چرا دیوان عالی کشور در توییتر ؟

دولت های ایالتی و محلی نیز به طور منظم استفاده از رسانه های اجتماعی به خصوص در سن Covid-19. فرمانداران و شهردا

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

دولت های ایالتی و محلی نیز به طور منظم استفاده از رسانه های اجتماعی به خصوص در سن Covid-19. فرمانداران و شهرداران با استفاده از توییتر برای انتشار به روز رسانی منظم در مورد سطح محدودیت آنها تحمیل شده برای مبارزه با این بیماری همه گیر. در حالی که قانونگذاران ایالتی به طور کلی کمتر حضور قوی تر از کنگره صدها نفر از قانونگذاران دولت با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با موکلین خود و اطلاعیه ها. ایالت نیوجرسی درست به فرم و حتی عمل یک حساب توییتر اختصاص داده شده برای ارسال الگوهای رفتاری و زبان عامیانه مملو از جوک ها در مورد دولت با عظمت.

توییتر پذیرش گسترده برای دولت استفاده در خاص باعث می شود قوه قضائیه فدرال غیاب همه بیشتر قابل توجه است. در حالی که دادگاه اداری دفتر حفظ یک حساب کاربری تنها یک دانش سطحی از منطقه فدرال دادگاه و دادگاه ورشکستگی تایید کرده اند حساب های خود را که برخی از آنها تنها به صورت پراکنده به روز رسانی. فدرال مدار دادگاه استیناف باید بدون حضور رسانه های اجتماعی هر چند مدار نهم و یازدهم مدار با استفاده از یوتیوب برای آپلود ویدئوها از دهان خود استدلال. و دادگاه عالی خود را تنها در آنلاین وجود دارد در supremecourt.gov. که وب سایت آن دریافت طولانی سر رسیده تعمیرات اساسی در سال 2017 است که هنوز هم تا حد زیادی طراحی شده با پزشکان در ذهن به جای عموم مردم است.

آنچه را که دادگاه عالی در حساب توییتر نگاه مانند? برخی از دادگاه های ایالتی در حال حاضر ارائه یک نقشه راه. دادگاه عالی فلوریدا صفحه به طور منظم به روز رسانی پیروان آن در دادگاه کسب و کار از جمله زمانی که دادخواستهای واصل شفاهی برگزار می شود و نظرات در حال واگذار کردن. پنسیلوانیا بالاترین دادگاه ارائه می دهد یک خوراک ساده از زمانی که سفارشات خود را و نظرات خود را در دسترس هستند. در علاوه بر این به روز رسانی در بحث ها و تصمیمات دیوان عالی کشور گرجستان نیز سهام پست از دادگاه های مختلف قضات و دیگر قانون مربوط به گروه.

کشورهای دیگر نشان داده اند که چگونه این روش می تواند به سطح ملی. انگلستان دیوان عالی کشور به عنوان مثال به ارائه به روز رسانی منظم در آن رسیدگی و احکام برای تقریبا یک دهه است. دادگاه عالی کانادا در انتشار نظرات در توییتر در هر دو زبان انگلیسی و فرانسویمنطبق با این کشور را سیاست رسمی دوزبانگی. آن را سخت به تصور کنید که ایالات متحده آمریکا دیوان عالی کشور حساب توییتر که در حداقل انتشار سفارشات و نظرات خود را زمانی که آنها در حال منتشر شد ارائه لینک به استدلال ها و متن های صوتی ضبط شده زمانی که آنها در دسترس هستند و نگه داشتن مردم تا به امروز در مورد اقدامات و شیوه های.

آمریکایی ها که علاقه مند هستند در دادگاه رسیدگی باید به جای به نوبه خود به منابع دیگر برای به روز رسانی. SCOTUSblog مستقل خروجی اجرا توسط وکلا و روزنامه نگاران اغلب دریافت ده ها هزار نفر از بازدید کنندگان به آن زنده وبلاگ ها زمانی که دادگاه می رود به انتشار عمده احکام. این سایت تبدیل شده است به طوری مترادف با دادگاه است که کاربران توییتر اغلب مستقیم افکار و احساسات خود در دادگاه احکام به وبلاگ حساب توییتر. در حالی که SCOTUSblog کند يومان کار در نگه داشتن مردم مطلع از دادگاه کارکرد یکی نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم که برخی از این کار این است که دادگاه مسئولیت نیز هست.

حداقل در برخی از قضات در حال حاضر آشنا با رسانه های اجتماعی. در سال 2011 عدالت Stephen Breyer گفت: خانه کمیته فرعی تخصیص بودجه که او ایجاد کرده بود ناشناس حساب به دنبال یک سری از تظاهرات در ایران در سال گذشته اما پیشنهاد او به طور منظم از آن استفاده کنید. عدالت النا کاگان گفت: ایالت نیویورک کانون در اوایل این سال است که او نیز دارای یک ناشناس به حساب توییتر. "من تا به حال هرگز یک Facebook account اما من این کار را در خفا انجام دادن در توییتر," او گفت: در طول این رویداد. "بنابراین من با استفاده از نام های مختلف و من هرگز صدای خودم. اما شما می دانید آن را نوعی جالب است که شما گاهی اوقات می بینم."

اما به عنوان یک نهاد دیوان عالی کشور است stiffly مقاوم به دعوت عمومی هر بیشتر به عملکرد آن. چندساله طرح نیاز به دادگاه به televise آن شفاهی همواره در ملاقات با مقاومت سخت از قضات. دادگستری سابق دیوید Souter گفت: نمایندگان مجلس در سال 1996 که "بعد شما ببینید یک دوربین آمده به دادگاه آن را به رول بیش از من است." بخشی از این مقاومت ناشی از نگرانی در مورد بد نمایش دادن دادگاه رسیدگی با صدا و گمراه کننده فیلم. استکبار و نخبه گرایی نیز نقش دارد. Antonin Scalia یک بار کنایه آمیز است که قانون و پیچیدگی "است چرا که دانشگاه شیکاگو بررسی قانون فروخته شده است که در 7-Eleven."

بیش از حد رمز و راز آن را می توانید اشکالاتی اما. این منطقه که در آن تنها فدرال قضات تلاش کرده اند به استفاده از تکنولوژی در راه است. هاي فدرال دادگاه الکترونیکی دفتر ثبت دعاوی حقوقی, سیستم قرار است به مردم ارائه با دسترسی به پرونده های حقوقی با عنوان چند هزینه های که ممکن است. در سال های اخیر آن را تبدیل به یک پرسود منبع مالی برای پروژه های قضایی حتی به عنوان سرویس می شود ارزان تر از همیشه برای عمل و حفظ. مشکلات هر دو منعکس کننده عمیق تر مشکل فرهنگی در قوه قضائیه: مشاهده شفافیت به عنوان یک مانع برای جلوگیری از به جای یک اصل را در آغوش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن