جان بولتون: آمریکا ترسو

سرکوب هر قدردانی شما ممکن است احساس نسبت به بولتون برای آوردن این گناهان به نور است. هر یک از این را خوب است ب

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

سرکوب هر قدردانی شما ممکن است احساس نسبت به بولتون برای آوردن این گناهان به نور است. هر یک از این را خوب است بدانید که در پاییز گذشته هنگامی که آن را می تواند داشته باشد در واقع تحت تاثیر استیضاح—یک انتخاب است که بولتون آگاهانه رد را. "بولتون کارکنان خواسته شد به شهادت قبل از خانه به ناروا را نقض و انجام داد. آنها تا به حال چیزهای زیادی برای از دست دادن و نشان واقعی شجاعت" کالیفرنیا نماینده Adam Schiff که چراغ خانه را استیضاح پروب گفت: در شب چهارشنبه. "هنگامی که بولتون خواسته بود او خودداری کرد و گفت که او می خواهم شکایت اگر subpoenaed. به جای او ذخیره آن به صورت یک کتاب است. بولتون ممکن است یک نویسنده اما او هیچ وطن پرست است."

آیا شهادت او را تغییر نتیجه مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه ؟ این سناتور جمهوریخواه رفتار نشان می دهد که آن را نمی ممکن است. و اگر نبرد قانونی بیش از یک حکم تا به حال تاخیر در این روند بیش از پنج هفته مغلوب ساختن پیشی جستن سنا محاکمه به احتمال زیاد خواهد بوده است به حالت تعلیق در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر. نگه داشتن یک صد سناتور و رئیس دادگستری در همان اتاق به مدت دوازده ساعت در هر روز می شده اند و قابل دفاع است. هیچ کدام از آن absolves بولتون برای خود خدمت انفعال در زمان حال. به من اشاره کرد در ماه ژانویه او را در انتخاب مسیر Trumpian grifting بیش از انجام درست و یا حتی به سادگی آرام ماندن.

برای کسانی که لذت بردن از schadenfreude, Bolton, در حال حاضر وضعیت قانونی و حقوقی باید یک goldmine. وزارت دادگستری ثبت مدنی طرح دعوی در دادگاه علیه او در شنبه شب برای نقض قرارداد و افشای اطلاعات طبقه بندی شده در این کتاب است. در آن پرونده وزارت دادگستری ادعا می کند که شورای امنیت ملی "تعیین کرده است که اطلاعات در این مقاله طبقه بندی شده است در محرمانه, راز, و راز بالا سطح" و انتشار آن را "منطقی می تواند انتظار می رود به علت آسیب های جدی و یا فوق العاده قبر آسیب به امنیت ملی ایالات متحده است." یکی از راه حل آنها به دنبال این است که تشنج از هر گونه سود از بولتون کتاب موجب جلوگیری از او را از میراث تاریخی خود grift.

بولتون مانند بسیاری از مقامات دولت موظف است توسط یک قرارداد محرمانه او را امضا کرد که او در زمان و موقعیت سابق خود به عنوان مشاور امنیت ملی. مغلوب ساختن پیشی جستن است متعصب در مورد استفاده از عدم افشای توافق برای اطمینان از سکوت در میان زیردستان خود. در همان زمان توافق امضا شده توسط بولتون نسبتا معمولی برای کارکنان فدرال که با طبقه بندی و یا اطلاعات حساس است. این موافقت نامه را منع نکرده بولتون و یا کارکنان دیگر از نوشتن در مورد تجربیات خود را در کل. اما آنها به طور کلی نیاز به کتاب و نسخ خطی برای ارائه به دولت برای "قبل از انتشار بررسی" را به اطمینان حاصل شود که هیچ چیز راز است افشا می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب