در داخل و طولانی ایستاده نژاد پرستی مشکل

VA نشده منتشر جامع آمار به این رفتار اما یک بررسی منتشر شده در بهار امسال نشان داد که 54 درصد از روانشناسان در

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

VA نشده منتشر جامع آمار به این رفتار اما یک بررسی منتشر شده در بهار امسال نشان داد که 54 درصد از روانشناسان در آموزش در سواحل غرب و مرکز گزارش تجربه نژادپرستی در کار است. مشابه اتهامات از تبعیض پرسنل شیوه را تا ظهور در امکانات دیگرکه باید نژادپرستانه آنلاین پست توسط employees و بیش از حد نیروی حوادث درون وزارت خانه نیروی پلیس.

در سال 2017, بعد از او گزارش مواد مخدر-برخورد بین کارکنان و بیماران در ماساچوست و بیمارستان زمینه های که در آن او کار می کرد یک کهنه سرباز ارتش خود را به حال ماشین تخریب و دریافتد و تهدید های تلفنی. او همچنین در بر داشت یک خرس عروسکی در ایستگاه های کاری خود را با طناب دار به دور گردن خود و خواندن نشانه "رفتن به خانه و یا می میرند." در سال گذشته یک پزشک مقیم در لوئیزیانا و تسهیلات آویزان عروسک های سیاه و سفید از گردن آن در کارکنان سالن.

فراتر از حکایات مثل این سیاه کارکنان و جانبازان اغلب مقابله عمیقا ریشه دوانده و تبعیض آمیز فهمtitutional شیوه در VA. حتی به عنوان بخش اجرا می شود یک اقلیت جانبازان مرکز و به ظاهر موثر "یکfrican آمریکایی استخدام برنامه" این نیز غرق میلیون نفر در سال به نگهداری و سرپرستی از مؤتلفه) ، منتقدان می گویند برگ برنده دولت تشدید فضای نژادی و نابرابری نه حداقل با ایجاد یک "پاسخگویی و خلاف کاران دفتر حفاظت" در ویرجینیا که به طور نامتناسبی targeted کهنهاز رنگ در پایین پله, موقعیت, مانند خانهدار. و در حالی که مردم از رنگ امروز نشان دهنده 23 درصد از کهنه جمعیت—یک تکه است که مجموعه ای به افزایش 13 امتیاز بیش از 20 سال آینده—VA رهبری بوده است در پایانlessly سفید.

فعلی و وزیر رابرت Wilkie, یک عضو از فرزندان جانبازان مؤتلفه; به عنوان یک کارمند برای دیر نژادپرستانه کارولینای شمالی سناتور جسی هلمز در سال 1993 Wilkie لعنتی Carol Moseley براون پس از آن تنها, سیاه, سناتور, برای مخالفت با لایحه تمدید ثبت اختراع در ایالات دختران کنفدراسیوننبرد-پرچم آرم. "آنچه که ما شاهد تلاشی است در نام از صحت سیاسی برای پاک کردن تمام بلوک های تاریخ ما," او گفت که واشنگتن پستدر زبان است که برای تلفن های موبایل ترسناک آشنا امروز. "سوال این است که آیا ما در حال رفتن به از بین بردن تاریخ میلیون ها نفر از آمریکایی ها که اثری میراث خود را به سمت از دست دادن." در سال 2018 مشخص شد که یکnother ارشد و رهبر دیوید توماس حال یک پرتره از ناتان بدفورد فارستبرای اولین بار grand wizard of Ku Klux Klan ، توماس پس از آن نظارت بر VA را از کوچک و محروم کسب و کار استفاده, حذف نقاشی پس از او بعدم کارکنان درخواست او را به انجام این کار.

در زمان ملی جنبش اعتراضی علیه نژادپرستی در امریکا وجود دارد بوده است خفیف حساب در ارتش بیش از آن تاریخ سیاه تبعیض با وزیر دفاع علامت Esper به تازگی اعلام تشکیل یک هیئت مدیره برای بهبود تنوع و برابری در پنتاگون. در ضمن تیوی و یا نشده تولید می شود و یا برای عموم منتشر شد آن اقلیت veteran گزارش پس از 2017; این های اخیر در دسترس عموم تنوع و شمول گزارش از بخش خرما back به 2015.

Last هفته من فرستاده شده نوشته شده است لیست از سوالات به وزارت امور کهنه سربازان در مورد Wilkie قبل از فعالیت ها و گروه فعلی برابر فرصت شیوه اما نمایندگان بخش نیست پاسخ دادن به درخواست است. بنابراین من نمی تواند تشخیص دهد که آیا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هکتارs اجرا در یک اوباما-دوران ریزی استراتژیک برای افزایش تنوع و شمول از طریق VA. در برابر این پس زمینه در طول این زمان تظاهرات در واشنگتن کسی با رنگ یک سوال در واشنگتن جنگ جهانی دوم بنای یادبود: "فراموش سیاه دامپزشکان تعداد ؟ " سابقه تاریخی فراهم می کند یک پاسخ روشن است.


در فوری پی جنگ داخلی جانباز سیستم بازنشستگی ارائه شده مشابه نرخ مصوب برای سیاه و سفید متقاضیان است. در عین حال با 1890, 81 درصد از سفید پوستان بودند تایید شده برای حقوق بازنشستگی, در حالی که تنها 44 percent از سیاه پوستان بودند. که در آن سال دولت سست واجد شرایط بودن قوانین که دوباره آورده نزدیکی-حقوق صاحبان سهام به تصویب نرخ. در عین حال سفید پرداخت حقوق بازنشستگی به زودی به طور قابل توجهی بالاتر از آنهایی که سیاه و سفید.

نیم قرن پس از سنا گذشت G. I. لایحه تاریخی قانون مواجه تاخیر در پایین مجلسی رهبری خانه امور جانبازان رئیس کمیته جان رنکین. یک segregationist دموکرات از می سی سی پی رنکین "نگران است که آفریقایی-آمریکایی جانبازان خواهد با استفاده از مزایای برای جلوگیری از کار و زندگی می کنند و دولت" با توجه به موقوفه ملی برای علوم انسانی تاریخچه این لایحه; رنکین "نیز نمی بینم نیاز به آمریکایی های آفریقایی تبار مزایای همان سفیده." در حالی که رنکین در نهایت از دست این نبرد مخالفان برابری نژادی در بر داشت راه را به طور یکنواخت توزیع مزایای; some جنوب postmasters بودند و حتی متهم به امتناع از تحویل بیکاری مدارک به سیاه و کهنه خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن