را برای بازیکنان به طور بالقوه در معرض coronavirus فراتر از یک ناشناس بازیکن که تست مثبت در بهار گذشته.

مدیریت صادر شده است به طور منظم پیشنهاد برای جلوگیری از اماکن عمومی از جمله در هفته های اخیر.

"من مطمئن هستم که آنها احتمالا خسته از مقدار بار به آنها گفته شده است از اهمیت دور ماندن از هر گونه مخاطره آمیز مکان" رادرفورد پکتیا میباشد. "با اعداد بالا رفتن در Allegheny County ها و رستوران ها بسته شدن و در حال حاضر مردم از Allegheny County رفتن به ساقی و گربه و سایر استان ها که شاید بازیکنان می رویم بیشتر می شود. بنابراین ما آنها را به تمام این اطلاعات و به آنها بگویید که این خیلی مهم است. چرا که یک لغزش کوچک کردن ... ما می دانیم که این چیز گسترش بسیار سریع و بازیکنان ما بسیار آگاه است."

بازیکنان هاکی به طور کلی شهرت برای بازی از طریق شکسته استخوان ها و دندان شکسته و یا آنفولانزا. اما پنگوئن ها — و لیگ برتر به طور کلی — را ساخته اند آن را یک نقطه تاکید در تاکید به بازیکنان نمی توانند مبارزه هر چند این.

"بچه ها می خواهم به بازی را از طریق همه چیز به خصوص آمده است در این نقطه در زمان هنگامی که آن را حذفی زمان رادرفورد گفت. "اما من فکر می کنم همه به رسمیت می شناسد تفاوت بازی با یک کشیده کشاله ران یا استخوان شکسته. این چیزی است که مسری است. و با (covid-19) آن را یک کل داستان متفاوت است. من فکر نمی کنم هر بازیکن می خواهد به یک مسئول است. به خصوص اگر او می داند او که تب دارد و یا او تا به برخی از علائم. او نمیخواهد به فرد است که گسترش آن از طریق یک تیم و تاثیر گذار این تیم است.

"من خواهد بود بسیار شگفت زده اگر کسی سعی به انجام آن است."

یادداشت:

• رادرفورد نشان داد ذخیره defenseman ژاک Trotman "احتمالا" خواهد شد و شرکت در مسابقات به صورت نامشخص موضوع است.

"ما نمی تواند به آسیب, اما این چیزی است که او در تلاش برای از طریق کار است که می تواند شعله ور شدن تا زمانی که ما به حباب" رادرفورد گفت. "و ما نمی خواهم به این شانس."

• رادرفورد 71 گفت: سفر با این تیم برای شروع مسابقات.

کنفرانس شرق تیم را مربع خاموش در مقدماتی رابین دور اول و دور دوم در تورنتو در حالی که کنفرانس غرب تیم بازی خواهد کرد در ادمونتون. هر کنفرانس نهایی و نهایی جام استنلی برگزار خواهد شد در ادمونتون.

• تیم باید یک لیست از بیش از 52 نفر (بازیکنان و مربیان و دیگر کارکنان) خواهد شد که نوشتن یک سفر مهمانی های مربوطه خود را hub شهر دوشنبه.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب