دوست 'همیلتون'? مستند جدید نشان می دهد که در آن از

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

9 دقیقه پیش

شما احتمالا دیده یا شنیده به شدت اسکریپت سمت Lin-مانوئل میراندا. در حال حاضر دریافت به دانستن unscripted یکی.

نمایشنامه نویس بازیگر و ترانه سرا در این ماه به شرح زیر است تا جریان ضبط زنده از پیروزی خود را برادوی موسیقی "همیلتون" با یک فیلم مستند در Hulu را چشمگیر هیپ هاپ تریک مهارت در "ما Freestyle عشق عالی است."

Freestyle عشق عالی اجرای پیشنهاد thrillingly, خلاق, fly-by-the-صندلی-از-خود-شلوار لحظات که در آن نوازندگان بافتن آهنگ ها از کلمات تصادفی و پیشنهادات و انتقادات مخاطبان مانند "ماشین ظرفشویی" یا "کره بادام زمینی."

کارگردان: اندرو سرخ شده تبدیل دوربین خود را در سال 2005 زمانی که این گروه را یک اجرا را نشان می دهد در حاشیه ادینبورگ جشنواره و سپس نمودار توسعه گروه در طول سال دربندی آن را با یک 2019 برادوی اجرا شود. در نقد و بررسی, آسوشیتد پرس, فیلم, نویسنده, Lindsey بحر آن را به نام "ضروری" به میراندا شاگردان.

میراندا توصیف تریک گروه به عنوان یک مهم جرقه های خلاق خود را رسمی تر مرحله را نشان می دهد که شامل تونی برنده جایزه "همیلتون" و "در ارتفاعات است."

"من اغلب به نوعی شوخی به نام Freestyle عشق عالی مخالف گروه عضلانی از من نوشتن" میراندا می گوید آسوشیتد پرس.

"واقعیت این است که من این دیگر هنری خروجی من مجبور به حضور و ایجاد متن ترانه نقطه. از آن ساخته شده من یک نویسنده بهتر."

این ویروس همه گیر و خواستار عدالت اجتماعی را درهم اصلی برنامه به صورت مستند و "همیلتون." دیزنی تا به حال می خواستم "همیلتون" در سالن های سینما در ماه اکتبر اما با قرار دادن آن در دیزنی+ نقل مکان کرد و آن را همزمان با روز استقلال. "ما در حال آزاد عشق عالی" قرار بود برای اولین بار در ماه ژوئن بود که تحت فشار قرار دادند تا جمعه در پی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

میراندا نشده است تاکید کرد بیش از این تغییرات است و در واقع رها که "همیلتون" — نشان می دهد همه شده است تقاضاهای مصرانه برای دیدن — وارد شدند ، "این همه اتفاق می افتد در راه است که آن را قرار است به اتفاق می افتد," او می گوید. "من واقعا سپاسگزار 'همیلتون" را برای اولین بار."

در علاوه بر این به میراندا, خود تریک گروه متشکل از Utkarsh Ambudkar آنتونی Veneziale, Chris Sullivan برادوی و جانبازان کریستوفر جکسون و جیمز مونرو Iglehart. توماس Kail های تونی نامزد دریافت جایزه کارگردان "همیلتون" co-ایجاد و هدایت این گروه با Veneziale.

این مستند به طرفداران "همیلتون" یک فرصت برای دیدن هنگامی که میراندا استعداد جعلی بود. برای خود انسان آن را به یک جدول زمانی از کار خود را. آن باز می شود قبل از او شروع به دوستیابی زن خواهد بود که همسر و مادر بچه خود. و او را در یک حرفه ای به نقطه کم: او فقط گفته شده "در ارتفاعات" آماده است برای این مرحله.

"این بود همه آن را. آن آزادی و آن ترور" میراندا به یاد می آورد از آن در اوایل روز است. از فیلم های بلند او می افزاید: "این یک زندگی در حال تغییر, تکه از زمان. و در عین حال ما همان است. ما همان احمقها."

بسیاری از همان کسانی که به اصطلاح احمقها پیوست میراندا را به تاریخ با "همیلتون" 11-زمان تونی برنده نیروی عظیم منهدم کننده است که کسب او جایزه پولیتزر و بهترین فروش آلبوم.

این فیلم برداری نسخه در دیزنی+ ویژگی های اصلی برادوی بازیگران و دستگیر شد و در تابستان سال 2016 در ریچارد راجرز تئاتر در مقابل خشن جمعیت.

علاقه شدید شده است: توییتر می گوید: وجود 2 میلیون توییتهایی دربارهی نشان می دهد بیش از ژوئیه چهارم آخر هفته و بیلبورد گفت: بازیگران ضبط رز به شماره 2 در آن آلبوم می پردازیم. ذکر این نشان می دهد حتی آن را به یک اخیر دیوان عالی کشور نظر.

با وجود تحسین شده نقد است که نشان می دهد جلوگیری از بنیانگذاران' تکیه بر برده داری یک انتقاد است که بدست بلندتر در پی اعتراض. میراندا می گوید همه انتقاد است خوش آمدید

"این همه بازی منصفانه" او می گوید. "ما در حال داشتن یک حساب با تاسیس تناقضات در کشور ما وجود دارد نشان می دهد کاملا تاکید و چیزهایی وجود دارد که نشان می دهد آیا زمان برای رسیدن به."

میراندا در کار موسیقی به مدت شش سال و گفت: او قرار داده تا آنجا که او می تواند به 2 ساعت و نیم را نشان می دهد. "هدف این است که در حال حاضر شما آن را از اینجا و گفتگو در ادامه از وجود دارد," او گفت:. "شما می دانید, 'ستاره' را پوشش نمی دهد از اویتا زندگی است."

مرحله خود را نشان می دهد که همیشه استخدام, سیاه و اقلیت های بازیگران و میراندا می گوید: هنر — و در برادوی خاص — باید نگاهی هم به بازبینی استخدام و نمایندگی.

"من مردم داشتن بحثهای دشوار. و بنابراین من من امیدوار هستم," او می گوید. "این یک زمان خوب به نگاهی که همه چیز اشتباه است با کسب و کار به عنوان معمول است."

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن