کن Baerg: کانادا منابع بخش کلیدی برای حمایت از کانادایی ها

محتوای مقالهدر چند هفته و با حیرت سهولت تمام ملت به تصویب رسید یک کل جدید فرهنگ — مجموعه ای از کلید های میانبر

توسط MASTERNEWSS در 3 خرداد 1399

محتوای مقاله

در چند هفته و با حیرت سهولت تمام ملت به تصویب رسید یک کل جدید فرهنگ — مجموعه ای از کلید های میانبر و علامت های اختصاری که ناگهان تبدیل به زبان رایج اعم از CEBA به CEWS به CERB. و قول های دولت فدرال کمک های مالی برای کسب و کار و افراد در سخت ترین ضربه COVID-19 توسط جریان به حساب سریعتر از گاز طبیعی از طریق 36-inch pipe.

مفید استعاره شاید اما یکی با استفاده غیر استعاری قصد. در صورت عدم وجود گاز و توسعه استخراج و فروش از دیگر منابع طبیعی ارزشمند دولت خواهد بود به شدت مختل در تلاش خود را برای تامین مالی این برنامه است. این یک واقعیت است. چه چیزی باقی می ماند یک رمز و راز است که تمایل بسیاری به نقطه اتصال بین این یارانه های دولتی و بخش خصوصی سرمایه گذاری کسب و کار از همه نوع که مهمترین آنها در منابع بخش.

بدون شک وجود دارد خوب اکثر ما بر این باورند که دولت فدرال در حال حرکت در مسیر درست با آن در طول تاریخ بی سابقه و عظیم هزینه های برنامه ها در نور از COVID-19. اما ما باید درک کنند که این برنامه ها نه بودجه توسط برخی هنوز-به-می شود-شناسایی عرفانی گلدان از طلا. آنها در حال تامین مالی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی است که به نوبه خود موجب درآمد مراکز برای دولت ما از طریق شرکت های بزرگ, مالیات, مالیات بر درآمد از طریق ایجاد شغل و دستمزد مالیات و withholdings کربن و مالیات و حق امتیاز ، و معین برای دولت است هیچ تفاوتی ندارد از آن است که برای یک خانواده و یا کسب و کار کوچک: کسری همچنان نمی تواند برای همیشه لطفا برای و بدهی باید سرویس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن