گربه جدید ویروس در یافت B. C. SPCA دهید علم انتشار مجله

محتوای مقالهشیوع سریع گسترش بیماری در حیوانات SPCA مرکز در ونکوور منجر به کشف جدید گربه سانان ویروس که تحت تاث

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله

شیوع سریع گسترش بیماری در حیوانات SPCA مرکز در ونکوور منجر به کشف جدید گربه سانان ویروس که تحت تاثیر 43 گربه در B. C.

آن زمانی آغاز شد که هشت گربه بیمار در یک روز در سال 2018 با علائم مانند یک انسان آنفولانزای معده اما دکتر امیلیا گوردون مدیر ارشد سلامت حیوانات می گوید: آنها نگران شد که آزمون برگشتم منفی برای انگل.

گوردون می گوید: در انتشار اخبار آنها می دانستند در روز است که آنها در برخورد با یک ویروس و یا باکتری آنها تا به حال مواجه شده قبل از.

شیوع ردیابی دو گربه در Quesnel پناهگاه معرفی بیماری به ونکوور تسهیلات که در آن به سرعت در حال گسترش قبل از اینکه شناسایی شده است.

یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو یافت می شود گونه های جدید از پاروويروس که نیست مربوط به COVID-19 و کسانی که یافته شد به تازگی منتشر شده در مجله علمی ویروس ها.

گوردون می گوید نرخ بالای بازیابی شد و با توجه به پاسخ سریع و دقیق کنترل اقدامات اگر چه دو از 43 گربه که بیمار بودند معدوم به دلیل سایر مشکلات پزشکی.

"به عنوان به زودی به عنوان ما درک ما در برخورد با چیزی غیر معمول ما اولین هدف این بود که برای جلوگیری از شیوع بیشتر گربه ها نمی مریض" گوردون می گوید. "ما گل دوم بود به سعی کنید برای دریافت پاسخ برای تیم ما برای گربه ها و پناهگاه های دیگر و دامپزشکان رو غیر قابل توضیح گوارشی شیوع بیماری در گربه ها خود را تحت مراقبت است."

او می گوید که بخشی از کشف ویروس جدید بسیار هیجان انگیز بود; اما داده ها از یک شیوع کافی نیست به برخی از این ویروس می تواند باعث بیماری و تحقیقات بیشتری باید انجام شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن