قاضی دستور لس آنجلس به حرکت هزاران نفر از بی خانمان

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

لس آنجلس — شهر لس آنجلس و لا شهرستان باید در پیدا کردن سرپناه برای هزاران نفر از افراد بی خانمان که در حال زندگی در نزدیکی بزرگراه یک قاضی فدرال دستور داد جمعه گفت: سلامت آنها در معرض خطر است از آلودگی زلزله و coronavirus.

ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه David O. کارتر با صدور دستور مقدماتی نیاز به جابجایی حدود 6000 تا 7000 نفر کمپینگ در نزدیکی آزادراه رمپ و تحت overpasses و پل ها. او به مقامات یک هفته — تا مارس 22 — به آمده تا با یک طرح برای ارائه "انسانی" مسکن.

"بدون دسترسی کافی به پناهگاه محصولات بهداشتی و بهداشت و امکانات افراد دچار بی خانمانی در صورت در معرض خطر بیشتری از ابتلا رمان coronavirus و شیوع در بی خانمان جامعه را تهدید می کند عموم مردم و همچنین" کارتر نوشت.

او گفت: کسانی که زندگی در نزدیکی بزرگراه در معرض آلودگی هوا از جمله سرب است که می تواند کوتاه امید به زندگی خود را با دهه. کارتر همچنین گفت: این مکان به معنی بی خانمان در صورت بیشتر در معرض خطر اصابت یک ماشین و یا مجروح در یک تصادف یا زلزله.

کارتر گفت جایگزین ها به پناهگاه می تواند شامل "امن پارکینگ سایت" به اردوگاه و یا هتل و متل اتاق که در شهرستان است و اجاره زیر پروژه Roomkey یک برنامه دولتی تاسیس شده در طول همه گیر به دریافت هزاران نفر از بی خانمان کردن خیابان ها به طور موقت برای جلوگیری از انتقال COVID-19.

دستور صادر شد در یک طرح دعوی در دادگاه واصل لا اتحاد برای حقوق بشر متهم کرد که مقامات در لس آنجلس از شکست را به طور جامع رسیدگی به بحران بی خانمانی.

"به نظر می رسد شبیه به این منظور بود که به معنای galvanize action و واقعا وادار همه طرف شروع به فکر کردن در این چالش ها در یک راه جدید و ابتکاری" گفت: Daniel کانوی مشاور سیاست برای اتحاد. "قاضی دارای رک و پوست کنده با صدور یک چالش: بیایید این کار و اجازه دهید شروع به صرفه جویی در زندگی می کند."

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti ابراز امیدواری برای توافق مهلت.

"قاضی خواسته است ما را به کار با او را به اولویت دادن به مردمی که در آنجا زندگی می کنند و بیش از آزادراه overpasses و ما امیدواریم در هفته های آینده است که ما می توانیم به برخی از رایج توافق با همه احزاب در مورد دادگاه" او گفت:.

این طرح دعوی در دادگاه واصل شده در مارس قاضی به مجموعه "از نظر قانونی قابل اجرا دستور" برای ایجاد خدمات بی خانمان و به اندازه کافی تخت برای هر کسی که نیاز به یک در هر شب.

ساکنان مواجه هستند روزانه با بهداشت عمومی, خطرات, مسدود شده, پیاده رو, درمان بیماری های روانی و اعتیاد به خطرات زیست محیطی و افزایش جرم و جنایت با توجه به پر کردن.

در حالی که یک بار تا حد زیادی محدود به بدنام Skid Row محله در مرکز شهر لس آنجلس encampments گسترش countywide. آزادراه overpasses به انتظارنشسته بودند با چادر و آن را به یک دید مشترک به دیدن کسی که با هل دادن یک سبد پر از وسایل از طریق حتی حومه محله.

یک 2019 تعداد لس آنجلس بی خانمان خدمات سازمان گزارش شده است که وجود دارد نزدیک به 60,000 افراد بی خانمان زندگی در شهرستان لا از جمله 36,000 در محدوده شهر. هر دو چهره بودند تا بیش از 10 درصد از سال قبل است.

پروژه Roomkey ایجاد شده در مارس توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom و عمدتا با استفاده از پول فدرال برای به دست آوردن هتل و متل اتاق برای بی خانمان ها برای محافظت از آنها را از ویروس. لس آنجلس است که تا کنون بیشترین تعداد بی خانمان های کالیفرنیا — حدود 60000 — و مقامات وجود دارد مجموعه ای از یک هدف به دست آوردن 15,000 اتاق از طریق این برنامه است.

اما تا کنون تنها حدود 2200 اتاق اجاره در شهرستان و بی خانمان طرفداران با انتقاد از روند کند. وجود دارد 2,067 دفاع کرد گرفته شد مردم پناه با یکی دیگر از 375 اتاق های موجود گفت: Christopher یی سخنگوی لس آنجلس بی خانمان خدمات سازمان.

وجود دارد صدها نفر از اتاق های دیگر تحت قرارداد اما آنها هنوز گواهی شده به عنوان آماده برای مردم دریافت می کنند.

برخی از پروژه Roomkey اتاق امکان پذیر خواهد بود در دسترس به خانه برخی از افراد بی خانمان تحت پوشش قاضی ترتیب, اگر چه یی اشاره کرد که اتاق به طور خاص متعلق به آن در نظر گرفته شده بیشتر در معرض این ویروس: کسانی که 65 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن