Kiski منطقه مدیره مدرسه انتظار دارد که با اندکی افزایش در مالیات بر املاک و مستغلات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

5 دقیقه پیش

صاحبان املاک در Kiski منطقه مدرسه منطقه می تواند مدیون کمی بیشتر در مالیات بر املاک برای سال بعد.

در بودجه های مقدماتی هیئت مدیره مورد بحث هفته گذشته Westmoreland County ساکنان را افزایش 1.46 میلز به 92.06 میلز. که در آن رای صاحب یک ملک ارزیابی در $16,492 — متوسط ارزیابی ارزش در شهرستان را مدیون $1,518 در مالیات یا $29.52 بیش از این سال است.

ساکنان در Armstrong County پارک شهرستان را 0.73-افزایش میل به 46.04 میلز.

با وجود افزایش Armstrong County صاحبان اموال را در واقع خود را ببینید صورتحساب مالیات اندکی کاهش به دلیل این شهرستان را ارزیابی متفاوت از Westmoreland County و مالیات برابری فرمول مورد استفاده برای محاسبه صورتحساب مالیات.

یک پارک شهرستان اموال با یک ارزیابی از $22,760 را مدیون $4.10 کمتر مالیات اگر بودجه تصویب شده است.

"ما می تواند مطرح کرده اند تا به 3.25 میلز (در Westmoreland County) با این حال ما در حال تلاش برای تعادل نیازهای ما را با آن جامعه گفت:" پگی Gillespie دستیار سرپرست اداری و مالی و عملیات. "و ما می دانیم با این مشکلات مالی که پیشنهاد افزایش مالیات تا به شاخص چیزی نبود که مطلوب به جامعه و این چیزی است که ما در هیئت مدیره می خواهم."

گیلیسپی گفت: پیشنهاد افزایش می دهد به احتمال زیاد نمی خواهد عبور هستند و احتمالا تنظیم شود.

کل بودجه صندوق به طور کلی است $62.8 میلیون حدود 500.000 دلار بیش از سال گذشته است.

این منطقه هزینه کرده اند به سختی تغییر از سال های گذشته Gillespie گفت. اما مثل همه مدارس در دولت Kiski منطقه دست و پنجه نرم کردن با از دست دادن بزرگ در محلی درآمد برای سال تحصیلی آینده به دلیل covid-19 بیماری همه گیر. این منطقه پیش بینی از دست دادن بین $1.7 میلیون و 2 میلیون دلار متمرکز در مناطق با درآمد املاک مالیات انتقال و بهره درآمد.

این منطقه نیست بودجه هر گونه پول برای سرمایه خود را از صندوق ذخیره که در سال گذشته اختصاص داده شد بیش از $211,000. گیلیسپی گفت: این منطقه است که نیاز به انتشار یک سرمایه رزرو بودجه, اما در این سال می خواهد به ترک همه آن وجوه برای مقاصد اضطراری.

"ما می دانیم که احتمالا ما در حال رفتن به یک کمبود پول نقد بنابراین ما نمی خواهید به بودجه هر پروژه خاص" او گفت:.

گیلیسپی گفت: این منطقه است که به دنبال مکان هایی برای کاهش هزینه ها. چهار نفر از شش موقعیت در حال حاضر خالی به دلیل بازنشستگی پر خواهد شد. هیئت مدیره مدرسه نیز برنامه ای برای نگه داشتن در ساخت خرید بزرگتر تا بعد در سال تحصیلی.

تا به حال همه گیر هرگز رخ داده است Gillespie گفت: چند تغییر شده اند که لازم است از سال تحصیلی جاری بودجه. در واقع این منطقه را پیش بینی قابل توجهی مازاد بودجه این سال است.

اعضای هیئت مدیره در حال حرکت رو به جلو در مقدماتی بودجه, امید است که دولت اعطا خواهد شد همان یارانه ویژه برای آموزش و پرورش هزینه های حمل و نقل و دیگر نیازهای آن را به عنوان به طور معمول می کند. این یک بیت از یک قمار Gillespie گفت: اما این همه در این منطقه می توانید در این نقطه به کاهش بار بر روی مالیات دهندگان.

"این است که واقعا همه چیز در مورد درآمد حاصل از عدم اطمینان است که هر منطقه در هر نهاد عمومی و واقعا جامعه خود ما در حال حاضر مواجه است," او گفت:. "این واقعا چیزی است که رانندگی با این بودجه."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن