مرد پس از دستگیری فلش به ضرب گلوله به خودرو در ویکتوریا تقاطع

محتوای مقالهیک خانواده رانندگی با سه هفته نوزاد و کودک نو پا زده و پس از وسیله نقلیه خود را به ضرب گلوله کشته

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

یک خانواده رانندگی با سه هفته نوزاد و کودک نو پا زده و پس از وسیله نقلیه خود را به ضرب گلوله کشته شد با یک پیکان.

Brianne و کایل زمستان نوزاد تئو و 31/2 سال Quinn متوقف شد در طبخ خیابان در پاندورا خیابان حدود 11 صبح دوشنبه پس از سفر به باغ فروشگاه زمانی که آنها شنیده ام صدای بلند. آنها که باید به آن شده است یک سنگ ضربه SUV, Brianne زمستان گفت.

زمانی که آنها بازگشت به خود راکلند صفحه اصلی کایل باز کردن درب سمت راننده و دیدم که یک 10 اینچی فلزی پیکان به حال سوراخ پلاستیک هایی در زیر درب.

"کایل در را باز کرد و در آنجا بود که این چیزی که چسبیده از درب" زمستان گفت. "پس از آن همه روشن شد که سر و صدای ما شنیده می شود و آن یک فلش است که به ضرب گلوله به ماشین."

این زن و شوهر که فرزند سوم بود با مادر بزرگ او عصبانی بود. سه هفته تئو نشسته بود به طور مستقیم در پشت کایل.

"آن چنان بی پروا" زمستان گفت.

زمستان به نام ویکتوریا پلیس که به سرعت وارد شدند و شروع به تحقیق.

آنها به افسران گفت: آنها تا به حال دیده نشده کسی که شات پیکان پس از زمستان شگفت زده شد زمانی که او آموخته است که بازداشت شده بود.

یک مرد دستگیر شد و در یک هتل در 300 جلوگیری از تنگه جاده شرق در روز سه شنبه ماموران پس از دریافت یک نکته از ویکتوریا, پلیس گفت:. او در مواجهه با اتهام در اختیار داشتن سلاح برای خطرناک هدف.

زمستان گفت: خانواده به امید استرس تفرج در طول شوهرش هفته گذشته از مرخصی او قبل از بازگشت به کار به عنوان یک پزشک سلطنتی جشن بیمارستان. "به خانه آمده و باید که اتفاق می افتد, آن را فقط بسیار ناراحت کننده" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن